کریستوفر اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌ اش دارد؟ +تصاویر

0
همراه با هنرمندان
کریستوفر اشتون کوچر که در محافل هنری او را با نام اشتون کوچر می‌شناسیم از آن دسته سلبریتی‌های هالیوودی است که از هیچ به همه چیز رسید و داستان موفقیت و سرشناس‌شدن او به دهه ۷۰ میلادی باز می‌گردد. اشتون در آن زمانی کودکی بیش نبود، اما حضوری درخشان در نقشی با نام مایکل کلسو برای یکی از شبکه‌های فاکس داشت و همین نقش باعث شد تا پای کوچر به هالیوود باز شود و از آن زمان تاکنون نزدیک به ۲۳ اثر بلند سینمایی در کارنامه اشتون کوچر به چشم می‌خورد.

اشتون کوچر که از کودکی عاشق دمی مور بود توانست در بزرگسالی به عشق بچگی‌های خود نیز برسد و از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ در کنار دمی مور زندگی کرد تا اینکه در نهایت مهر دمی مور از دلش رفت و دل در گرو میلا کونیس، سلبریتی جوان و خوش‌آتیه بست و از سال ۲۰۱۲ زندگی خوبی را در کنار میلای زیبارو دارد. اشتون کوچر که بدون شک هنرنمایی او در نقش استیو جابز فقید را حتماً به‌خاطر دارید در کنار اینکه هنرپیشه کاربلدی است، قوانین تجارت را نیز به‌خوبی بلد است و علاقه او به فناوری‌های نوین باعث شده تا سرمایه‌گذاری‌های اشتون را در شرکت‌های دیجیتال نیز شاهد باشیم.

 ماشین سلبریتی ها  بیوگرافی کریستوفر اشتون  کریستوفر اشتون کیست  همسر کریستوفر اشتون  ماشین کریستوفر اشتون کوچر  اینستاگرام بازیگران  بیوگرافی بازیگران  ثروت بازیگران  ماشین بازیگران مشهور  زندگی بازیگران هالیوود  ashton kutche

تمامی این موارد دست به دست هم داده تا اشتون کوچر روز به روز ثروتمندتر شود و بدون شک یک سلبریتی جوان ۴۱ ساله این پول‌ها را بیشتر از هرچیزی، خرج خودرو می‌کند. در نتیجه در گاراژ اشتون کوچر دوجین خودروی رنگ و وارنگ به‌چشم می‌خورد که یکی از دیگری جذاب‌تر و گران‌تر است. جالب اینجا است که اشتون کوچر در فیلم‌ها و سریال‌هایی که ایفای نقش کرده نیز وسواس زیادی در انتخاب خودرو دارد و به همین منظور در ادامه با هم نگاهی به کلکسیون خودرو‌های این سلبریتی می‌اندازیم و برای شما از خودرو‌هایی که اشتون کوچر در فیلم‌ها سوار شده است خواهیم گفت.

فراری کالیفرنیا

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

قانون نانوشته‌ای در میان سلبریتی‌ها وجود دارد که بر اساس آن هر چهره‌سرشناسی باید دست‌کم یک یا دو دستگاه فراری در کلکسیون‌اش داشته باشد. اشتون کوچر نیز که در کودکی در شهری کوچک به‌دنیا آمده و بزرگ شده است از همان دوران کودکی عاشق خودرو‌های پرسرعت بود و به این ترتیب می‌توان گفت خرید فراری کالیفرنیا از جانب اشتون کوچر اصلاً غیر منتظره نبود.

این سلبریتی جوان و خوش‌تیپ بار‌ها سوار بر فراری کالیفرنیا در خیابان‌های هالیوود دیده شده است. جالب اینجاست که این مدل فراری کالیفرنیا که اشتون کوچر خریداری کرده صندلی عقب نیز دارد و از این لحاظ نسبت به سایر خودرو‌های دو در اسپرت بدون صندلی عقب برتری دارد تا اشتون کوچر به همراه دوستانش سوار بر فراری کالیفرنیا خیابان‌های هالیوود را زیر پا بگذارند.

تسلا

 ماشین سلبریتی ها  بیوگرافی کریستوفر اشتون  کریستوفر اشتون کیست  همسر کریستوفر اشتون  ماشین کریستوفر اشتون کوچر  اینستاگرام بازیگران  بیوگرافی بازیگران  ثروت بازیگران  ماشین بازیگران مشهور  زندگی بازیگران هالیوود  ashton kutche

تسلا از آن دسته برند‌های خودروسازی است که سلبریتی‌ها دست‌کم یک دستگاه از خودرو‌های این برند را در کلکسیون‌شان دارند. ممکن است خودرو‌های تسلا نسبت به سایر خودرو‌های فوق‌سریعی که در بازار شاهد هستیم جذابیت زیادی نداشته باشند، اما خودرو‌های تسلا به مصرف کم و استفاده از انرژی الکتریکی معروف هستند و همین امر باعث شده تا سلبریتی‌ها برای اینکه نشان دهند برای طبیعت اهمیت زیادی قائل هستند حداقل یک دستگاه از این خودرو‌ها را خریداری کنند.

خودروی تسلایی که اشتون کوچر سوار آن می‌شود نه تنها به لحاظ ظاهری بیرونی، خودرویی شیک و جذاب است، بلکه امکانات داخلی مجهزی نیز دارد و قسمت داخل این خودرو به لحاظ زیباشناختی از طراحی بیرونی آن چیزی کم ندارد. ناگفته نماند مدل‌های جدیدتر تسلا، زیبایی‌های بیشتری نیز دارند و خودرو‌های لاکچری‌تری به‌حساب می‌آیند، به این ترتیب احتمال اینکه کوچر به سرش بزند یک دستگاه تسلای جدیدتر نیز خریداری کند هیچ دور از ذهن نیست.

فورد رنجر

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

اگر اهل سریال‌های تلویزیونی باشید احتمالاً سریال The Ranch را که مدتی است نت‌فلیکس پخش می‌کند دیده‌اید، در این سریال در کنار هنرنمایی اشتون کوچر، شاهد حضور خودرو‌های شیک و جذابی نیز هستیم که در گاراژ بسیاری از سلبریتی‌ها یافت می‌شود.

یکی از این خودور‌ها فورد رنجر است که در این سریال اشتون کوچر دائماً سوار آن می‌شود و از این خیابان به آن خیابان می‌رود. فورد رنجر طرفداران زیادی در آمریکا دارد و یکی از قابل‌اطمینان‌ترین خودرو‌های فورد به‌حساب می‌آید و اسم و رسم خوبی برای این خودرو سراغ داریم. با نگاهی به این سریال متوجه می‌شویم که فورد رنجر، چشم اشتون کوچر را حسابی گرفته است. به این ترتیب به‌رغم اینکه در حال حاضر کوچر فورد رنجری را در گاراژ شخصی‌اش ندارد، اما با توجه به شناختی که از اشتون کوچر داریم هیچ بعید نیز همین خودرویی که در سریال سوار می‌شود را به کلکسیون خودرو‌های خود اضافه کند تا بعد‌ها با سواری با فورد رنجر، یاد خاطره‌های خوش سریال The Ranch بیافتد.

فورد برانکو

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

اگر از طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی باشید به احتمال خاطرتان هست در دهه ۹۰ میلادی، هر فیلم و سریالی که می‌دیدیم در آن شاهد حضور یک فورد برانکو نیز بودیم. این امر از محبوبیت این خودرو حکایت دارد. در بالا به سریال The Ranch اشاره کردیم و برای شما گفتیم که در این سریال خودرو‌های محبوب زیادی حضور دارد.

اشتون کوچر در این سریال وقتی به شهر باز می‌گردد یک دستگاه فورد برانکو می‌خرد و کاملاً مشخص است اشتون حسابی از سواری با این خودرو لذت می‌برد. فورد برانکو چندین نسل است که تولید می‌شود و حتی مدل‌های جدید این خودرو نیز همان اصالت مدل‌های قدیمی فورد برانکو را دارند، همین موارد نیز باعث شده تا فورد برانکو به یکی از خودرو‌های مورد علاقه سلبریتی‌ها تبدیل شود و حتی لیدی گاگا نیز یک دستگاه از این خودرو در کلکسیون شخصی‌اش دارد.

ون فولکس‌واگن

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

کسی را سراغ نداریم که سن و سالی از او گذشته باشد و خاطرات خوبی با خودرو‌های فولکس‌واگن نداشته باشد. اگر خاطر شما باشد قدیم‌ها فولکس‌واگن ون را زیاد در خیابان‌ها می‌دیدیم. این خودرو در آمریکا و دیگر کشور‌ها نیز طرفداران بسیار زیادی داشت و در فیلم‌ها و سریال‌های دهه ۷۰ میلادی فولکس‌واگن ون را زیاد می‌دیدیم.

فولکس‌واگن ون از آنجایی که جا و فضای زیادی داشت در بسیاری از کشور‌ها به‌عنوان خودرویی که در آن برای چند روز میشد زندگی کرد نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت و همین امر محبوبیت این خودرو را بیشتر کرده بود. جادار بودن فولکس‌واگن ون برای مدت‌های زیادی این خودرو را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرویس مدرسه‌ها نیز تبدیل کرد.

فولکس‌واگن ون یکی دیگر از خودرو‌هایی بود که اشتون کوچر در سریال The Rancher سوار بر آن می‌شد و زمانی که شخصیت این سریال در کنار ساحل زندگی می‌کرد، یک فصل کامل سریال را سوار بر فولکس‌واگن ون بود. بعید به‌نظر میرسد اشتون کوچر به سرش بزند و یک دستگاه فولکس‌واگن ون را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کند، اما سواری اشتون کوچر در یک فصل کامل سریال با فولکس‌واگن ون باعث شد تا این خودرو را به این فهرست اضافه کنیم.

ایمپالا اس. اس

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

اشتون کوچر از آن دسته سلبریتی‌های بسیار باهوشی است که به‌خوبی کارش را بلد است و می‌داند چه کار دارد می‌کند، به همین دلیل نیز اشتون کوچر که خوب می‌داند طرفدارانش علاقه‌مند خودرو‌های کلاسیک آمریکایی هستند، برای جلب نظر این طرفداران هم که شده سوار بر بهترین خودرو‌های کلاسیک می‌شود.

یکی از این خودرو‌های کلاسیک که انصافاً هم باید گفت جذابیت زیادی دارد، یک ایمپالای صورتی شاسی‌پایین مدل ۱۹۶۶ است. اشتون کوچر گاه و بیگاه سوار بر این خودرو دیده می‌شود و کاملاً مشخص است قصد دارد با سواری با این خودروی صورتی رنگ و کلاسیک طرفداران بیشتری را به خود جلب کند.

اگر این سیاست اشتون برای جلب هوادار از طریق سوار شدن بر خودرو‌های کلاسیک و قدیمی خوب از کار در بیاید، شاید در آینده سلبریتی‌های دیگری را نیز شاهد باشیم که سوار بر خودرو‌های قدیمی و پر زرق و برق می‌شوند.

شورولت ولت

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

در بالا برای شما از توجه مخصوص سلبریتی‌ها به خودرو‌های الکتریکی گفتیم و اشتون کوچر نیز برای اینکه از قافله سلبریتی‌هایی که سوار بر خودرو‌های سبز می‌شوند عقب نماند در کنار خودروی تسلا، یک دستگاه شورولت ولت را نیز به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است.

اگر به موارد فنی خودرو علاقه داشته باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این خودرو کاملاً الکتریکی است و اشتون کوچر و میلا کونیس بار‌ها سوار بر شورولت ولت در خیابان‌ها دیده شده اند. این خودرو در کنار ویژگی‌های الکتریکی که دارد به لحاظ ظاهری نیز جذابیت‌های زیادی دارد و از آن دسته شورولت‌هایی است که کمتر در خیابان‌های آمریکا تردد دارد. به این ترتیب از لحاظ خاص بودن نیز باید به سلیقه اشتون کوچر تبریک گفت چرا که شورولتی خریداری کرده که در کنار بهره گرفتن از پیشرانه الکتریکی، خودروی خاصی است و هرکسی در خیابان سوار آن نمی‌شود.

مرسدس‌بنز سی. ا‌ل. کی

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

در این قسمت به یکی دیگر از خودرو‌هایی رسیدیم که هر سلبریتی دست‌کم یک دستگاه از آن را در کلکسیون‌اش دارد. مرسدس‌بنز سی. ال. کی یک خودروی کوپه دو در است که در اولین نگاه عاشق آن می‌شویم. این خودروی کوپه رانندگی بسیار دلنشینی نیز دارد و به لحاظ ظاهری نیز همان‌گونه که از مرسدس‌بنز انتظار داریم، خودرویی شیک و لاکچری است.

مرسدس‌بنز سی. ال‌کی ترکیبی از یک خودروی لوکس و کارآمد است و به نظر می‌رسد اشتون کوچر حسابی این مرسدس‌بنز را دوست دارد چرا که هواداران گاه و بیگاه، اشتون را سوار بر این خودروی کوپه مرسدس‌بنز در خیابان‌های هالیوود دیده‌اند. از قرار معلوم اشتون کوچکر زمان‌هایی از این خودرو استفاده می‌کند که می‌خواهد کار‌های روزمره‌اش را انجام دهد، اما به‌دنبال خودرویی است که با سوار شدن بر آن، نظر هواداران را نیز به خود جلب کند.


مینی کوپر

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

احتمالاً شما هم مانند ما از حضور یک دستگاه مینی کوپر در گاراژ اشتون کوچر تعجب کرده‌اید و با توجه به شناختی که از این سلبریتی دارید بعید می‌دانید اشتون سوار بر مینی کوپر شود، خوشبختانه باید بگوییم حدس شما کاملاً درست است و به‌رغم اینکه مینی کوپر در گاراژ اشتون کوچر قرار دارد، اما اشتون کمتر سوار این خودرو می‌شود و این مینی کوپر متعلق به میلا کونیس است.

ناگفته نماند مینی کوپر طرفداران زیادی در آمریکا دارد و نسل اول این خودرو در سال ۲۰۰۱ راهی خاک آمریکا شد و از آن زمان به‌بعد همیشه شاهد افزایش محبوبیت مینی کوپر هستیم. از طرف دیگر مینی کوپری که میلا کونیس سوار آن می‌شود به لحاظ زیباشناختی نیز طراحی جذاب و جلب‌نظر‌کننده‌ای دارد و از آنجایی که مینی کوپر ابعاد کمی دارد، گزینه بسیار خوب برای استفاده در خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک به‌حساب می‌آید.

تویوتا پریوس

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

اگر اخبار صنعت خودروسازی را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید که تویوتا پریوس حدود یک دهه پیش، توفانی در این صنعت به پا کرد. در سال ۲۰۰۸ علاقه‌مندان به‌خودرو توجه ویژه‌ای به خودرو‌های کم مصرف و سازگار به محیط زیست نشان دادند و به همین منظور نیز شاهد معرفی تویوتا پریوس بودیم.

این خودرو به‌سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و از آن زمان تاکنون شاهد ساخت مدل‌های جدیدتر آن هستیم. این موارد باعث شد تا اشتون کوچر نیز یک دستگاه پریوس را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کند. این خودرو نه تنها رانندگی دلنشینی دارد بلکه بسیار کم مصرف و کارآمد است و راننده‌ای را سراغ نداریم که از تجربه رانندگی با تویوتا پریوس گله‌مند باشد.

مرسدس‌بنز اس. ال. کی

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

با نگاهی به فهرست خودرو‌های اشتون کوچر و همچنین با شناختی که از او داریم به راحتی می‌توان متوجه شد که اشتون به دنبال خودرو‌های خاص و منحصر به فرد است، اما از آنجایی که همقطاران اشتون کوچر چندین دستگاه مرسدس‌بنز را در کلکسیون‌شان دارند، اشتون کوچر نیز یک دستگاه مرسدس بنز اس. ال. کی را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است.

این خودرو در میان سایر خودرو‌های مرسدس‌بنز، خودروی خاصی به‌حساب می‌آید و به لحاظ وزن‌نیز یکی از سبک‌وزن‌ترین خودرو‌های مرسدس‌بنز است. این موارد باعث شده تا مرسدس‌بنز اس. ال. کی رانندگی جذابی داشته باشد و از ظاهر این خودرو نیز کاملاً پیداست که تنها سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس توان خریداری چنین مرسدس‌بنزی را دارند.

اشتون کوچر در هر ماه حدود یک یا دوبار سوار بر این مرسدس‌بنز می‌شود و به لطف شتاب و سرعت بالای این خودرو، با نهایت سرعت در خیابان‌ها جولان می‌دهد و دل هواداران را آب می‌کند.

اولدزموبیل ویستا کروزر

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

این خودرو نیز از آن دسته خودرو‌هایی است که در فیلم‌ها و سریال‌های دهه ۷ میلادی زیاد شاهد آن بودیم. خودروی ویستا کروزر در قسمت داخل فضای زیادی را در اختیار راننده و سرنشین‌ها قرار می‌داد و به همین دلیل نیز در گذشته یکی از محبوب‌ترین خودور‌های خانوادگی به‌حساب می‌آمد. محبوبیت ویستا کروزر به اندازه‌ای بود که تا چندین دهه بعد نیز از این خودرو استفاده می‌شد.

با این حساب می‌توان گفت با توجه به اینکه اشتون کوچر بار‌ها در فیلم‌ها سوار بر اولدزموبیل ویتا کروزر شده است احتمال دارد از رانندگی این خودرو خوشش آمده باشد و این سلبریتی که دنبال خودرو‌های خاص می‌گردد چه بسا یک دستگاه اولدزموبیل ویستا کروزر را به فهرست بلند و بالای خودروهایش اضافه کند.

تویوتا کرولا

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

تویوتا کرولا یکی دیگر از خودرو‌هایی است که نه تنها ما ایرانی‌ها این خودرو را به‌خوبی می‌شناسیم و مدل‌های مختلف آن را از گذشته تاکنون دیده‌ایم، بلکه از قرار معلوم در ینگه دنیا نیز طرفداران زیادی دارد، به همین دلیل نیز هست که در سریال‌ها برنامه‌های دهه ۷۰ میلادی که در آمریکا تولید شده، تویوتا کرولا زیاد به چشم می‌خورد.

در آن زمان تویوتا با‌عرضه اولین مدل از خودروی کرولا به بازار‌های جهانی ثابت کرد که می‌تواند خودرویی با کیفیت و کارآمد را عرضه کند که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. مدل‌های مختلف تویوتا کرولا نه تنها مصرف سوخت بهینه‌ای دارند بلکه خودروی قابل اعتمادی به‌حساب می‌آیند که خرابی و مشکلات کمتری نیز دارند.

تمامی این موارد دست به دست هم داده تا تویوتا کرولا در گروه خودرو‌هایی قرار بگیرد که اشتون کوچر در فیلم‌ها و سریال‌ها زیاد از آن استفاده کرده و هیچ بعید نیز یک دستگاه از این خودرو‌ها را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کند.

پورشه باکستر

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

اگر از طرفداران دوآتشه اشتون کوچر هستید و تمام فیلم‌های او را دیده باشید بدون شک می‌دانید که اشتون کوچر در فیلم‌هایش زیاد سوار بر پورشه باکستر می‌شود. اولین نسل از پورشه باکستر در سال ۱۹۹۶ معرفی شد و این خودرو در سال‌های بعد از آن شاهد تغییرات و بهینه‌سازی‌های زیادی بود.

اگر به لحاظ زیباشناختی نیز به طراحی پورشه باکستر نگاه کنید، متوجه خواهید شد با خودرویی طرف هستیم که طراحی آن در گذشت سال‌ها قدیمی نمی‌شود و حتی مدل‌های قدیمی این خودرو نیز هنوز زیبا و جذاب است. پورشه باکستر خودروی سبک‌وزنی است و از آنجایی که اشتون کوچر تجربه خوبی در رانندگی با این خودرو در فیلم‌ها دارد چه بسا در آینده یک دستگاه از این پورشه چابک و زیبا سر از گاراژ کوچر در آورد.

شورولت ساب‌اوربان

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

شورلت ساب‌اوربان (Chevrolet Suburban)، یکی از بزرگترین خودرو‌های شورولت به‌حساب می‌آید و تاریخ ساخت اولین مدل از این خودرو به سال ۱۹۳۵ باز می‌گردد. این خودرو زمانی که مینی‌ون‌ها روی کار نیامده بودند به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های برای خانواده‌ها شناخته می‌شد و به‌رغم ابعاد بزرگی که دارد، باز هم در بازار پررقابت خودرو‌های آمریکایی دوام آورده و مدل‌های جدید این خودرو هنوز هم تولید می‌شوند.

ظاهر بزرگ و پرابهت این خودرو باعث شده تا در فیلم‌های مختلفی شاهد شورولت ساب‌اوربان باشیم و به همین دلیل نیز اشتون کوچر که دنبال خودرو‌های خاص و منحصر به فرد می‌گردد احتمال زیادی دارد یک دستگاه از این شورولت زیبا و جذاب را به کلکسیون خودروهایش اضافه کند.

دوج وایپر

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

اگر از طرفداران برند وایپر باشید حتماً به خاطر دارید زمانی که نام و آوازه این برند از زبان‌ها افتاده بود، وایپر خودروی دوج را معرفی کرد تا این خودرو اسم و رسم خوبی برای این برند در بازار به‌دنبال داشته باشد. همین موارد باعث شد تا دوج وایپر به خودروی افسانه‌ای تبدیل شود که ممکن است این روز‌ها دیگر تولید نشود، اما حتی مدل‌های قدیمی این خودرو نیز جذابیت خود را هرگز از دست نداده‌اند.

خاص بودن دوج وایپر باعث شده تا اشتون کوچر که دنبال خودرو‌های خاص و چابک می‌گردد از این خودرو تا دل‌تان بخواهد در فیلم‌ها استفاده کند و در خیابان‌ها جولان دهد. با این حساب اگر یک دستگاه دوج وایپر را در گاراژ اشتون کوچر دیدیم اصلاً تعجب نخواهیم کرد.

شورولت ایمپالا مدل ۱۹۶۶

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

جالب است بدانید اشتون کوچر چندین بار در فیلم‌های مختلف سوار بر شورولت ایمپالا مدل ۱۹۶۶ شده است و اگر از علاقه‌مندان خودرو‌های کلاسیک باشید حتماً می‌دانید که شورولت ایمپالا مدل ۱۹۹۶ در زمان خودش، طرفداران زیادی داشت و هنوز هم به‌رغم اینکه سال‌ها از ساخت این خودرو گذشته، باز هم ایمپالا مدل ۱۹۶۶ به‌عنوان خودرویی کلاسیک شناخته می‌شود که سواری با آن، خاطرات خوش گذشته را در ذهن تداعی می‌کند.

با این حساب از آنجایی که اشتون کوچر را می‌شناسیم و می‌دانیم که یک دستگاه شورولت ایمپالا اس. اس را در کلکسیون‌اش نگهداری می‌کند، هیچ بعید نیست اگر خبر برسد که کوچر شورولت ایمپالا مدل ۱۹۶۶ را نیز به گاراژش اضافه کرده است.

لکسوس ال. اس هیبرید

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

طرفداران برند لکسوس به‌خوبی می‌دانند که خودروی لکسوس ال. اس هیبرید یکی از خاص‌ترین خودرو‌های برند لکسوس است. این خودرو امکانات و تجهیزات داخلی بسیار شیک و زیبایی دارد و همان‌گونه که از برند لکسوس انتظار داریم با خودرویی لاکچری طرف هستیم که تجهیزات داخلی آن در کنار زیبایی، از بهترین مواد ساخته شده اند.

لکسوس ال. اس هیبرید به لحاظ فضای داخلی نیز خودروی بسیار جادار و بزرگی است و صندلی‌های عقب این خودرو فضای لازم برای هرچه‌راحت‌تر نشستن سرنشین‌ها را فراهم می‌کنند. این سدان شیک و اشرافی به لحاظ قدرت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از یک پیشرانه قدرتمند V۸ بهره می‌برد. تمامی این موارد دست به دست هم داد تا اشتون کوچر یک دستگاه لکسوس ال. اس هیبرید را به کلکسیون شخصی خود اضافه کند.

فیسکر کارما

اشتون کوچر چه خودرو‌هایی در کلکسیون‌اش دارد

بعضی از هواداران خودرو معتقد هستند فیسکر کارما طراحی بسیار زیبایی دارد، این خودرو مخالفین زیادی هم دارد و افراد زیادی را سراغ داریم که از طراحی زشت این خودرو گله می‌کنند. جالب اینجاست که فیسکر کارما به‌رغم مخالفین و موافقین زیادی که دارد به یکی از خودرو‌های مورد علاقه سلبریتی‌ها نیز تبدیل شده و لئوناردو دیکاپریو و تیلور لانتر را می‌توان از سلبریتی‌های فیسکر کارما سوار نام برد.

اشتون کوچر نیز برای اینکه از قافله همقطاران خود عقب نماند یک دستگاه فیسکر کارما را به کلکسیون خودرو‌های شخصی خود اضافه کرده است. فیسکر کارمایی که اشتون سوار می‌شود یکی از سریع‌ترین خودرو‌های الکتریکی دنیا است و به پیشرانه‌ای قدرتمند مجهز شده که ۴۰۳ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد.

در این قسمت به پایان فهرست خودرو‌های اشتون کوچر رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به این سلبریتی جوان و باهوش علاقه دارید و اطلاعات جالبی را از اشتون کوچر می‌دانید، در قسمت نظرات این اطلاعات را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع:برترین ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.