فیس لیفت جدید میتسوبیشی ASX 2020 +عکس و مشخصات

0
میتسوبیشی تا چند هفته‌ی دیگر از خودروی کاملاً به‌روز شده‌ی ASX کامپکت در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی خواهد کرد.
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2019/02/2020-mitsubishi-asx-13.jpg

شرکت خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی قصد دارد در طول هفته‌های آینده مدل جدید ASX را در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ به صورت رسمی معرفی کند. میتسوبیشی ASX 2020 در واقع یک نسخه فیس لیفت از مدل شاسی بلند محبوب میتسوبیشی محسوب می‌شود. البته در بازارهای آسیایی آن را با نام RVR و در بازار آمریکای شمالی آن را با نام اوت لندر اسپورت می‌شناسند. میتسوبیشی ASX از سال ۲۰۰۹ توسط این خودروساز ژاپنی به بازار عرضه می‌شود، اما در این سال‌ها به صورت جامع به‌روزرسانی پیدا نکرده بود تا اینکه مدل میتسوبیشی ASX 2020 آن تغییرات ویژه‌ای پیدا کرده و تغییرات آن به گونه‌ای بوده است که از لحاظ ظاهری شبیه میتسوبیشی اکلیپس کراس به نظر می‌رسد.

Mitsubishi ASX mitsubishi asx 2020 مجله خودرو محصولات جدید میتسوبیشی نسل جدید خودروهای 2020 قیمت میتسوبیشی ASX معایب میتسوبیشی asx مشخصات میتسوبیشی asx مشخصات فنی میتسوبیشی asx میتسوبیشی آ اس ایکس 2020

تغییر چراغ‌های عقب و جلو از هالوژن به LED و همچنین اضافه شدن چند رنگ قرمز، نارنجی و قهوه‌ای برای بدنه، بخشی از این به‌روزرسانی ظاهری برای مدل ۲۰۲۰ این خودرو محسوب می شوند. قسمت طوسی رنگ زیر سپر جلو که مشابه آن در دیفیوزر سپر عقب نیز دیده می‌شود، ظاهر این نسخه ASX را تهاجمی‌تر و خشن‌تر از قبل کرده و چهره مدرنی به این کراس‌اوور کوچک جسور داده است.درون کابین، ابعاد نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، از هفت به هشت اینچ رسیده است. در نسخه‌های مجهز، این خودرو به سیستم رهیاب با اعلام وضعیت آنلاین ترافیک راه‌ها مجهز شده است. میتسوبیشی قرار است به زودی یک برنامه برای تلفن‌های هوشمند عرضه کند که مشخصات خودرو در آن به راننده و سرنشین نشان داده شود.

 

http://gadgetnews.net/wp-content/uploads/2019/02/f1105044-2020-mitsubishi-asx-8-1.jpg

مشخصات فنی

شرکت میتسوبیشی برای عرضه خودرو خود در بازار اروپا یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری بنزینی در نظر گرفته است که قدرت تولید شده از این موتور نیز به کمک یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT با ۶ سرعت شبیه‌سازی شده به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با توجه به اینکه جزئیات دقیقی از توان این موتور منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود قدرت آن ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۱۹۵ نیوتن‌متر باشد. همچنین خودرو اوت لندر اسپورت ۲۰۱۹ نیز از همین موتور قدرتمند برخوردار بود که در بازار آمریکا عرضه می‌شد. برخی از منابع خبری عنوان می‌کنند برای نسخه فول این خودرو یک موتور ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۶۸ اسب بخار در نظر گرفته شده است.

ظاهرا میتسوبیشی قصد عرضه نسخه دیزلی را برای این خودرو دیگر ندارد و آن را به دو صورت جلو محرک و تمام چرخ محرک راهی بازار خواهد کرد.
میتسوبیشی قرار است که این خودرو را در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ در معرض عموم به نمایش بگذارد و مشخصات بیشتری از آن را در این رویداد پیش رو اعلام کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.