فراخوان مزدا ۳ به دلیل مشکلات کمربند ایمنی و ایربک

0

«مزدا ۳» ۲۰۱۹ به دلیل مشکلی در کمربند ایمنی و چراغ هشدار کمربند ایمنی سرنشین جلو فراخوان شد. به‌گفته شرکت خودروسازی مزدا، ممکن است کمربند ایمنی و چراغ غیرفعال بودن کیسه هوای سرنشین جلو در این خودرو به درستی کار نکند.

مزدا 3 مدل 2019 mazda 3 2019 قیمت mazda 3 2019 مشخصات mazda 3 2019 مجله خودرو معرفی خودرو محصولات جدید مزدا مدیرعامل شرکت مزدا خودروهای 2019 قیمت مزدا 3 هاچ بک

همچنین ممکن است زمانی که کمربند ایمنی در این خودرو محکم نشده است، چراغ شاخص هشدار آن خاموش شود. در مورد مشکل دیگر نیز گفته شده احتمال دارد وقتی کیسه هوای سرنشین جلو فعال نیست، چراغ هشدار آن خاموش شود.

این خودروساز ژاپنی یادآور شده که خود کیسه هوا در این خودروها به درستی کار می‌کند اما شاید در نتیجه این نقص، راننده از غیرفعال بودن آن آگاه نشود.

به‌طور کلی حدود ۲۸ هزار دستگاه مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹ مشمول این فراخوان هستند که ۱۷ هزار دستگاه در آمریکا و ۱۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه دیگر در کانادا قرار دارند. مزدا با مالکان خودروهای مشمول تماس می‌گیرد و به آنها توصیه خواهد کرد تا برای تعمیر رایگان به نزدیک‌ترین نمایندگی این خودروساز مراجعه کنند.

منبع: دنیای اقتصاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.