معرفی کانسپت بیوک اینسپایر ۲۰۱۹ +عکس

0

بیوک اینسپایر ۲۰۱۹ از آنچه که شما فکر می کنید فراتر خواهد رفت، خودروی تمام الکتریکی با طراحی کاملا جسورانه و در کلاس بدنه محبوب در جهان یعنی کلاس SUV  که قرار است تولید شمش در کشور چین انجام شود.

قیمت بیوک اینسپایر ۲۰۱۹ مشخصات بیوک اینسپایر ۲۰۱۹ بهترین خودروهای 2019 بهترین شاسی بلند 2019 تازه های خودرو مجله خودرو محصولات جدید بیوک Buick Enspire

طراحی خودرو واقعاً نوآورانه است، استفاده از خطوط بیرونی با قابلیت هدایت پیشرفته جریان هوا و همچنین چهره عضلانی و هجومی و البته کاملا مدرن دلیل این گفته ماست.

کابین خودرو واقعاً مبتکرانه و خاص است، نمایشگر سرتاسری روی داشبورد، طراحی جدید داشبورد و فرمان که در نوع خود خاص است  ما را به یاد کابین یک هواپیما می اندازد.

این خودرو قرار است قدرتی معادل ۴۱۰ کیلو وات تولید کنند کهاز فن آوری نیروی الکتریکی eMotion   استفاده خواهد کرد، این نیرو قرار است باعث شود تا این خودرو صفر تا ۹۶ کیلومتر خود را در مدت ۴ ثانیه به دست آورد،

همچنین خریداران این خودرو می توانند با یک بار شارژ کامل مسافتی را معادل ۳۷۰ مایل  رانندگی کنند. از نقاط برجسته دیگر این خودرو قابلیت شارژ سریع باتری تا حدود ۸۰ درصد فقط در مدت ۴۰ دقیقه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.