خودرو‌های جذاب کلکسیون شخصی بروس ویلیس را تماشا کنید +تصاویر

0
 بروس ویلیس در بیشتر از ۶۰ فیلم بلند سینمایی بازی کرده و با توجه به چنین کارنامه‌ای بعید به‌نظر می‌رسد کسی را سراغ داشته باشیم که این سوپراستار هالیوودی را نشناسد. جالب است بدانید بروس ویلیس پدری آمریکایی و مادری آلمانی دارد و زاده آلمان‌غربی است. این کچل‌ خوش‌پیت و بزن بهادر در سال ۱۹۸۸ در فیلم جان‌سخت (Die Hard)، بازی کرد و توانست راه صد ساله را در یک شب طی کند و به‌شهرت و آوازه‌ای جهانی برسد.

وی در کنار مجموعه‌فیلم‌های «جان سخت» در فیلم‌های مطرح دیگری مانند «داستان عامه‌پسند»، شهر گناه و حس‌ ششم نیز بازی کرده است و با ثروتی معادل ۱۸۰ میلیون دلار یکی از توانگر‌ترین بازیگران هالیوود به‌حساب می‌آید. جالب است بدانید در سال ۲۰۰۰ بروس ویلیس بابت جدایی از دمی مور، چیزی نزدیک به ۹۰ میلیون دلار به این هنرپیشه زیبارو پرداخت کرد.

ولخرجی‌های بروس ویلیس تنها به طلاق‌ها و ازدواج‌هایش ختم نمی‌شود و این هنرپیشه به داشتن سلیقه‌ای خاص در خرید و انتخاب خودرو معروف است. در همین زمینه نیز مجموعه‌ای کامل از قویترین خودروهای آمریکایی را در اختیار داشت اما در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که خودروهای قدرتمند را کنار خواهد گذاشت چرا که احساس می‌کند به‌نوعی به داشتن این خودروها اعتیاد پیدا کرده است.

به همین منظور خودروهای قدرتمند و جذابی مانند شورولت کورولت مدل ۱۹۶۷ و شلبی جی‌تی ۵۰۰ مدل ۱۹۶۸ را فروخت و به سمت خودروهای معمولی‌تری روی آورد. بروس ویلیس در کنار خودروهایی که در کلکسیون‌اش دارد در فیلم‌هایی که بازی کرده نیز خودروهای ترازاول و جالبی را سوار شده و در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به این خودروها داشته باشیم.

دوج چارجر مدل ۱۹۶۸

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

بروس ویلیس تا همین چند وقت پیش یک دستگاه دوج چارجر مدل ۱۹۶۸ داشت، این خودرو مدل بولیت بود و در فیلم معروف «بولیت» با بازی استیون مک‌کویین، تهبکاران سوار بر این خودرو، استیون مک‌کویین را تعقیب می‌کردند.

جالب است بدانید زمانی دمی مور هنوز همسر بروس ویلیس بود این خودرو را در سال ۱۹۹۸ برای بروس هدیه خرید و سال‌ها بعد بروس ویلیس خودروی دوج چارجر خود را به جی‌کی، خواننده معروف، فروخت. دوج چارجر به یک پیشرانه قدرتمند با ظرفیت ۸.۲ لیتر مجهز است و ۳۷۵ اسب‌بخار نیرو تولید می کند. مدل ۲۰۱۴ این خودرو چیزی نزدیک به ۳۲ هزار دلار قیمت دارد.

شلبی جی‌.‌تی ۵۰۰ مدل ۱۹۶۸

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

بروس ویلیس تا سال ۲۰۰۸ مالک این شلبی قدرتمند بود تا اینکه در نهایت از این خودرو دل برید و آن را در یک حراجی به‌فروش رساند. در این حراجی لوازم، عکس‌ها و یادبودهایی از استیو مک‌کویین فقید نیز فروخته شد. شلبی جی‌.‌تی ۵۰۰ که با نام شلبی موستانگ نیز شناخته می‌شود از آن دسته خودروهایی بود که توسط شلبی در بین سال‌های ۱۹۶۵ و ۱۹۶۸ ساخته شد و بهینه‌سازی و ساخت مدل‌های جدید این خودرو را از سال ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۰ فورد برعهده گرفت. پس از ساخت پنجمین نسل از فورد موستانگ در سال ۲۰۰۵ این خودرو به‌لحاظ فنی شاهد بهینه‌سازی‌های دیگری بود و قرار است در سال ۲۰۲۰ نیز مدل جدیدی از شلبی جی‌.‌تی ۵۰۰ راهی بازار شود.

پونتیاک فایربرد ۴۰۰ مدل ۱۹۶۸

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

در چند دهه گذشته خودروی قدرتمندی را سراغ نداریم که بروس ویلیس نداشته باشد و یکی از بهترین این خودرو پوتنیاک فایربرد ۴۰۰ مدل ۱۹۶۸ بود. اگر به خودروهای قدرتمند علاقه داشته باشید حتماً پونتیاک فایربرد را می‌شناسید و به‌خوبی می‌دانید که این خودرو از سال ۱۹۶۷ تا ۲۰۰۲ تولید شد. پونتیاک فایربرد بروس ویلیس مدل ۱۹۶۸ بود و این مدل به‌عنوان اولین نسل از این خودرو شناخته می‌شود. یک پیشرانه V8 با قدرت ۳۳۰ اسب‌بخار در این پونتیاک قرار گرفته است و مطمئن هستیم بروس ویلیس خاطرات خوشی از رانندگی با این خودروی قدرتمند دارد.

شورولت کوروت ۱۹۵۷

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

اگر به دنیای خودرو علاقه داشته باشید بدون شک شورولت کوروت را می‌شناسید و حتماً در جریان هستید که این خودرو یکی از جذاب‌ترین خودروهایی است که صنعت خودروسازی تاکنون عرضه کرده است. اولین مدل از شورولت کوروت در سال ۱۹۵۳ تولید شد و جذابیت‌های این خودرو باعث شد تا به سرعت به یکی از محبوب‌ترین خودروهای اسپرت آمریکایی تبدیل شود.

حضور این خودرو در برنامه «جاده ۶۶»، (Route 66) نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت شورلوت کوروت در میان آمریکایی‌ها به‌حساب می‌آید. این خودرو نماد آزادی و ماجراجویی است و بروس ویلیس مدت‌های زیادی شورولت کوروت مدل ۱۹۵۷ را در اختیار داشت تا اینکه درنهایت در سال ۲۰۰۸ در حراجی این خودروی قدرتمند و اسپرت را نیز به‌فروش رساند. تولید شورولت کوروت بروس ویلیس به اواسط ساخت اولین نسل از این خودرو (سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۶۸) باز می‌گردد.

پیکاپ شورولت ۳۱۰۰ مدل ۱۹۵۴

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

اگر اخبار مربوط به خودروهای سلبریتی‌ها را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این چهره‌‌های سرشناس در کنار خودروهای مدرن و امروزی، توجه ویژه‌ای به خودروهای قدیمی و کلاسیک نشان می‌دهند. بروس ویلیس نیز که از طرفداران خودروهای قدیمی است یک دستگاه پیکاپ شورولت ۳۱۰۰ مدل ۱۹۵۴ را خریداری کرد.

بروس ویلیس تا سال ۲۰۱۴ مالک این خودرو بود تا اینکه در نهایت پیکاپ شورولت ۳۱۰۰ خود را به یکی از دوستانش فروخت. در این پیکاپ قدیمی و کلاسیک یک پیشرانه از نوع V8 به خدمت گرفته شده و جعبه گیربکس این خودرو چهار دنده دارد. پیکاپ شورولتی که از آن صحبت می‌کنیم به‌رغم اینکه خودروی قدیمی است به لحاظ امکانات داخلی چیزی کم و کسر ندارد و دستگاه تهویه هوا، به همراه تودوزی‌های چرم را می‌توان از ویژگی‌های داخل این خودرو نام برد.

شورولت کوروت استینگری مدل ۱۹۶۷

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

برند کوروت در میان آمریکایی‌ها طرفداران زیادی دارد و این طرفداران در بین تمامی خودروهایی که این برند تاکنون عرضه کرده، علاقه خاصی به شورولت کورولت استینگری (CHEVROLET CORVETTE STINGRAY ) دارند. تولید مدل‌های مختلف این خودرو از سال ۱۹۶۳ شروع شد و تا سال ۲۰۱۴ ادامه پیدا کرد.

شورولت کوروت استینگری که بروس ویلیس خریداری کرده بود از دومین نسل این خودرو‌ها بود و شکل و شمایل آن از اصالت این خودروی کلاسیک حکایت دارد. جالب است بدانید معنی واژه استینگری که برای این خودرو انتخاب شده است نام یک نوع ماهی دریایی را در ذهن تداعی می‌کند و اگر از بالا به شورولت کوروت استینگری نگاه کنید، ظاهر این خودرو دقیقاً شبیه یک نوع ماهی دریایی با همین اسم است.

لیموزین لینکلن مدل ۱۹۸۸

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

اگر خاطرتان باشد در بالا گفتیم که بروس ویلیس به اندازه‌ای به خودروهای دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی علاقه داشت که شخصاً اعتراف کرد به این خودروها اعتیاد پیدا کرده و تا چشمش به این خودروها می‌افتد هوس خرید و سواری با آنها به سرش می‌زند. به همین دلیل نیز بروس ویلیس به‌رغم اینکه لیموزین لینکلن مدل ۱۹۸۸ هیچ جذابیت خاصی ندارد، نسبت به خرید این خودرو اقدام کرد و مدتی بعد نیز در سال ۲۰۰۹ این لیموزین لینکلن را در یک حراجی به‌فروش رساند. ناگفته نماند که این خودرو از آنجایی که در بعضی از فیلم‌های معروف بروس ویلیس نیز استفاده شده بود با قیمتی گران‌تر به فروش رسید و مشتریان زیادی در این حراجی برای خرید آن با هم رقابت کردند. سریال تلویزیونی مهتابی (moonlighting) محصول سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ و فیلم جان‌سخت از آثاری بود که بروس ویلیس در آنها سوار بر این لیموزین لینکلن شد.

شورولت بل‌ایر نومد مدل ۱۹۵۵

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

تاریخ ساخت این خودرو به سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۸۱ باز می‌گردد و مدل‌های اولیه آن به‌صورت ۲ در ساخته میشد. شورولت بل‌ایر نومد (CHEVROLET BEL AIR NOMAD) که بروس ویلیس خریداری کرده بود، دومین نسل از این خودروها بود و طراحی و ظاهر آن حس و حال خودروهای کلاسیک و قدیمی را در ذهن زنده می‌کند. این خودرو به پیشرانه‌ای از نوع V8 مجهز است و ۱۶۲ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

لندروور رنج‌روور

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

سلبریتی را سراغ نداریم که دست‌کم یک دستگاه لندروور رنج‌روور به کلکسیون خودروهایش اضافه نکرده باشد. بروس ویلیس نیز برای اینکه از سایر سلبریتی‌ها عقب نماند یک دستگاه لندروور رنج‌روور ۹۰ هزار دلاری را به کلکسیون خودروهایش اضافه کرد. این خودرو به لحاظ ظاهر ابهت و جذابیت خاصی دارد و کاملاً برازنده بروس ویلیس است.

لندروور رنج‌روور از لحاظ قدرت نیز تمامی انتظارهای بروس ویلیس را بر آورده می‌کند و به پیشرانه‌ای از نوع V8 با ظرفیت ۵.۰ لیتر مجهز است. پیش از این پاپاراتزی‌ها و هواداران بارها بروس ویلیس و دمی مور را سوار بر این خودرو مشاهده کرده‌اند. جالب است بدانید رومر ویلیس (Rumer Willis)، دختر بروس ویلیس نیز علاقه زیادی به این خودرو دارد و بارها سوار بر لندروور رنج‌روور شده است.

گفته می‌شود قرار است پنجمین نسل از این خودرو را نیز در سال ۲۰۲۰ شاهد باشیم و با توجه به علاقه‌ای که بروس ویلیس به لندروور رنج‌روور دارد، چه بسا در زمان معرفی نسخه جدیدی از این خودرو، یکی از مشتریان آن باشد.

کادیلاک اسکالید

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

از آنجایی که بروس ویلیس علاقه زیادی به خودروهای بزرگ و باابهت دارد یک دستگاه کادلیاک اسکالید را در گاراژ او مشاهده می‌کنیم. اگر به شاسی‌بلند‌های آمریکایی علاقه داشته باشید حتماً به خوبی می‌دانید که کادیلاک اسکالید از سال ۲۰۰۰ میلادی به بعد طرفداران زیادی پیدا کرد و چهره‌های سرشناس زیادی را شاهد بودیم که نسبت به خرید این شاسی‌بلند اقدام کردند.

بیشترین جذابیت کادیلاک اسکالید مربوط به طراحی جلو‌پنجره این خودرو می‌شود که ظاهری با‌ابهت و قدرتمند را در ذهن تداعی می‌کند.

بنتلی‌ کانتیننتال جی‌.تی نسخه لو مان

 بیوگرافی برویس ویلیس  ثروت بازیگران  ثروتمندان آمریکا  خودروی سلبریتی  زندگی بازیگران هالیوود  سلبریتی های آمریکا  فیلم های برویس ویلیس  ماشین های برویس ویلیس  همسر برویس ویلیس

این خودرو یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهایی است که در کلکسیون بروس ویلیس حضور داشت و در میان سایر خودروهای لاکچری و لوکس بازار نیز بعید می‌دانیم خودرویی به پای بنتلی کانتیننتال جی‌تی نسخه لو مان برسد.

جالب اینجاست ویژگی‌های بارز این خودرو باعث نشد تا بروس ویلیس از فروش آن صرف‌نظر کند و در ژانویه سال ۲۰۱۸ شاهد حراج این خودرو در کنار ۴۸ وسیله دیگر از جانب بروس ویلیس بودیم. جالب‌تر اینکه از قرار معلوم بروس ویلیس چیز زیادی هم با این خودرو رانندگی نکرده بود و در زمان فروش، کیلومتر شمار بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی لو مان، از این حکایت داشت که با این خودرو نزدیک به ۲۵۰۰ کیلومتر رانندگی شده است.

پیشرانه‌ای از نوع W12 با ظرفیت ۶.۰ لیتر که میزان ۶۰۶ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند را در این خودرو شاهد هستیم و از آنجایی که با یک خودروی لاکچری سر و کار داریم، تودوزی‌های این خودرو از بهترین چرم ساخته شده و الیاف کربن در ساخت داشبورد این خودرو استفاده شده است.

مرسدس‌بنز یونیماگ

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

بروس ویلیس در بیشتر از ۶۰ فیلم سینمایی بازی کرده است اما در بین تمامی این فیلم‌ها، بروس را بیشتر بابت مجموعه فیلم‌های جا‌ن‌سخت می‌شناسیم. در فیلم «یک روز خوب برای جان‌سخت»، (A GOOD DAY TO DIE HARD)، محصول سال ۲۰۱۳، بروس ویلیس سوار بر یک مرسدس‌بنز یونیماگ (MERCEDES-BENZ UNIMOG) شد و صحنه‌های هیجان‌انگیزی را با این خودرو به‌تصویر کشید.

جالب است بدانید برند مرسدس‌بنز، اسپانسر این فیلم بود و به همین دلیل نیز در کنار مرسدس‌بنز یونیماگ، چندین دستگاه مرسدس‌بنز دیگر را شاهد بودیم که در بین آنها می‌توان به مرسدس‌بنز کلاس سی اشاره کرد که دختر جان‌مک‌کلین سوار بر آن بود. اگر خاطرتان باشد بروس ویلیس با مرسدس‌بنز یونیماگ صحنه‌های بسیار هیجان‌انگیزی را نمایش داد که پیش از آن در کمتر فیلمی چنین صحنه‌هایی را دیده بودیم.

بی‌.‌ام‌.‌و سری ۷

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

اگر از طرفداران سینمای کلاسیک باشید به احتمال زیاد فیلم «آرزوی مرگ»، محصول سال ۱۹۷۴ با بازی چارلز برانسون را دیده‌اید. این فیلم در زمان خودش محبوبیت زیادی پیدا کرد و در سال ۲۰۱۸، بروس‌ ویلیس در نسخه‌بازسازی شده از این فیلم ایفای نقش داشت و بی.‌ام‌.‌و سری ۷، یکی از خودروهایی بود که بروس‌ ویلیس در این فیلم سوار آن شد.

فیلم آرزوی مرگ با بازی بروس ویلیس، محبوبیت چندانی پیدا نکرد اما همانگونه که حتماً می‌دانید بی.‌ام.‌و سری ۷ یکی از محبوب‌ترین خودروهای آلمانی است و از سال ۱۹۷۷ تاکنون در مدل‌های مختلفی تولید شده است. بی.‌ام.‌و‌ سری ۷ که بروس ویلیس در این فیلم سوار آن شد، ششمین نسل از این خودرو محبوب بود و از پیشرانه V8 بهره می‌برد.

فورد کران ویکتوریا

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

سابقه درخشان بروس ویلیس برای بازی در فیلم‌های اکشن باعث شد تا وی پیشنهاد‌هایی نیز برای فیلم‌های کمدی اکشن دریافت کند و یکی از بهترین کارهای بروس ویلیس در این زمینه را می‌توان فیلم «رِد»، (RED)، محصول سال ۲۰۱۰ نام برد. در این فیلم بروس ویلیس نقش یک جاسوس کهنه‌کار را بازی می‌کند و در کنار هنرپیشه‌های بزرگی مانند مورگان فریمن و جان مالکوویچ صحنه‌های شاد و جذابی را به نمایش می‌گذارد.

چیزی که در این فیلم نظر ما را جلب کرد، سواری بروس ویلیس با یک دستگاه خودروی فورد کران ویکتوریا پلیس بود. این خودرو در سال‌های ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۱ تولید شده و قدرت و استقامت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل نیز به صورت گسترده در نیروهای پلیس آمریکا به خدمت گرفته شد.

پورشه کاررا

 بیوگرافی برویس ویلیس  ثروت بازیگران  ثروتمندان آمریکا  خودروی سلبریتی  زندگی بازیگران هالیوود  سلبریتی های آمریکا  فیلم های برویس ویلیس  ماشین های برویس ویلیس  همسر برویس ویلیس

در بالا برای شما از فیلم «رِد»، گفتیم و پیشنهاد می‌کنیم اگر این فیلم را ندیده‌اید حتماً برای دیدنش وقت بگذارید. موفقیت نسخه اول این فیلم، ساخت نسخه دوم آن را به دنبال داشت و در سال ۲۰۱۳ یک بار دیگر بروس ویلیس به همراه دیگر هنرپیشه‌های همقطارش با ماموریتی حساس و بامزه، اوقات خوشی را برای تماشاچیان فراهم کردند.

اگر فیلم «رِد ۲» را دیده باشید حتماً به خاطر دارید که بروس ویلیس در این فیلم یک دستگاه پورشه کاررا جی‌‌.‌تی.‌اس را سوار می‌شود و به تعقیب و گریز می‌پردازد. جالب است بدانید پورشه کاررا که بروس ویلیس در این فیلم استفاده کرد به پیشرانه‌ای ۳.۰ لیتری مجهز است و ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد. این خودروی اسپرت ۱۲۰ هزار دلاری در این فیلم کاملاً برازنده بروس ویلیس بود و چه بسا که در آینده شاهد اضافه شدن پورشه کاررا به فهرست خودروهای این سلبریتی ثروتمند باشیم.

رنو لتیتود

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

رنو لتیتود (RENAULT LATITUDE)، دقیقاً همان خودرویی بود که بروس ویلیس سوار بر آن در فستیوال کن سال ۲۰۱۲ حضور پیدا کرد تا تبلیغاتی برای فیلم «قلمرو طلوع ماه» (Moonrise Kingdom) داشته باشد. رنو لتیتود خودرویی است که بیشتر مورد توجه مدیران و اعضای ارشد شرکت‌های بزرگ قرار می‌گیرد و از سال ۲۰۱۰ تاکنون ساخته میشود. مدل‌های جدید این خودرو در بازارهای جهانی نزدیک به ۳۰ هزار دلار قیمت دارند.

داستان فیلم قلمرو طلوع ماه در سال ۱۹۶۵ روایت می‌شد و در کنار بروس ویلیس شاهد حضور هنرپیشه‌های مطرح دیگری مانند گوئینت پالترو و ادوارد نورتون بودیم. بروس ویلیس طبق معمول در فیلم قلمرو طلوع ماه، نقش یک پلیس را بازی می‌کرد و با فیلمی طرف بودیم که داستانی از مشکلات نوجوانان را به‌تصویر می‌کشید.

نیسان ۳۰۰ ز‌ی‌.‌ایکس مدل ۱۹۸۷

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

بروس ویلیس در سال ۱۹۸۷ در فیلمی با نام «قرار ملاقات دو ناشناس»، (Blind Date)، ایفای نقش کرد. این فیلم اولین تجربه بروس در سبک فیلم‌های کمدی بود و انصافاً هم باید گفت که بازی خوبی را از خودش به نمایش گذاشت. در کنار بازی خوبی که از بروس ویلیس در این فیلم شاهد بودیم، یک دستگاه نیسان ۳۰۰ زی.‌ایکس نیز نظر هواداران را در این فیلم به خود جلب کرد.

این خودرو که قسمتی از خانواده خودروهای سری زی نیسان بود در سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۹ تولید شد و در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۰ شاهد تولید دومین نسل از نیسان ۳۰۰ زی.‌ایکس بودیم. خودرویی که در فیلم قرار ملاقات دوناشناس، بروس ویلیس سوار آن میشد به پیشرانه‌ای  V6 توربو شارژ با ظرفیت ۲.۰ لیتر مجهز بود و از مدل‌های اولیه این خودرو به‌حساب می‌آمد.

هارلی دیویدسون اف‌.‌ایکس‌.‌آر سوپر گلاید

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

کسی را سراغ نداریم که اهل سینما باشد و فیلم «داستان عامه‌پسند» (Pulp Fiction) را ندیده باشد. این فیلم که در سال ۱۹۹۴ تولید شد به سرعت توانست جای خودش را در میان فهرست ۱۰ فیلم برتر دنیا باز کند و به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار کوئینتین تارانتینو به‌حساب می‌آید.

در این فیلم شاهد هنرنمایی جان تراولتا، ساموئل ال‌ جکسون، اوما ترومن و بروس ویلیس بودیم و اگر خاطرتان باشد بروس ویلیس در فیلم داستان عامه‌پسند نقش یک مشت‌زن فراری را بازی می‌کرد که از گروه تبهکاران می‌گریخت. از قرار معلوم بروس ویلیس در مسابقه‌ مشت‌زنی باید حاضر میشد اما پول حضور در این مسابقه را گرفته بود و به جای شرکت در مسابقه به همراه همسرش با یک هارلی دیویدسون اف‌.‌ایکس.‌آر سوپر گلاید پا به فرار می‌گذارد. به این ترتیب ممکن است بروس ویلیس در زندگی شخصی تجربه زیادی با موتورسواری نداشته باشد اما بدون شک در فیلم داستان عامه‌پسند، بروس ویلیس ازسواری با این هارلی‌ دیویدسون حسابی لذت برده است.

هوندا سیویک اس.‌ال مدل ۱۹۸۰

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

زمانی که بروس ویلیس در فیلم «داستان عامه‌پسند» سوار بر هارلی‌ دویدسون نبود، او را سوار بر یک دستگاه هوندا سیویک اس‌.‌ال مدل ۱۹۸۰ مشاهده می‌کردیم. اگر خاطرتان باشد در این فیلم بروس ویلیس سوار بر این خودرو به منزل‌اش باز می‌گردد تا ساعت طلای پدرش را بدست آورد و در نهایت به همراه جان تراولتا که یکی دیگر از نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کرد از خانه فرار می‌کنند.

هوندا سیویک اس‌.‌ال که در فیلم داستان عامه‌پسند، بروس ویلیس سوار آن میشد، نسل دوم این خودرو بود و اولین بار در سال ۱۹۷۹ شاهد معرفی آن بودیم. این خودرو نسبت به مدل قبلی آن به لحاظ ابعاد، بزرگ‌تر شده بود و در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرد.

آر‌.‌ام.‌سی اسکورپین

خودروهای جذابی که بروس ویلیس در کلکسیون‌اش دارد و خودروهای جذاب‌تری که در فیلم‌ها سوار می‌شود

تقریباً می‌توان گفت سبک سینمایی وجود ندارد که بروس ویلیس در آن بازی نکرده باشد و فیلم‌های مختلفی را از بروس ویلیس در علمی‌تخیلی دیده‌ایم. یکی از این آثار، فیلم «لوپِر» (Looper) است که در داستان آن در آینده‌ای روایت می‌شود که سفر در زمان میسر شده است.

در این فیلم بروس ویلیس سوار بر یک دستگاه آر.‌آم.‌سی اسکورپین (RMC Scorpion) بسیار شیک و جذاب می‌شود و با فیلمی طرف هستیم که نقدهای مثبت و منفی متفاوتی را دریافت کرد. جالب است بدانید آر.‌آم.‌سی اسکورپین، یک خودروی فوق‌سریع مفهومی است که با سوخت هیدروژن کار می‌کند. این خودرو مصرف بسیار کمی دارد و به پیشرانه‌ای ساخت شرکت ژاپنی آکورا از نوع V6 مجهز است. این پیشرانه ۳.۵ لیتری، ۴۵۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند تا خودروی آر.‌ام.‌سی اسکورپین در عرض ۳.۵ ثانیه از سرعت صفر، به صد کیلومتر در ساعت برسد، بیشترین سرعت این خودرو ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است و مطمئن هستیم بروس ویلیس از سواری با چنین خودروی آینده‌نگرانه‌ای حسابی لذت برده است.

در این قسمت به پایان فهرست خودروهای مورد علاقه بروس ویلیس رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات جالبی از برویس ویلیس دارید، در قسمت نظرات این اطلاعات مفید را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.