مکانیک ماشین خود باشید ولی این موارد را به متخصص بسپارید.

0

مکانیک ماشین خود باشید ولی این موارد را به متخصص بسپارید.

این‌که خودتان خودروی خود را بدون نیاز به کسی، تعمیر کنید احساس فوق‌العاده‌ای است، سرتان را بالا می‌گیرید و با افتخار به همه می‌گویید که خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، اما زمان‌هایی وجود دارند که باید عاقلانه تصمیم بگیرید، حس افتخار را فراموش کنید و اسکناس‌هایتان را از جیب بیرون بیاورید! این جور مواقع بهتر است کمی پول خرج کنید و بیخیال کلاس گذاشتن برای دیگران شوید، تا از یک ضرر بزرگ جلوگیری کنید.

زمانی‌که با خودروی خود به مشکل کوچکی بر می‌خورید و با موفقیت آن را برطرف می‌کنید، احساس رضایت به شما دست می‌دهد. انجام کارهایی برای نگهداری از خودرو مانند تعویض فیلتر، عوض کردن روغن و یا حتی شمع ها به شما در کاهش هزینه ها کمک می‌کند، با این حال، کارهایی هستند که بهتر است آنها را به متخصص بسپارید، متخصصین مجاز، ساعات زیادی را در محیط کلاس و کار، صرف ارتقاء مهارت‌های خود کرده‌اند، این افراد حکم دکتر را برای خودرو دارند، شما هیچ وقت مشکلات جدی در رابطه با سلامتی خود را در خانه درمان نمی کنید ، اینطور نیست؟

نتیجه تصویری برای مکانیک

در اینجا چهار مورد از زمان‌هایی که مجبورید عقب‌نشینی کنید و کار خود را به کاردان بسپارید معرفی شده است تا از وسایل نقلیه خود به خوبی محافظت کنید.

۱)بدنه و رنگ

از نظر اغلب ما، صافکاری و نقاشی یعنی یک کار بد و بی‌کیفیت و رنگی که بسیار ضعیف کار شده است.  البته،  این افراد زمانی بیشتر وسوسه می‌شوند خودشان دست به کار شوند که  قادر به پرداخت هزینه صافکاری و نقاشی حرفه‌ای نباشند. اما اگر بتوانید از خدمات یک متخصص در این زمینه استفاده کنید، بطور قطع نتیجه رضایت بخش‌تری خواهید گرفت. درمورد انواع فرورفتگی‌های کوچک تا بزرگ، توصیه ما صافکاری بدون رنگ است، بازار رو به رشدی که ارائه‌دهندگان خدمات آن با خودروهایی مملو از ابزار به سرعت جلوی درب خانه شما حاضرند. در بیشتر موارد، صافکاری بدون رنگ فقط با چند ضربه به سطح آسیب دیده قابل انجام است و نیازی به رنگ ندارد و به همین خاطر هزینه کمی برای شما خواهد داشت. اگر این افراد نتوانند کار شما را انجام دهند باز هم خودتان این کار را انجام ندهید، آماده باشید که به سراغ متخصص صافکاری بروید، یا با آسیبی که به خودرو وارد شده سر کنید تا زمانی که توانایی پرداخت یک صورت حساب سنگین را داشته باشید . استفاده از سنسور FIXD در هزینه تعمیر خودروی خود صرفه‌جویی کنید!

creative-car-bump-fix-cover-up-13

۲)رفع و تنظیم ECU

اگر قرار است کامپیوتر شخصی‌تان را خودتان تعمیر کنید هم باید گواهی ASE داشته و تکنسین باشید، پس لطفا بدون هیچ نوع آموزش و اطلاعاتی به سراغ تعمیر ماشین نروید! رفع و تنظیم ECU یک خط قرمز است که اگر آن را به متخصصش بسپارید، خیالتان راحت‌تر است و تیونر باتجربه مسلما راحت‌تر از شما از پس آن برمی‌آید. کار خود را به کاردان بسپارید و از ماشین درست شده خود لذت ببرید.

tune-tech-com_

۳)تعویض شیشه جلو اتومبیل

تعمیر

این یکی از آن دسته از تعمیرات است که همه رانندگان از پرداخت هزینه آن واهمه دارند! اما مسلما کاری هم نیست که خودتان از پس آن بربیایید! پس مجبورید که یا هزینه آن را پرداخت کنید یا ماشین خود را در پارکینگ بگذارید که کمی استراحت کند!

شیشه‌های جلو و عقب خودرو که بر اثر برخورد اشیا و یا در تصادفات شکسته یا آسیب می‌بیند قیمت‌های بالاتری نسبت به شیشه‌های بغل دارند. این در حالی است که این شیشه‌ها قابل‌ترمیم هم هستند. ترمیم این شیشه‌ها به صورت لیزری انجام می‌گیرد که البته قیمت بالایی دارد و در حدود یک تا دو سوم قیمت شیشه خودرو را دارد.

۴) دست بردن در برق خودرو

پیشنهاد ما به شما، دور ماندن از اجزای الکتریکی است، فرقی نمی‌‌کند که این اجزای الکتریکی برای کامپیوتر باشد یا ماشین! خودتان را از تعمیر سیم کشی و الکتریکی دور نگه‌دارید. فقط یک متخصص است که به خوبی اتصالات و حس‌گرها را می‌شناسد و می‌تواند مشکلات شما را حل کند نه خودتان.

۱۰۶۵۳۹۷۲۹۰

انواع مشکلات غیر معمول ممکن است باعث از کارافتادن خودرویی شود که مشکل دیگری ندارد. وسوسه شدیدی که می‌گوید نگاهی به خودرو بیاندازید و خودتان دست بکار شوید را فراموش کنید و این کار ظریف و حساس را به یک متخصص باتجربه بسپارید تا قبل از این‌که ابرو را درست نکرده، چشم را هم کور کنید!!

باید بخوانید:  این تعمیرات را می‌تو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.