شاسی بلند کوپه بیسو T7 بزودی در ایران +عکس و مشخصات(BISU T7)

0

بیسو T7 از خودرو های جدید الورود به بازار ایران است از دیار بی  شک چین.خودرویی که به نمایندگی شرکت سیف خودرو قرار است مونتاژ شود.این خودرو به احتمال زیاد در سال ۱۳۹۸ به دست مشتریان برسد.

 بیسو یک شرکت خودرو سازی تازه کار است.پیشرانه مورد استفاده در بیسو T7  از نوع توربوشارژر با حجم ۲۰۰۰ سی سی و خروجی ۱۹۷ اسب بخار است.نیرو به احتمال زیاد به واسطه گیربکس ۸ سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

قیمت بیسو T7 مشخصات بیسو T7 نمای داخلی بیسو T7 عکس بیسو T7 مجله خودرو معرفی خودرو شاسی بلند تازه های خودرو در ایران نمایندگی بیسو در ایران شرکت سیف خودرو BISU T7

بیسو T7  دارای وزن ۱۷۰۰ کیلوگرمی است و در کلاس شاسی بلند ها جای می گیرد.این خودرو دارای ابعاد به ترتیب :  طول ۴۸۲۰ میلی متری، عرض ۱۹۱۵ میلی متری، ارتفاع ۱۶۶۰ میلی متری و همچنین فاصله بین دو محور ۲۸۱۵ میلی متری است.
بسیاری به اصطلاح خودرونویسان داخلی ب تا به توصیف طراحی ظاهری خودروهای چینی می رسند سعی دارند که با یافتن شباهتی هر چند جزیی ،برچسب کپی کاری را به خودروی فوق بزنند. این اتفاق در خصوص بیسو T7 هم هم نیز افتاده و این خودرو را کپی بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس دانسته اما با کمی تامل و نگاه به دیگر محصولات بیسو کاملا واضح است این خودرو کاملا بر اساس زبان طراحی مختص بیسو شکل گرفته است و تک تک اجزای آن را با کمی تغییر در بیسو T5 و T3 دیده بودیم.تنها نقطه اشتراک بیسو T7 با بند های معتبر را باید طراحی کلی بدنه دانست که ظاهر یک کراس اوور کوپه را به خود گرفته است.

قیمت بیسو T7 مشخصات بیسو T7 نمای داخلی بیسو T7 عکس بیسو T7 مجله خودرو معرفی خودرو شاسی بلند تازه های خودرو در ایران نمایندگی بیسو در ایران شرکت سیف خودرو BISU T7

بعنوان مثل در پیشانی  بیسو T7  بیش از هر چیز جلو پنجره مشکی رنگ به چشم می خورد که از نوار های متعدد افقی تشکیل شده و در انتها تمامی این نوار با قسمت های کرمی تزیین شده است. این بخش جذاب دقیقا امضا زبان طراحی بیسو است که در تمامی محصولات این شرکت تا به امروز رعایت شده است. در طرفین این جلو پنجره چراغهای اصلی بزرگ که به صورت زاویه دار طراحی شده است  قرار گرفته که وجه تشابه دیگر این خودرو با کراس اوور های پیشین بیسو است. مهندسان این شرکت به منظور ایجاد حس تهاجمی از سپر کاملا متورم استفاده نموده که با خطوط و زوایایی زیادی جذابتر شده است.درون این سپر نیز مه شکن های LED افقی تعبیه شده است .

در نمای جانبی بیسو T7  بیش از هر جای دیگر می توانیم به کوپه بودن بدنه این خودرو پی ببریم چرا که سقف خودرو با شیب زیادی پس از شیشه جلو به سمت شیشه عقب تمایل یافته است. همچنین قوس زیاد روی چرخها در بدنه و سایز بزرگ رینگ لاستیک باعث گردیده که بیسو T7   کاملا اسپرت و جوان پسند به نظر آید.البته گلگیر های پف کرده و خطوط شانه ای نیز در گیراتر شدن این بخش از بدنه تاثیر بسزایی داشته است.

اما در نمای عقب نیز با نمایی روبرو هستیم که پیش از این در دو کراس اوور قبلی بیسو شاهد آن بوده ایم که دلیل دیگری بر عدم کپی بودن این خودرو است. چراغهای عقب خودرو کاملا به نسخه کوچکتر بیسو T5 شباهت دارد که کمی کشیده تر شده است و البته از خطوط نرم تری بهره می برد. همچنین طراحی کلی درب صندوق و لوگوی بزرگ نصب شده در این محل کاملا از زبان طراحی بیسو پیروی می کند و البته کاملا جذاب است.در نهایت هم اگزوزهای دو گانه که در طرفین سپر عقب تعبیه شده است کاملا نمای عقب را اسپرت و پویا نموده است.

https://s2.mojalbum.com/4219952_18121792_23705777/album-86/23705777.jpg

یکی از بارزترین مشخصه محصولات بیسو طراحی جذاب داخلی در کنار استفاده از متریال با کیفیت است. بیسو T7  هم نیز بعنوان پرچمدار محصولات این برند چینی دقیقا از همین خصیصه در کابین سود می برد.با ورود به کابین خودرو در ابتدا صفحه نمایش عریض تبلت مانند تعبیه شده در میان داشبورد توجه را به خود جلب می کند. طراحی و خطوط به کار گرفته شده در روی داشبورد کاملا جذاب و اسپرت طراحی شده است و با دیگر نقاط کابین  هارمونی دارد. فرمان خودرو D کات طراحی شده و در بین هوای کاهش مرکز ساعت آنالوگی به چشم می خورد. کنسول میانی نیز با شیب ملایمی به داشبورد خودرو منتهی و برخی اداوت فزیکی نظیر دکمه استارت /استاپ موتور و سیستم تهویه مطبوع در این بخش تعبیه شده است تا کاملا در دسترس راننده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.