معرفی استون مارتین DB11 AMR مدل ۲۰۱۹ + تصاویر

0

استون مارتین DB11 AMR با ابعاد جدید، پویاتر و عملکردی بهتر که از نژاد خانواده DB11 است در پیست اتومبیل رانی نوربررینگ رونمایی شد. قیمت این خودرو  ۱۷۴،۹۹۵ دلار انگلیس ، ۲۴۱،۰۰۰ دلار آمریکا و ۲۱۸،۵۹۵ یورو در آلمان است.

استون مارتین ۲۰۱۹ شرکت استون مارتین قیمت استون مارتین محصولات جدید استون مارتین لوگوی استون مارتین مشخصات استون مارتین استون مارتین ونتیج 2019 مجله خودرو معرفی خودرو خودرو انگلیسی استون مارتین DB11 AMR Aston Martin DB11 AMR 2019

به عنوان یکی از خودروهای لوکس و محبوب انگلیسی می توان از اسون مارتین DB11 نام برد. خودروهای استون مارتین در مدل های مسابقه ای با پسوند AMR شناخته می شود. نظیر استون مارتین ونتیج AMR Pro که قبلا طی مطلبی به آن پرداخته ایم. حروف اختصاری AMR مخفف عبارت Aston Martin Racing به معنی استون مارتین مسابقه ای می باشد. اولین و مهم ترین خصیصه این هیولاهای انگلیسی موتور آن ها است. کمپانی انگلیسی Aston Martin برای DB11 AMR از موتور ۱۲ سیلندر با آرایش خورجینی V12 استفاده کرده که با گنجایش ۵٫۲ لیتر قدرتی معادل ۶۳۰ اسب بخار را به وجود می آورد.

این خودرو در مدل غیر مسابقه ای یعنی DB11 از موتور ۸ سیلندر استفاده می کند که در نسخه مسابقه ای AMR به موتور ۱۲ سیلندر ارتقا می یابد. همانطور که از یک چنین خودرویی انتظار می رود ، DB11 AMR دارای حداکثر سرعت ۳۳۵ کیلومتر در ساعت است. شرکت تصمیم گرفته این محصول را با رنگ های بسیار محدود ارائه کند. چرخ ها، جلوپنجره ، سقف و خروجی های هوا همه با رنگ مشکی هستند. بدنه به رنگ سبز استرلینگ (Stirling Green) بوده و دارای خطوط زرد لیمویی (Lime Livery) که همرنگ کالیپرهای ترمز است می باشد. در واقع خودروهای مسابقه ای استون مارتین همواره با چنین رنگ آمیزی شناخته می شوند. علاوه بر سبز ، دو رنگ آبی تیره و مشکی به عنوان رنگ اصلی نیز قابل ارائه است.

استون مارتین ۲۰۱۹ شرکت استون مارتین قیمت استون مارتین محصولات جدید استون مارتین لوگوی استون مارتین مشخصات استون مارتین استون مارتین ونتیج 2019 مجله خودرو معرفی خودرو خودرو انگلیسی استون مارتین DB11 AMR Aston Martin DB11 AMR 2019

این دسته از اتومبیل ها خاص بوده و همواره کمپانی ها تولید محدود آن ها را در برنامه دارند. Aston Martin DB11 AMR نیز مستثنی نیست و گویا تنها ۱۰۰ دستگاه از آن با این رنگ آمیزی و تریم قرار است ساخته شود. قیمت پایه ۲۴۱ هزار دلار است که برای ۱۰۰ دستگاه اول که دارای تریم و رنگ آمیری ویژه هستند ۲۹ هزار دلار دیگر اضافه می شود. شما می توانید خط تولید استون مارتین DB11 را در کاریرا تماشا نمایید. لیست اطلاعات فنی استون مارتین DB11 AMR 2019 در زیر درج شده است.

استون مارتین DB11 AMR
ویژگی مقدار
موتور ۱۲ سیلندر – ۵.۲ لیتر
قدرت ۶۳۰ اسب بخار
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
دیفرانسیل دیفرانسیل عقب
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۳.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۳۵ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۸۷۵ کیلوگرم
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر
تعداد صندلی ۴ صندلی
قیمت پایه ۲۴۱ هزار دلار
قیمت تریم ویژه ۲۷۰ هزار دلار
مدل ۲۰۱۹

استون مارتین DB11 AMR ازموتور بنزینی ۱۲ سیلندر با خروجی قدرت بیشتری، عملکرد بهتر و همراه با مجموعه ای از پیشرفت های بیرونی و داخلی می باشد. حجم موتور ۵۲۰۰ سی سی و با دارا بودن دو توربوشارژر دارای خروجی قدرت ۶۳۰ اسب بخار و  گشتاور در ۷۰۰ نانومتر است.۰ تا ۶۲ مایل این خودرو در مدت ۳٫۷ ثانیه کسب می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.