ماشین لوکس رضا صادقی ،خواننده معروف +عکس و بیوگرافی

3

رضا صادقی یا همان خواننده «مشکی رنگه عشقه» از محبوب‏ترین خواننده ‏های ایرانی است و بسیاری او را با این ترانه به‌یاد می ‏آورند. صادقی ۳۹ساله، در کنار خوانندگی آهنگساز و ترانه‏ سرا هم است. او اهل جنوب و بندرعباس بوده و آخرین آلبومش دو سال قبل به نام «شب‌بارونی» به ‏صورت شخصی و اینترنتی منتشر شد . وی همه درآمد حاصل از فروش «مشکی رنگه عشقه» را صرف امور خیریه کرد.

این خواننده پرطرفدار اهل رانندگی و سلفی انداختن پشت فرمان است و بیشتر با یک پورشه کاین مشکی‌رنگ رویت شده است. البته عکس‏هایی از او که سوار یک بنتلی سفید در هامبورگ آلمان بوده نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

صادقی درباره رانندگی با خودروی خود گفته است: «ماشینم باعث شده است مردم فکر کنند مولتی‌میلیاردر هستم.»

بیوگرافی رضا صادقی و عکس های دونفره وی و همسرش

رضا صادقی متولد سال ۵۸ در بندرعباس است. او از خواننده های پرطرفدار ایران زمین است که لیسانس موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد دارد.

رضا صادقی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی است که بیش تر از ده سال است در زمینه موسیقی فعالیت دارد. وی به علت تزریق آمپول به اشتباه فلج شده است.

خودرو رضا صادقی همسر رضا صادقی خودرو خوانندگان بیوگرافی رضا صادقی اینستاگرام رضا صادقی اسم همسر رضا صادقی ماشین سلبریتی ها بهترین خوانندگان ایران REZA SADEGHI

در بیوگرافی رضا صادقی به زندگی شخصی و هنری وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

رضا صادقی سال ۹۰ با دختری که در آلمان زندگی می کرد ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر با نام های تیاراو ویانا می باشد. تیارا ۵ ساله و ویانا یک ساله می باشد. گفته می شود علت فلج بودن او تزریق یک آمپول اشتباه بوده است. وی دارای لیسانس موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد می باشد. از شما تقاضا داریم

خودرو رضا صادقی همسر رضا صادقی خودرو خوانندگان بیوگرافی رضا صادقی اینستاگرام رضا صادقی اسم همسر رضا صادقی ماشین سلبریتی ها بهترین خوانندگان ایران REZA SADEGHI

عکس دیده نشده از رضا صادقی و همسرش داخل اتومبیل

رضا صادقی در برخی از کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده می کند. اولین آلبوم او راز عشق نام داشت که در سال ۷۲ منتشر شد. دومین آلبوم او به فاصله ۱۳ سال در سال ۸۵ تحت عنوان وایستا دنیا منتشر شد که طرفداران زیادی پیدا کرد. او هر ساله در زمان عزاداری از تهران به زادگاهش یعنی بندر عباس می رود و در آن جا به سبک سنتی هرمزگان نوحه می خواند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. رادمان زرافشان می گوید

    اقای محمدرضا صادقی اهنگ مرداب شما بسیار بی نظیر و عالی مرداب بهترین و عالی

  2. رادمان می گوید

    😳

  3. علی می گوید

    خدا حفظشون کنه. اقای صادقی صدای بسیار دلنشین و زیبایی داند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.