معرفی وانت فورد رنجر هنسی VelociRaptor (عکس)

0

پس از معرفی پکیج قدرتی برای وانت رپتور، اکنون تیونر هنسی پکیج جدیدی را برای وانت فورد رنجر هم معرفی کرده است.

طرفداران وانت‌های فورد در آمریکا به‌شدت منتظر معرفی مدل جدید رنجر رپتور هستند. اما به نظر می‌رسد که مدل جدید تا سال ۲۰۲۰ معرفی نخواهد شد. دراین‌میان تیونر هنسی راه‌حلی را برای طرفداران در نظر گرفته است. این تیونر تگزاسی به‌تازگی نسخه تقویت‌شده خود از رنجر را با نام VelociRaptor رونمایی کرده است. نه‌تنها این نمونه از نسخه معمولی بزرگ‌تر است (از نظر پهنا و ارتفاع)، بلکه قدرتمند‌تر نیز هست. موتور ۲.۳ لیتری توربوشارژ این خودرو به‌لطف هنسی، اکنون به‌جای ۲۷۰ اسب‌بخار در حالت استاندارد، ۳۵۰ اسب‌بخار تولید می‌کند. گشتاور هم از ۴۲۰ نیوتن‌متر به ۵۲۱ نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است.

قیمت وانت فورد رنجر مشخصات وانت فورد رنجر بهترین پیکاپ های دنیا محصولات جدید فورد انواع پیکاپ جیپ بهترین وانت پیکاپ وانت پیکاپ غول‌ پیکر مجله خودرو

 

این مدل از نسخه ۳۰۰ اسب‌بخاری هنسی که در ماه گذشته رونمایی شد هم قوی‌تر است. رنجر تقویت‌شده توسط هنسی، افزایش قدرت خود را مدیون تغییراتی همچون سیستم ورودی هوای تقویت‌شده،کیت اگزوز فولاد ضدزنگ کت‌بک و ECU با تنظیمات جدید است. این وانت در مدت ۶.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می‌رسد که ۱.۳ ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد رنجر و رقیب فورد رپتور با شتاب ۵.۷ ثانیه‌ای است. با بهره‌گیری از پکیج قدرتی Stage-1 هنسی، اکنون ارتفاع سیستم تعلیق این وانت تا ۱۰ سانتی‌متر از مدل استاندارد بیشتر است.

فورد رنجر هنسی VelociRaptor

با درنظرگرفتن رینگ‌های ۱۷ اینچی HPE به همراه لاستیک‌های آفرود BF Goodrich، ارتفاع رنجر رپتور در مجموع ۱۵ سانتی‌متر از نسخه استاندارد بیشتر می‌شود. از دیگر تغییرات جذاب می‌توان به سپر جلو جدید به همراه چراغ‌های LED، وینچ (به‌صورت آپشن) و مجموعه چراغ‌های قرارگرفته روی سقف اشاره کرد. جان هنسی، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت هنسی می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا پکیج VelociRaptor را برای وانت فورد رنجر مدل ۲۰۱۹ معرفی کنیم. تقاضا برای این پکیج مربوط‌به فورد رپتور در ۱۰ سال اخیر فوق‌العاده بوده. خرسند هستیم که می‌توانیم قدرت و کارایی خارج و داخل جاده را به‌وسیله پکیج انحصاری VelociRaptor ارتقا بدهیم.

فورد رنجر هنسی VelociRaptor

اما تمام تجهیزات در نظر گرفته‌شده این کیت جانبی ارزان‌قیمت نخواهد بود. قیمت پایه فورد رنجر نزدیک به ۲۴ هزار دلار است اما پکیج هنسی به همراه خودرو، برای مشتریان ۶۴.۹۵۰ دلار تمام می‌شود. شرکت هنسی تنها ۵۰۰ نمونه از فورد رنجر VelociRaptor را در سال ۲۰۱۹ تولید خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.