تیونینگ خاص مک لارن ۷۲۰S منصوری در خیابان‌ های لندن + تصاویر

0

منصوری که تیونر مشهوری است از پکیج استایل و پرفورمنس خود برای مک لارن ۷۲۰S رونمایی کرده است. این اتفاق اوایل سال جاری و در نمایشگاه خودروی ژنو رخ داد.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2018/12/mansory-mclaren-720s-spotted-london-7.jpg
مک لارن ۷۲۰S که قاتل بی‌رحم هایپرکارها لقب گرفته با این برنامه‌ی تیونینگ منصوری وحشی‌تر از قبل شده است. با استفاده از کیت آئرودینامیک فیبر کربنی و افزایش ۳۵ اسب بخاری قدرت، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو به ۲.۸ ثانیه رسیده و حداکثر سرعت نیز به ۳۴۵ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

دنیای خودرو تیونینگ منصوری قیمت مک لارن بهترین تیونینگ جهان خودروهای سوپر اسپرت مالک شرکت مک لارن مشخصات مک لارن 720S قیمت مک لارن 720S تصاویر مک لارن 720S بیوگرافی کوروش منصوری خودروهای منصوری mclaren 720s
این نمونه‌ی ویژه در لندن مشاهده شده و اگرچه تصاویر به تازگی در فضای مجازی بارگذاری شده‌اند اما واضح است که تصاویر چند ماه پیش گرفته شده‌اند چراکه نور آفتاب و پوشش افراد آن را نشان می‌دهد.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2018/12/mansory-mclaren-720s-spotted-london-2.jpg
به لطف اصلاحات بصری منصوری، این خودرو که فرست ادیشن نام دارد خاص‌تر از قبل شده است. کافی است به فیبر کربن بکار رفته در جای‌جای بدنه از اسپلیتر جلو گرفته تا کاپوت، اسپویلر، رکاب‌های جانبی، اسپویلر عقب، دیفیوزر، بالچه‌ها، بال عقب، پوشش آینه‌ها و… نگاه کنید تا تغییرات ۷۲۰S را مشاهده نمایید.

دنیای خودرو تیونینگ منصوری قیمت مک لارن بهترین تیونینگ جهان خودروهای سوپر اسپرت مالک شرکت مک لارن مشخصات مک لارن 720S قیمت مک لارن 720S تصاویر مک لارن 720S بیوگرافی کوروش منصوری خودروهای منصوری mclaren 720s
بجای دو خروجی اگزوز مدل استاندارد، این خودروی تیون شده از چهار خروجی بهره‌مند شده و همین موضوع باعث ایجاد ظاهر باابهت تر در بخش عقب شده است.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2018/12/mansory-mclaren-720s-spotted-london-4.jpg
اما کابین هم دست‌خوش تغییر شده است. در بخش داخلی ۷۲۰S منصوری شاهد چرم آبی و آلکانترا، عناصر زرد نئونی، فیبر کربن آبی و نشان منصوری فرست ادیشن هستیم.

نظر شما درباره‌ی این خودرو چیست؟ کارهای منصوری را می‌پسندید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.