نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های ویلیام برد پیت بازیگر آمریکایی+تصاویر

0
ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به انگلیسی: William Bradley “Brad” Pitt) ‏ (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب شده است.اما تاکنون موفق به دریافت جوایزآکادمی نشده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی وی در فیلم‌های بعدی‌اش چون رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد (۱۹۹۲)، مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) و افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) اتفاق افتاد. دو فیلم هفت و ۱۲ میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم ۱۲ میمون، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. حدود ۴ سال بعد، فیلم باشگاه مبارزه با بازی برد پیت به نمایش درآمد و سپس نقش‌آفرینی وی در سه فیلم یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن توجه مخاطبان را به سویش جلب کرد. با این وجود اما از نظر درآمد، پرفروش‌ترین فیلم‌هایش، تروآ، آقا و خانم اسمیت و جنگ جهانی زد هستند. دومین و سومین نامزدی دریافت جایزه اسکار برد پیت برای فیلم‌های دیگرش، مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) و مانیبال (۲۰۱۱) بود. پیت مالک یک شرکت تهیه فیلم به نام پلن بی اینترتینمنت است که چند فیلم وی مانند جدا افتاده و مانیبال محصول این شرکت هستند. هردوی این فیلم‌ها نیز موفق بودند، به‌طوری‌که فیلم جدا افتاده برنده جایزه اسکار بهترین فیلم، و فیلم مانیبال نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شدند.
زمانی که برای اولین بار برد پیت را در فیلم تلما و لوییز، محصول سال ۱۹۹۱ دیدیم هرگز فکرش را نمی‌کردیم روزی فرا برسد که این هنرپیشه خوش‌تیپ به یکی از برجسته‌ترین ستاره‌های روز دنیا تبدیل شود و روزی نباشد که نام برد پیت را در رسانه‌های سینمایی نشنویم.

برد پیت پس از بازی در فیلم تلما و لوییز نظر بزرگان هالیوود را جلب کرد و به همین دلیل نیز پیشنهاد بازی در فیلم‌های معروفی مانند «مصاحبه با خون‌آشام» و «افسانه‌های خزان» را دریافت کرد و در کنار هنرپیشه‌های بزرگی مانند تام کروز، آنتونیو باندراس، کریستین اسلیتر و آنتونی هاپکینز قرار گرفت. هنرنمایی او باعث شد تا برد پیت در جمع ستاره‌های خوش‌تیپ و پرطرفدار مرد هالیوود قرار بگیرد و یکی از پس از دیگری پیشنهاد بازی برای ایفای نقش در فیلم‌های پرفروش دریافت کند.

بخت با برت پیت یار بود و این سوپراستار دنیای سینما که در جوانی پیشخدمتی می‌کرد و مدتی نیز لباسی شبیه به مرغ بر تن می‌کرد تا برای یک فروشگاه زنجیره‌ای تبلیغ کند، این روز‌ها به ستا‌ره‌ای تبدیل شده که پولش از پارو بالا می‌رود و نمی‌داند با ثروتش چه کار کند.

در نتیجه برت پیت نیز همانند دیگر سلبریتی‌های همقطار خودش قسمتی از ثروت‌اش را خرج خرید خودرو‌های گران قیمت کرده است و به سلامتی اینقدر پول دارد که حتی از عهده خریداری هواپیمای نیز بر می‌آید. به این ترتیب با توجه به اینکه دو جین خودرو و موتورسیکلت جذاب و هیجان‌انگیز در گاراژ برد پیت قطار شده‌اند در ادامه با هم نگاهی به کلکسیون خودروها، هواپیما و هلیکوپتر و موتورسیکلت‌های این سوپراستار دنیای هالیوود خواهیم داشت.

هلیکوپتر

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

انصافاً باید اعتراف کرد رانندگی با خودرو به هر اندازه هم که لذت داشته باشد باز هم تجربه پرواز، چیز دیگری است و بدون شک سوار شدن بر هلیکوپتر احساس هیجان‌انگیزتری نسبت به سواری در جاده‌ها دارد. به همین دلیل زمانی که روابط آنجلینا جولی و برد پیت تیره و تار شده بود، آنجلینا برای اینکه دل برد را بدست بیاورد یک هلیکوپتر ۱.۶ میلیون دلاری برای او خرید. او در کنار خرید این هلیکوپتر یک دوره پرواز با آن را نیز به برد پیت هدیه داد.

برد پیت و آنجلینا جولی محل مخصوص فرود هلیکوپتر در خانه‌ای که در جنوب فرانسه داشتند نیز تعبیه کردند تا به راحتی از خانه‌شان به محل برگزاری جشنواره کن پرواز کنند. جالب اینجاست هلیکوپتری که آنجلینا جولی به برد پیت هدیه داده، به راحتی تا ۸ سرنشین را در خود جای می‌دهد و برد پیت به همراه دوستان و آشنایانش با این هلیکوپتر به هرجا که دلشان می‌خواهد سفر می‌کنند.

تسلا مدل اس

 william bradley brad pitt  برد پیت کیست  بیوگرافی برد پیت  ماشین های برد پیت  ثروت برد پیت  ثروت بازیگران  زندگی بازیگران هالیوود  همسر برد پیت  فیلم های برد پیت  سلبریتی های آمریکا  ماشین سلبریتی ها  سوپراستار هالیوود  اینستاگرام بازیگران  همسر آنجیلا جولی

برد پیت از آن دسته سلبریتی‌هایی است که علاقه زیادی به برند خودروساز تسلا دارد و برای اثبات این امر می‌توان به دو دستگاه تسلا مدل اس خاکستری و مشکی برد پیت اشاره کرد که در گاراژ شخصی او قرار گرفته‌اند. از آنجایی که می‌دانید برد پیت ۶ فرزند دارد که ۳ تای آن‌ها فرزندخوانده هستند باید گفت بعید به‌نظر می‌رسد این تعداد جمعیت در تسلا مدل اس به‌راحتی جا شوند.

با این حساب شاید بهتر بود برد پیت یک دستگاه تسلا مدل ایکس می‌خرید که فضا و جای بیشتری برای سرنشین‌ها دارد. جالب اینجاست که مدتی پیش برد پیت سوار بر خودروی تسلا مدل اس خاکستری خود بود که با چند خودروی دیگر تصادف کرد. اطلاعات زیادی از این تصادف نداریم، اما مطمئن هستیم راننده‌های دیگری که با برد پیت تصادف کرده‌اند بدون شک خاطره‌ای تعریف‌کردنی از این تصادف در ذهن‌شان مانده است. خوشبختانه در این حادثه برد پیت و سرنشین‌های دیگر خودرو‌هایی که با آن‌ها تصادف کرده بود هیچ آسیبی ندیدند. جالب اینجاست که تسلا مدل اس برد پیت نیز در این تصادف آسیب زیادی ندید و مدتی بعد نیز هواداران باز هم برد پیت را سوار بر همین خودرو در خیابان مشاهده کر‌دند.

کامارو اس. اس

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

سلبریتی را سراغ نداریم که عاشق خودرو‌های شورولت نباشد و برد پیت نیز علاقه زیادی به کامارو اس. اس دارد. این کامارو ممکن است برای برد پیتی که خانواده‌ای پرجمعیت دارد خودروی مناسبی به‌حساب نیاید، اما مطمئن هستیم به لحاظ سرعت و قدرت، برد پیت را ناامید نمی‌کند.

کامارو اس. اس از یک پیشرانه قدرتمند از نوع V۸ بهره می‌گیرد و این موتور چیزی نزدیک به ۴۰۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار برد پیت قرار می‌دهد تا با نهایت سرعت در خیابان‌های لس‌آنجلس جولان بدهد. اگر اطلاعات خوبی در خصوص کامارو اس. اس داشته باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که این خودرو سقف متحرک دارد، اما در بیشتر مواقع برد پیت در حالی سوار بر این خودرو دیده شده که سقف آن پوشیده شده بود و این امر از این حکایت دارد که برد پیت تمایلی ندارد سوار بر یک خودروی روباز در معرض دید پاپاراتزی‌ها قرار بگیرد.

جیپ چروکی

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

اگر به تصویری که از برد پیت و جیپ جروکی‌اش قرار داده‌ایم با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که برد پیت در این تصویر جوان‌تر از چیزی است که این روز‌ها او را می‌بینیم. دلیل این امر هم این است که تصویر برد پیت و جیپ چروکی‌اش به سال ۱۹۹۶ باز می‌گردد و از آن زمان به بعد برد پیت سوار بر این جیپ نشده.

در این بین گفته می‌شود که برد پیت همچنان جیپ چروکی خود را در گاراژ نگه می‌دارد و به‌رغم اینکه دیگر سوار این خودرو نمی‌شود، برنامه‌ای هم برای فروش آن ندارد. به این نکته نیز اشاره کنیم که با توجه به افزایش تعداد اعضای خانواده برد پیت، احتمال اینکه در آینده دوباره سوار بر این جیپ چروکی شود هیچ بعید نیست چرا که جیپ چروکی شاسی‌بلند بزرگ و جاداری است که اعضای یک خانواده به راحتی در آن جا می‌شوند.

شورولت تاهو

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

اگر اهل فیلم‌های پلیسی و جاسوسی باشید بدون شک شورولت تاهو را زیاد در این فیلم‌ها دیده‌اید. از قرار معلوم سلبریتی‌ها نیز علاقه زیادی به شورولت تاهو دارند و به همین دلیل نیز هست که برد پیت یک دستگاه شورولت تاهو در گاراژ شخصی‌اش نگهداری می‌کند.

شورولت تاهویی که برد پیت خریداری کرده یکی از خودرو‌های مورد علاقه وی به‌حساب می‌آید و مدتی پیش نیز برد پیت سوار بر این خودرو در حالی که برای خرید به سمت یکی از فروشگاه‌های مک‌دونالد می‌رفت توسط هواداران مشاهده شد و عکس او سوار بر شورولت تاهو دست به دست در اینترنت چرخید.

بی. ام؛ و هیدروژن ۷

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

استفاده از خودرو‌های پاک و کم‌مصرف این روز‌ها حسابی مد شده است و سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم که به‌جای سوار شدن بر خودرو‌های گران‌قیمت و پر مصرف ترجیح می‌دهند خودرو‌های ارزان‌قیمت‌تری که مصرف کمتری هم دارند سوار شوند. برد پیت نیز یکی از طرفداران پر و پا قرص استفاده از خودرو‌های کم مصرف است و به همین دلیل نیز در بالا اشاره کردیم که برد پیت دو دستگاه تسلا مدل اس در گاراژ شخصی‌اش دارد.

در کنار این خودور‌های تسلا، بی. ام؛ و هیدروژن ۷ نیز یکی دیگر از خودرو‌هایی بود که در زمان معرفی، تبلیغات زیادی در خصوص کم‌مصرف بودن این خودرو انجام شد. از طرف دیگر بی. ام؛ و برای تبلیغات بیشتر، تعدادی محدود از بی. ام؛ و هیدروژن ۷ را کاملاً اختصاصی برای سلبریتی‌ها تولید کرد تا سوارشدن چهره‌های سرشناس بر بی. ام؛ و ۷ به تبلیغی برای این خودرو تبدیل شود. برد پیت اوایلی که این خودرو را گرفته بود حسابی از آن استفاده می‌کرد و حتی برای مراسم افتتاحیه فیلم ۱۳ یاران اوشن نیز سوار بر همین بی. ام؛ و هیدروژن ۷ شد.

جالب است بدانید بی. ام؛ و هیدروژن ۷ به‌جای اینکه از سوخت الکتریکی استفاده کند و پیشرانه‌ای الکتریکی داشته باشد، از سیستم سوخت هیدروژن بهره می‌گیرد و با با یک باک پر از هیدروژن به‌راحتی مسافتی برابر با ۲۰۰ کیلومتر را طی می‌کند و پس از آن هم مصرف سوخت به بنزین تغییر پیدا می‌کند تا بتوان با این خودرو ۵۰۰ کیلومتر دیگر را نیز طی کرد.

چندین دستگاه دوکاتی سریع و قدرتمند

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

شاید باورتان نشود، اما برد پیت دو جین دوکاتی در گاراژش دارد و تعداد این دوکاتی‌ها به اندازه‌ای است که یک مطلب کامل را باید به معرفی دوکاتی‌های برد پیت اختصاص بدهیم. چندین دستگاه دوکاتری مانستر از مدل‌های ۶۹۶ تا اس. ۴. آر را می‌توان تنها قسمتی از گلکسیون دوکاتی‌های برد پیت نام برد.

اگر از طرفداران موتورسیکلت باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که دوکاتی مانستر موتورسیکلت ایده‌آلی برای ایاب و ذهاب در خیابان‌های پرترافیک است و گزینه خوبی برای موتورسواری در کوهستان به‌حساب می‌آید. این موتورسیکلت در جاده‌های بیرون از شهر نیز عملکرد خوبی دارد و عملاً از آن به‌عنوان یک موتورسیکلت همه‌فن حریف می‌توان نام برد.

از دوکاتی‌های مانستر موجود در کلکسیون موتورسیکلت‌های برد پیت که بگذریم که گل سرسبد این موتورسیکلت‌ها می‌رسیم که یک دستگاه موتور دِسمادِسیدی (desmosedici) است که نسخه خیابانی موتوجی‌پی دوکاتی است. این موتورسیکلت از آن دسته موتور‌های نایاب به‌حساب می‌آید و تنها چندین نفر از علاقه‌مندان موتورسیکلت در دنیا افتخار سواری گرفتن از دوکاتی دسمادسیدی را دارند.

موتورسیکلت هاسوارنا نودا ۹۰۰ آر

 william bradley brad pitt  برد پیت کیست  بیوگرافی برد پیت  ماشین های برد پیت  ثروت برد پیت  ثروت بازیگران  زندگی بازیگران هالیوود  همسر برد پیت  فیلم های برد پیت  سلبریتی های آمریکا  ماشین سلبریتی ها  سوپراستار هالیوود  اینستاگرام بازیگران  همسر آنجیلا جولی

بعضی مواقع تعدادی از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها به‌اندازه‌ای جذابیت دارند که قبل از اینکه رسما راهی بازار شوند طرفداران برای آن‌ها سر و دست می‌شکنند. هاسوارنا نودا ۹۰۰ آر (Husqvarna Nuda ۹۰۰ R) دقیقاً یکی از همین موتورسیکلت‌ها بود که قبل از اینکه راهی بازار شود به اندازه‌ای جذابیت داشت که سلبریتی‌های زیادی تمایل به خرید این موتورسیکلت کردند و شرکت سازنده نیز به ندای این سلبریتی‌ها پاسخ مثبت داد و قبل از عرضه رسمی این موتورسیکلت را در اختیار مشتریان خاص خود قرار داد.

یکی از این سلبریتی‌ها برد پیت بود که قبل از بقیه طرفداران توانست افتخار سواری با هاسوارنا نودا را از آن خود کند. جالب است بدانید پس از معرفی رسمی نیز این موتورسیکلت توانست ثابت کند ارزش این‌همه توجه را دارد و نظر تمام کارشناسان دنیای موتورسیکلت را به خود جلب کرد.

پیشرانه این موتورسیکلت توسط بی. ام؛ و ساخته شده و هاسوارنا آن را بهینه‌سازی کرده است. این پیشرانه ۹۰۰ سی. سی ظرفیت دارد و با یک موتورسیکلت اسپرت طرف هستیم که برای جاده‌های خاکی و عبور از مسیر‌های دشوار طراحی شده است. عکسی که برد پیت با این موتورسیکلت برداشته نیز از این حکایت دارد که کاملاً به داشتن هاسوارنا نودا ۹۰۰ آر افتخار می‌کند و مطمئن سواری خوبی را با این موتورسیکلت تجربه کرده است.

موتورسیکلت ام. وی آگوستا بروتال

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

اگر از طرفداران موتورسواری هستید بدون شک ام. وی آگوستا بروتال (MV Agusta Brutale) را می‌شناسید و به‌خوبی می‌دانید که این موتورسیکلت نه تنها ظاهری شیک و زیبا دارد بلکه بسته به سلیقه مشتری با پیشرانه‌های متفاوتی به لحاظ قدرت موتور عرضه شده است.

ناگفته پیدا است که برد پیت قوی‌ترین مدل از موتورسیلکت ام. وی آگوستا بروتال را انتخاب کرده و به‌لحاظ زیبایی نیز یکی از شیک‌ترین این موتورسیکلت‌ها را در اختیار دارد. جالب است بدانید تولید ام. وی آگوستا بروتال به سال ۲۰۰۱ باز می‌گردد و در طول سال‌ها، این موتورسیکلت پرطرفدار مدل‌های جدیدی را تجربه کرده که بهینه‌سازی‌های زیادی در آن‌ها اعمال شده است. جالب‌تر اینکه لوییس هملیتون، قهرمان فرمول وان نیز یکی از مشتری‌های پر و پا قرص این برند ایتالیایی است و یک دستگاه موتورسیکلت ام. وی آگوستا بروتال را که برای او شخصی‌سازی شده است را در اختیار دارد.

موتور سیکلت جسی روک کی. تی. ام

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

برند جسی روک برای بسیاری از طرفداران معمولی موتورسیکلت، برند شناخته شده‌ای نیست، اما حرفه‌های دنیای موتورسواری به‌خوبی برند جسی روک را می‌شناسند و از کیفیت موتورسیکلت‌های این برند باخبر هستند. برد پیت که علاقه زیادی به موتورسواری دارد چندین دستگاه موتورسیکلت با مدل‌های مختلف را از برند جسی روک خریداری کرده است که یکی از معروف‌ترین آن‌ها را می‌توان جسی روک کی. تی. ام (JESSE ROOKE KTM)، نام برد.

با اولین نگاه به این موتور سیکلت متوجه خواهید شد که با موتوری قدرتمند و چابک طرف هستیم، موتورسیکلتی که برد پیت سوار آن می‌شود به‌صورت اختصاصی برای بالا رفتن از موانع و صخره‌ها طراحی شده و بعید می‌دانیم مانعی پیدا شود که بتواند جلوی این موتورسیکلت را بگیرد.

جسی روک کی. تی. ام صدای اگزوز بسیار بلند و هیبت‌انگیزی دارد و از چندین کیلومتر دورتر متوجه نزدیک‌شدن این موتورسیکلت خواهید شد.

موتورسیکلت ایندین لری

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

ایندین لری (INDIAN LARRY) یکی از عاشقان موتورسیکلت بود که عمر و جانش را برای عشق به موتورسیکلت گذاشت. علاقه زیاد او به موتورسیکلت باعث شده بود تا موتورسیکلت‌هایش را شخصات بسازد و به همین دلیل نیز موتور‌هایی که از او باقی‌مانده در میان موتورسیکلت‌های آنتیک و نایاب دنیا به‌حساب می‌آیند.

عمر ایندین لری به دنیا نبود و در سال ۲۰۰۴ وقتی که یک برنامه بدلکاری را برای شبکه دیسکاوری انجام می‌داد دچار حادثه شد و از دنیا رفت. جالب است بدانید ایندین لری در ابتدا یک سارق بانک بود، اما پس از مدتی از کار‌های گذشته‌اش پشیمان می‌شود و به فیلسوفی پرطرفدار تبدیل می‌شود که ید طولایی در موتورسیکلت‌سواری و ساخت آن نیز داشت.

این امر باعث شده تا تمامی موتورسیکلت‌هایی که ایندین لری از خود به‌جای گذاشته است شخصاً از صفر تا صد توسط خودش طراحی شده باشد و حتی فرمان موتور و پدال‌ها نیز توسط ایندین لری ساخته شده است. فرآیند ساخت موتورسیکلت ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما از آن کار‌هایی است که فرد باید عاشق باشد تا بتواند مشقت‌های آن را تحمل کند. برد پیت نیز که عاشق موتورسواری است یک دستگاه موتورسیکلت ایندین لری را به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کرده است.

موتورسیکلت تایپ ۹ زیرو انجینیرینگ

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

برد پیت به اندازه‌ای پول و ثروت دارد که بهترین موتورسیکلت‌های رایج دنیا را سوار شده است و در گاراژ خود این موتورسیکلت‌ها را نگهداری می‌کند، در نتیجه دیگر موتورسیکلت‌های معمولی پاسخ علاقه برد پیت را نمی‌دهند و به دنبال موتورسیکلت‌های خاص‌تر می‌گردد. به همین منظور نیز یک دستگاه موتورسیکلت تایپ ۹ زیرو انجینیرینگ (Zero Engineering) در گاژار برد پیت به‌چشم می‌خورد.

برند زیرو انجینیرینگ، یکی از برند‌های بسیار معروف در دنیای موتورسیکلت‌سواری حرفه‌ای است و توسط شینیا کیمورا (Shinya Kimura) تاسیس شده است. شینیا که اکنون ۵۷ سال سن دارد در سال ۱۹۹۲ این برند را با هدف شخصی‌سازی موتورسیکلت‌ها راه‌اندازی کرد و انصافاً هم باید گفت شینیا کیمورا کارش را حسابی بلد است.

موتورسیکلت تایپ ۹ زیرو انجینیرینگ از آن دسته موتورسیکلت‌هایی است که جذابیت و ظاهر خاص آن هواداران را به‌خود جلب می‌کند و به همین دلیل نیز هر از گاهی برد پیت سوار بر این موتورسیکلت در میان هواداران حاضر می‌شود و حسابی آن‌ها را ذوق‌زده می‌کند.

موتورسیکلت روکی دبیلو. سی. سی ۱۴۰ سی. اف. ال

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

با نگاهی به گاراژ برد پیت به‌راحتی متوجه خواهید شد که سوپراستار دنیای هالیوود از موتورسیکلت سیری ندارد و حتی اگر بهترین موتورسیکلت‌های دنیا را در اختیار داشته باشد باز هم موتور‌های بیشتری می‌خواهد.

به همین دلیل نیز یک دستگاه موتورسیکلت روکی دبیلو. سی. سی ۱۴۰ سی. اف. ال (ROOKE/WCC ۱۴۰ CFL) را در کلکسیون برد پیت شاهد هستیم. این موتورسیکلت ماحصل همکاری جسی جیمیز و جسی روکی است و به لحاظ ظاهر نیز، شکل و شمایلی جذاب و عجیب دارد. موتورسیکلتی که برد پیت سوار آن می‌شود بر اساس نسل اول موتورسیکلت دبلیو. سی. سی سی. اف. ال ساخته شده و بهینه‌سازی‌هایی زیادی را در این موتورسیکلت نسبت به نسل‌های قبلی آن شاهد هستیم.

جالب است بدانید برد پیت گاه و بیگاه سوار بر این موتورسیکلت در خیابان‌های لس‌آنجلس دیده می‌شود و کاملاً مشخص است که با یکی از موتورسیکلت‌های مورد علاقه برد پیت سر و کار داریم.

اکوسی تیتانیوم سری ایکس. ایکس

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

برای شما از علاقه برد پیت به موتورسیکلت گفتیم، همین علاقه باعث شد برد پیت به سرش بزند و گران‌قیمت‌ترین موتورسیکلت دنیا را خریداری کند. این موتورسیکلت که برد پیت در سال ۲۰۱۳ آن را خریداری کرد اکوسی تیتانیوم سری ایکس. ایکس (ECOSSE TITANIUM SERIES XX) نام دارد و گفته می‌شود که در زمان خرید، برد پیت مبلغ ۳۰۰ هزار دلار برای آن هزینه کرد.

جالب اینجاست که برد پیت چنین قیمت گزافی را بی‌دلیل خرج این موتورسیکلت نکرده است و با موتوری طرف هستیم که از هر لحاظ از سایر موتورسیکلت‌ها یک سر و گردن بالاتر است. جالب‌تر اینکه برد پیت دلش برای پولی که خرج این موتورسیکلت کرده نمی‌سوزد و بار‌ها سوار بر این موتورسیکلت در خیابان‌های لس‌آنجلس دیده شده است.

به این ترتیب امیدواریم سایر راننده‌ها با موتورسیکلت ۳۰۰ هزار دلاری برد پیت تصادف نکنند، چرا که یک تصادف معمولی با این موتورسیکلت، هزینه زیادی را روی دست برد پیت خواهد گذاشت.

موتورسیکلت شخصی‌سازی شده شینیا کیمورا

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

برای شما گفتیم که شینیا کیمورا یکی از بزرگان شخصی‌سازی موتورسیکلت است و به همین دلیل نیز برد پیت که به‌خوبی می‌داند شینیا کار خودش را بلد است چندین دستگاه موتورسیکلت شخصی‌سازی شده از برند شینیا کمیورا در گاراژ خودش دارد.

این موتورسیکلت‌ها به اندازه‌ای شخصی‌سازی شده‌اند که به‌راحتی نمی‌توان مدل دقیق آن‌ها را تشخیص داد و تنها پیشرانه دوکاتی مدل ۱۹۷۴ را می‌توان در این موتورسیکلت‌ها مشخص کرد. ناگفته نماند در سبک شخصی‌سازی که شینیا کیمورا در موتورسیکلت‌هایش اعمال می‌کند طراحی موتورسیکلت‌های ژاپنی کاملاً مشخص است و شاید به همین دلیل نیز باشد که برد پیت موتور‌های شخصی‌سازی شده با این برند را انتخاب کرده است تا تمایز بیشتری با سایر موتورسیکلت‌های آمریکایی و اروپایی داشته باشند.

هواپیمای اسپیت‌فایر

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

گاهی اوقات در میان کلکسیون سلبریتی‌ها چشم‌مان به چیز‌های عجیب و غریبی می‌افتد که داشتن آن‌ها فقط از یک سلبریتی انتظار می‌رود. یکی از این موارد هواپیمای اسپیت‌فایری است که گفته می‌شود برد پیت با قیمت ۳.۳ میلیون دلار خریداری کرده است.

همان‌گونه که از نام و ظاهر این هواپیما پیداست، ساخت آن به جنگ‌جهانی دوم باز می‌گردد، جنگنده اسپیت‌فایر در آن زمان رقیب اصلی هواپیمای آلمانی مسرشمیت (Messerschmitt) بود و نیرو‌های متفقین به لطف این هواپیما صدمات زیادی را به نازی‌ها وارد کردند.

خریدن این هواپیما از جانب برد پیت بی‌دلیل نیست و اگر فیلم‌های او را دیده باشید حتماً فیلم «خشم»، محصول سال ۲۰۱۳ را به خاطر دارید و یادتان هست که داستان این فیلم در جنگ جهانی دوم روایت می‌شد. از قرار معلوم برد پیت به‌صورت کاملاً خصوصی دوره خلبانی با این هواپیما را نیز دیده و به همین دلیل نیز این هواپیما را خریداری کرد تا هر زمان که خواست با سوار شدن بر آن، یاد گذشته‌ها کند.

آئودی کیو ۷

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

برد پیت مدتی پیش یک دستگاه آئودی کیو ۷ خریداری کرد، این شاسی‌بلند بزرگ و جادار گزینه خوبی برای برد پیت و خانواده پرجمعیت او است و به لحاظ ظاهر و نیرو نیز با خودرویی جذاب و قدرتمند طرف هستیم.

آئودی کیو ۷ در چندین مدل مختلف با پیشرانه‌های متفاوت عرضه شده است و با توجه به سلیقه‌ای که از برد پیت سراغ داریم مطمئن هستیم بدون شک قدرتمندترین این مدل‌ها را انتخاب کرده است.

لکسوس ال. اس ۴۶۰ اف اسپرت

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

لکسوس استاد ساخت خودرو‌های شیک و لاکچری است و به همین دلیل نیز هست که در گاراژ بیشتر سلبریتی‌ها دست‌کم یک دستگاه لکسوس به‌چشم می‌خورد. برد پیت در خصوص انتخاب لکسوس نیز خوش‌سلیقگی به خرج داده است و لکسوس ال. اس ۴۶۰ اف اسپرت، به لحاظ ظاهر خودرویی بسیار زیبا و اشرافی است.

از طرف دیگر این خودرو به لحاظ امکانات داخلی نیز چیزی کم و کسر ندارد و به پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا مجهز است.

استون مارتین ونکوییش نسخه کربن

نگاهی به کلکسیون هواپیما‌ها و خودرو‌های برد پیت

هدیه دادن سلبریتی‌ها هم با افراد معمولی فرق می‌کند و چهره‌های مهم و سرشناس رسم دارند گران‌ترین خودرو‌های دنیا را به یکدیگر هدیه دهند. به همین منظور آنجلینا جولی زمانی که هنوز رابطه خوبی با برد پیت داشت در سال ۲۰۱۵ یک دستگاه استون مارتین ونکوییش نسخه کربن را به او هدیه داد.

آنجلینا جولی این خودروی ۳۰۰ هزار دلاری را برای برد پیت خرید تا از او برای همراهی که در مراحل درمان‌اش داشته بود تشکر کند. جالب است بدانید یک لایه فیبر کربن بر روی بدنه این خودرو کشیده شده و پنجره‌های این استون مارتین نیز کاملاً دودی و تیره هستند تا ظاهر این خودرو از بیرون نمایی شیک و جذاب داشته باشد.

استون مارتین ونکوییش برد پیت به لحاظ امکانات داخل خودرو نیز چیزی کم و کسر ندارد و تودوزی‌های داخل خودرو از بهترین چرم ساخته شده است.

در این قسمت به پایان فهرست خودروها، موتورسیکلت‌ها و هواپیما و هلیکوپتر برد پیت رسیدیم، از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم به‌عنوان طرفدار برد پیت اطلاعات جالبی از این سلبریتی می‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این اطلاعات مفید قرار دهید.

منبع:hotcars

ترجمه برترین ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.