معرفی ایمن‌ ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ در کلاس‌ های مختلف +عکس

0

هر ساله کارشناسان و ارزیان بنیاد ایمنی خودروهای اروپا موسوم به یورو انکپ (Euro NCAP) با تست و آزمایش خودروهای مختلف، فهرست ایمن‌ترین خودروها در هر کلاس را منتشر می‌کنند.

پس از کسب نتایج ناامید کننده نسل جدید جیپ رانگلر و فیات پاندا، سازمان ارزیابی خودروهای “یورو انکپ” فهرستی از ایمن‌ترین خودروهای جهان در هر کلاس را معرفی کرد.

هر ساله کارشناسان و ارزیان  بنیاد ایمنی خودروهای اروپا موسوم به یورو انکپ (Euro NCAP) با تست و آزمایش خودروهای مختلف، فهرست ایمن‌ترین خودروها در هر کلاس را منتشر می‌کنند. در نتایج یورو NCAP به ایمنی خودروها تا نهایت پنج ستاره داده می‌شود اما مدل‌های متنوع در کلاس‌های مختلف مقایسه می‌شوند.

بنا به روال و شیوه، یورو انکپ درانتهای هر سال میلادی فهرست ایمن‌ترین خودروهای بررسی‌شده در کلاس‌های مختلف اعلام می‌کند. تمام خودروهای هر کلاس، در مدل تولیدی همان سال بررسی می‌شوند تا مقایسه معتبر و قابل استناد باشد.

“یوروانکپ”، برنده اصلی در بخش خودروهای خانوادگی کوچک مرسدس بنز کلاس A  است. این هاچ‌بک در بخش‌های حفاظت از سرنشینان بزرگسال، کودکان و حفاظت از عابران پیاده  با کسب امتیاز ۹۶، ۹۱ و ۹۲ درصدی رقیبان خود را پشت سر گذاشته و با امتیاز ۷۵ درصدی را در بخش سامانه‌های کمکی حرفه‌ای نشان می‌دهد.

ایمن‌ترین سال 2018 در کلاس‌های مختلف خودرویی

مدال طلایی خودروهای بزرگ خانوادگی به لکسوس ES در این کلاس رسید. این سدان اجرایی که جایگزین مدل GS  محسوب می‌شود با حفاظت ۹۱، ۸۷ و ۹۰ درصدی در بخش‌های حفاظت از سرنشینان بزرگسال، کودکان و عابران پیاده را کسب کرد و با امتیاز ۷۷ درصدی از بخش تجهیزات و سامانه‌های ایمنی در صدر ایمن‌های این کلاس ایستاد.

 بهترین خودروهای 2018  با کیفیت ترین خودروها  بهترین خودروهای خارجی  سازمان یورو انکپ  ایمن ترین خودروهای 2018  دنیای خودرو  روزنامه خودرو  قیمت لکسوس ES  مشخصات لکسوس ES

یورو انکپ، برای اولین بار بهترین عملکرد ایمنی را برای مدل الکتریکی انتخاب کرد و جایزه این بخش را به لکسوس ES 300H داد.

ایمن‌ترین سال 2018 در کلاس‌های مختلف خودرویی

هیوندای نیز ادعا کرده است جایزه نهایی کلاس آفرودرهای بزرگ با خودروی “نکسو” را از آن خود کرده است. این کراس‌اوور هیدروژنی در بخش‌های محافظت از سرنشینان بزرگسال، کودک و حفاظت از سرنشینان به ترتیب ۹۴، ۸۷ و ۶۷ درصد امتیازات را از آن خود کرده است. این خودرو با کسب امتیاز ۸۰ درصدی در سامانه‌های ایمنی ۵ ستاره ایمنی را کسب کرده است.

ایمن‌ترین سال 2018 در کلاس‌های مختلف خودرویی

مایکل فن ریتینگن مدیر عامل موسسه یورو انکپ در این خصوص گفت: در سال ۲۰۱۸ تست‌های جدیدی را معرفی کردیم که تمرکز آن روی حفاظت از آسیب‌پذیران سفرهای جاده‌ای است. این گزینه‌ها نشان می‌دهد که سازمان‌های ارزیاب خودرو هر روز معیارهای بالاتری را برای خودروهای جهان در نظر می‌گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.