قیمت کیا سراتو هاچ بک ۲۰۱۹ (kia ceed)+ عکس و مشخصات

0

کیا در نمایشگاه خودروی دیترویت که حدود یک ماه پیش برگزار گردید از نسل چهارم سدان کامپکت سراتو رونمایی کرد .اما  این برند کره ی با معرفی رسمی نسخه هاچ بک سراتو قصد دارد سهم خود از بازار های بزرگ دنیا در سگمنت محصولات هاچ بک افزایش دهد. سراتو هاچ بک که در بازاراروپایی با نام کیا سید”” شناخته  می شود نسل سوم خود را تجربه می کند و کیا اعلام کرده است که این محصول جدید خود را برای اولین بار نمایشگاه ژنو به نمایش عمومی خواهد کرد.

http://www.pardiskhodro.com/root/upload/files/11/47141_Kia-Ceed-2019-1024-02.jpg

سراتو هاچ بک یا قول اروپایی ها کیا” سید “در استدیو کیا در شهر فرانفکورت طراحی شده و قرار است به منظور نزدیک بودن به بازار هدف که همان اروپا می باشد در شهر “ژیلینیا” واقع در اسلواکی و در کنار دیگر محصولات کیا نظیر اسپورتیج  تولید گردد.

زمانی که به هاچ‌بک‌ها یا خودروهای کامپکت (جمع و جور) فکر می‌کنید، احتمالا  یک مدل کیا سراتو هاچ‌بک  – در بازارهای اروپایی و آمریکایی-  اولین گزینه ذهنی شما نخواهد بود، اما این خودرو به عنوان جایگزینی برای فورد فوکوس، تویوتا کرولا یا مزدا ۳ بسیار وسوسه‌انگیز است.به گزارش ” کارنیوز”، نسل چهارم این خودرو -که سومین نسل در آمریکا محسوب می‌شود- برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۸ در قالب یک سدان و نام جدید “فورته” در نمایشگاه خودرویی دیترویت به نمایش درآمد. دیگر بازارهای جهان مانند استرالیا نیز در بازارهای خود از هاچ‌بک‌های ۵ در جدید بهره ‌می‌برند.

محصولات جدید کیا موتورز قیمت کیا سراتو 2019 مشخصات کیا سراتو هاچ بک خودروهای 2019 مجله خودرو تازه های خودرو قیمت کیا سید بهترین خودرو هاچ بک Kia Ceed 2019

یک مدل “اسپورت” از کیا سراتو/ فورته‌های جدید حدود ۱۷ هزار و ۷۶۲ دلار آمریکا ارزش دارد و از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی با توان ۱۵۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۹۲ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

تریم‌های “اسپورت” و “اسپورت‌ پلاس” هاچ‌بک‌های سراتو به گیربکس‌های خودکار ۶ سرعته مجهز خواهند شد و مدل‌های پایه S با سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود. در بالاترین تریم خودرو GT نیز شاهد یک گیربکس خودکار  DCT 7 سرعته هستیم.

محصولات جدید کیا موتورز قیمت کیا سراتو 2019 مشخصات کیا سراتو هاچ بک خودروهای 2019 مجله خودرو تازه های خودرو قیمت کیا سید بهترین خودرو هاچ بک Kia Ceed 2019

علاوه بر موتور ۲ لیتری، مشتریان می‌توانند هاچ‌بک‌های جدید سراتو را با یک موتور ۱.۶ لیتری توربو خریداری کنند که با گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر خروجی حدود ۲۰۱ اسب‌بخار دارد.

از نگاه کارشناسی در حین رانندگی با این خودرو شکایت یا انتقاد اساسی برای راننده به وجود نخواهد آمد، اما  رانندگی با یک سراتوی هاچ‌بک اسپورت نکته تحسین‌برانگیز و ویژه‌ای نیز ندارد و در مجموع می‌توان از لفظ OK برای آن استفاده کرد.

هندلینگ خودرو خوب است و به نرمی از پس دست‌اندازها برمی‌آید و فرمان‌ سبک آن مانور در فضای تنگ را آسان می‌سازد.

محصولات جدید کیا موتورز قیمت کیا سراتو 2019 مشخصات کیا سراتو هاچ بک خودروهای 2019 مجله خودرو تازه های خودرو قیمت کیا سید بهترین خودرو هاچ بک Kia Ceed 2019

فضای اسپورت در فضای خارجی کاملا محسوس است و کابین نیز برای هماهنگی بیشتر با ظارهر بیرونی  اسپورت طراحی شده است. می‌توان گفت ظاهر سراتوی هاچ‌بک در فضای داخلی تا حدی تحت تاثیر استینگر قرار دارد. اما مهم‌ترین عناصر این فضا هماهنگی خودرو با کارپلی اپل و اتو اندروید است. از مهمترین گزینه‌های کمکی این خودرو نیز می‌توان به سامانه هوشمند ترمز اضطراری هوشمند اشاره کرد.

در مجموع فضای داخلی خودرو چندان هم ناامیدکننده  نیست و  فضای محفظه با نیز به ۴۷۳ لیتر می‌رسد که برای خودرویی در این بخش فوق‌العاده است.

منبع:عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.