معرفی مرسدس بنز AMG GTR رودستر + قیمت و مشخصات

0

یکی از خودروهایی که در نمایشگاه ژنو امسال توانست توجه زیادی را به خود جلب کند محصول جدید مرسدس AMG یعنی مدل رودستر AMG GT R بود. رونمایی این خودرو خبر بسیاری خوبی برای طرفداران خودروهای رودستر بود چون AMG توانسته مدل سقف باز GT R را با همان توانایی‌ های حرکتی مدل کوپه تولید کند.

 نمایشگاه خودرو ژنو 2019  نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸  نمایشگاه خودرو ژنو2017  نمایشگاه ژنو  برترین خودروهای نمایشگاه ژنو  مجله خودرو  محصولات جدید مرسدس بنز  ماشین جدید مرسدس بنز  بهترین خودرو مرسدس  قیمت مرسدس AMG رودستر  مشخصات مرسدس AMG رودستر  مرسدس AMG GTR رودستر  قیمت مرسدس AMG 2019
درست همانند رودستر های جدید مکلارن که به اندازه ی مدل های سقف دار سریع هستند این مدل AMG GT R نیز دارای شتابی یکسان با مدل کوپه است و مس تواند در ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و این در حالی است که مدل رودستر دارای وزن بیشتری است. در خصوص حداکثر سرعت نیز این مدل رودستر تنها ۱ کیلومتر بر ساعت سرعت کمتری دارد و حداکثر سرعت آن ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت است.

https://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2019/03/image-from-ios-2.jpg

مرسدس AMG GT R رودستر

قلب تپنده ی این خودرو را یک موتور ۴ لیتری V8 تویین توربو با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر تشکیل می دهد که این اعداد نیز با مدل کوپه یکی هستند. گیربکس دوبل کلاچ این مدل اما دارای ضریب دنده یک متفاوتی است تا شتاب آن افزایش پیدا کند.

مرسدس AMG GT R رودستر نیز همانند مدل کوپه به سیستم جدید چهارچرخ فرمان پذیر مرسدس مجهز شده است. این سیستم در سرعت زیر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت چرخ های عقب را خلاف جهت چرخ های جلو می چرخاند و با افزایش سرعت زاویه ی چرخش چرخ های جلو و عقب یکی می شود.

مرسدس AMG GT R رودستر

مرسدس بنز از این مدل ۷۵۰ دستگاه تولید خواهد کرد و رنگ های مات جدیدی نیز برای آن قابل سفارش هستند. قیمت این خودرو در بازار آمریکا از ۱۵۹ هزار دلار آغاز خواهد شد. با توجه به این که مرسدس در حال کار روی نسخه ی Black Series از AMG GT است می توان با اطمینان گفت که این مدل رودستر نسخه ی آخر از GT نخواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.