جدیدترین خودروی چینی وارد بازار ایران شد + قیمت

0

شرکت دیار خودرو که واحد خودروسازی گلپایگان به حساب می آید، بعد از مدت ها دوباره خط تولید خود را فعال کرده و در حال حاضر تولید بایک X25 را آغاز و آن را روانه بازار کرده است.

https://www.iranjib.ir/uploads/49295.jpg

بایک X25 یک کراس اوور کوچک و شاید از نگاه بسیاری یک خودروی شبه کراس اوور است. در برخی معرفی های رسمی X25، نسخه ی کراس بایک سنوا معرفی می شود. این خودرو به پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حدود ۱۱۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۸ نیوتون متر تولید کند. این خودرو در بازار چین با دو جعبه دنده ی ۵ سرعته ی دستی و ۴ سرعته ی اتوماتیک عرضه می شود. نسخه فول آپشن این خودرو می تواند امکاناتی نظیر ۶ کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، کروزکنترل، فرمان کمکی برقی، سیستم استارت استاپ اتوماتیک، سیستم تهویه الکتریکی، مانیتور، کامپیوتر سفر، سانروف، چراغ روشنایی روز و… را دارد.

بایک X25

به گفته ی کمپانی بایک مهندسی این خودرو با همکاری کمپانی ساب انجام شده و جعبه دنده ی ۴ سرعته اتوماتیک X25 را کمپانی آیسین ژاپن تولید می کند.

بایک X25 ​در بازار هم‌اکنون با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان قابل عرضه به مشتریان است.

قیمت بایک X25 مشخصات بایک X25 نمایندگی بایک X25 شرکت دیار خودرو قیمت محصولات دیار خودرو مدیرعامل دیار خودرو نمایندگی دیار خودرو تازه های خودرو در ایران خودروهای چینی در ایران BAIK X25 قیمت سنوا X25

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.