قیمت و مشخصات نسل جدید بی ام و SDrive30i Z4 + عکس

0

قیمت نسل جدید بی ام و Z4 از سوی این شرکت آلمانی اعلام شد. این خودرو با قیمت پایه ۵۰,۶۹۵ دلار به فروش می رسد.

 قیمت خودروی آلمانی  خودرو اسپرت  قیمت محصولات بی ام و  مشخصات بی ام و z4  قیمت بی ام و Z4  شرایط فروش بی ام و Z4  مجله خودرو

در گذشته شاهد اعلام قیمت مدل M40i نسل جدید بی ام و Z4 بودیم. این خودرو با قیمت پایه ۶۴,۶۹۵ دلار به فروش می رسد که البته باید به آن ۹۹۵ دلار هزینه حمل به مقصد را نیز اضافه کرد. این قیمت ناراحتی بسیاری از علاقه مندان به این خودروی جذاب آلمانی را در پی داشت.

به تازگی قیمت نسل جدید بی ام و Z4 در مدل پایه اعلام شده است. مدل sDrive30i این خودرو با قیمت پایه ۴۹,۷۰۰ دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد که به همراه هزینه ۹۵۵ دلاری حمل به مقصد، قیمت آن به بالای ۵۰ هراز دلار می رسد.

برای بررسی قیمت این خودرو باید آن را رقیبانش مقایسه کنیم. مرسدس بنز SLC 300 رودستر با موتور ۲۴۱ اسب بخاری، قیمتی برابر با ۴۸,۹۵۰ دلار دارد. یکی دیگر از رقیبان هموطن این خودرو، پورشه ۷۱۸ باکستر دارای قیمت پایه ۵۹ هزار دلار است که البته این قیمت بالاتر ارزش پرداخت دارد چرا که با یک خودروی موتور وسط روبه‌رو هستیم.

بی ام و زد ۴ sDrive30i به یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری مجهز شده که به همراه توربوشارژر قدرتی برابر با ۲۵۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۰۰ نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این قدرت توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

بر اساس اعلام بی ام و، سرعت این خودرو در مدت زمان ۵.۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن نیز برابر با ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

تریم پایه این خودرو، اسپرت لاین دارای رینگ های ۱۸ اینچی، چراغ های LED، صندلی های اسپرت و کروز کنترل هوشمند است. خریداران می توانند با پرداخت هزینه بیشتری برای این خودرو تجهیزات کامل تری را سفارش دهند.

منبع: کلیک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.