نگاهی به تنوع ماشین پلیس‌ های ژاپن +عکس

0

به‌عنوان یک خودروی گشت زنی در بزرگراه، NSX را می‌توان یک اتومبیل قابل‌اطمینان و با مصرف سوخت قابل‌قبول نامید. هم‌چنین، این هوندا از آن دسته خودرو‌های پلیسی است که بیشتر خودرو‌ها و وسایل نقلیه در بزرگراه تا زمانی که سر و کله بالگرد پلیس پیدا نشود، توان فرار کردن از دست آن را ندارند.

ژاپن کشور صنعتی است که خودشان در زمینه خودرو به‌صورت کامل از عهده تمام چیز‌ها برمی‌آیند. پس چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که در بخش خودرو‌های پلیس این کشور نیز، ماشین‌های ساخت خود ژاپن استفاده شود؟
درواقع، ماشین پلیس‌های ژاپن، بیشتر جنبه عملی و قدرت خود را دارند تا اینکه بخواهند خودرو‌های نمایشی و صرفا جذابی برای نمایش در بخش پلیس باشند.

با ما باشید تا با این خودرو‌های پلیس از کشور آفتاب تابان بیشتر آشنا شوید:
نیسان R۳۴ اسکای لاین جی تی-آر

ماشین پلیس‌های ژاپن را بشناسید

این خودروی نیسان که در استان تاچیگی ژاپن مورداستفاده قرار می‌گیرد، بانام مستعار گودزیلا نیز شناخته می‌شود. خودرویی که باهدف پیشگیری از تصادف‌های جاده‌ای و حادثه‌های ترافیکی، توسط یکی از شهروندان این استان، به دپارتمان پلیس آنجا داده‌شده است.
هوندا NSX
ماشین پلیس‌های ژاپن را بشناسید

وی گشت زنی در بزرگراه، NSX را می‌توان یک اتومبیل قابل‌اطمینان و با مصرف سوخت قابل‌قبول نامید. هم‌چنین، این هوندا از آن دسته خودرو‌های پلیسی است که بیشتر خودرو‌ها و وسایل نقلیه در بزرگراه تا زمانی که سر و کله بالگرد پلیس پیدا نشود، توان فرار کردن از دست آن را ندارند.

این روزها، این هوندا NSX در دپارتمان پلیس ژاپن، نقش یک آئودی R۸ در پلیس آلمان یا یک پلیس مک لارن در بریتانیا را دارد. خودرویی که توسط هوندا به پلیس تاچیگی اهدا شده است.
مزدا RX-۷
خودرو پلیس سریعترین خودرو پلیس خودرو پلیس ژاپن اخبار ژاپن مجله ماشین خاص ترین ماشین پلیس عکس ماشین پلیس ماشین پلیس
این ماشین پلیس مزدا، به دلیل به‌صرفه نبودن در مصرف سوخت و هم‌چنین هزینه‌های نگهداری بالا، به‌عنوان یک خودروی معمول درگشت زنی‌های جاده‌ای مورد استفاده قرار نگرفت. اگرچه بازهم طبق گزارش‌های پلیس ژاپن، RX-۷ برای گشت زنی در استان‌های هیروشیما، کیوتو، نیگاتا و تاچیگی مورداستفاده قرار گرفته است.
سوبارو ایمپرزا WRX STi
ماشین پلیس‌های ژاپن را بشناسید
البته این خودروی سوبارو، چندان خودروی مطرحی نبوده و یک ماشین پلیس کاملاً معمولی به‌حساب می‌آید. ماشین پلیسی که شاید پلیس ژاپن، از آن بیشتر به‌عنوان یک وسیله آموزشی برای رانندگان پلیس تازه‌کار استفاده کند.
نیسان R۳۳ اسکای لاین
ماشین پلیس‌های ژاپن را بشناسید
این اسکای لاین نیسان با چهار درب را می‌توان در واقع، یک پرنده کمیاب در دپارتمان پلیس ژاپن معرفی کرد. خودرویی با تولید محدود که توسط شرکت تیونینگ ژاپنی Autech تولیدشده و به پلیس استان کاناگاوا ژاپن تعلق دارد.
شرکت آتک، یک شرکت تیونینگ ژاپنی است که تخصص اصلی آن تیون کردن خودرو‌های ساخت شرکت نیسان بوده و حتی آن‌ها، موتور‌های نیسمو (Nismo) را نیز برای مسابقات سوپرجی تی، تیونینگ می‌کنند.
نیسان ۳۵۰Z نیسمو
ماشین پلیس‌های ژاپن را بشناسید
درواقع می‌توان گفت که تنها ۳ دستگاه از این خودروی جذاب ژاپنی به‌منظور خدمت گرفته شدن در بخش گشت زنی با سرعت‌های بالا در شهر توکیو، پایتخت ژاپن، استفاده‌شده‌اند؛ اما سؤال اصلی در مورد این خودروی پرسرعت این است که پلیس ژاپن، پس از دستگیری یک شخص با این خودرو، او را در کجای این ماشین کوپه جای می‌دهد و یا تأثیر این آژیر قرارگرفته روی سقف ۳۵۰Z نیسمو تا چه اندازه روی آئرودینامیک خودرو تأثیر منفی دارد؟
میتسوبیشی ۳۰۰۰GT
ماشین پلیس‌های ژاپن را بشناسید
یک خودروی ژاپنی دیگر باقابلیت‌های چهارچرخ متحرک، موتور با توربو دوقلو، سیستم تعلیق فعال و هم‌چنین فرمان پذیری خودرو در همه‌ی جهت‌ها که آن را تبدیل به یک ماشین پلیس ایده آل می‌کند؛ اما هزینه نگهداری بالا و هم‌چنین سنگین بودن خودرو معایبی هستند که در کنار سرعت و قدرت عالی، ۳۰۰۰ جی تی را تبدیل به یک خودرو با هزینه‌های جانبی بالا برای پلیس ژاپن می‌کند.
میتسوبیشی گالانت VR۴
ماشین پلیس‌های ژاپن را بشناسید
گالانت VR۴ که میتسوبیشی در هشتمین نسل از آن، به‌واقع یک خودروی جذاب با امکانات روز را به نمایش گذاشت، به موتوری مجهز شده که می‌تواند در مدت‌زمان ۵.۷ ثانیه، از حالت سکون به‌سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده و درنهایت نیز به‌سرعت نهایی ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت برسد. خود کلمه VR۴ نیز سر واژه‌های Viscous Realtime ۴WD بوده که نشان از یک خودروی قدرتمند، چهارچرخ متحرک و البته انتخابی هوشمند برای پلیس ژاپن دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.