نظر سلبریتی مشهور آمریکایی درباره شاسی بلندهای الکتریکی جگوار و تسلا

0

مجله آمریکایی موتورترند اخیرا با دعوت از یک سلبریتی به بررسی کم و کیف دو شاسی‌بلند الکتریکی و لوکس که توسط تسلا و جگوار با بهای گزافی به فروش می‌رسند، پرداخته است.

جاناتان اسکات کیست بیوگرافی جاناتان اسکات همسر جاناتان اسکات زندگی بازیگران هالیوود بازیگران مشهور هالیوود مجله ماشین قیمت جگوار I-Pace مشخصات جگوار آی- پیس

چنان که مجله موتورترند نوشته، جاناتان اسکات و برادرش از چهره‌های مشهور و به اصطلاح سلبریتی است که کار خود را با تولید ویدئوهای جالب در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده است. او که مخاسبان بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارد، حالا در یک مقایسه جالب به همراه برادرش سراغ دو خودرو بحث‌برانگیز بازار یعنی جگوار آی –پیس و تسلا مدل ایکس رفته و یک ارزیابی جالب از کیفیت ساخت و ارزش‌های دو محصول ارائه کرده که خواندن آنها خالی از لطف نیست. وی که در تعریف علاقمندی خود به خودرو از یادگیری رانندگی با یک اولدزمبیل امگا مدل ۱۹۷۵ خاطرات جالبی تعریف می‌کند، تجربه خود از سواری با یان دو خودرو را به شکلی ساده بیان می‌کند. این گزارش را از دست ندهید:

آی –پیس ، زیبا ولی ناکارا
جاناتان که تجربه سواری با این جگوار را جالب توجه توصیف کرده، بعد از مدتی استفاده درباره نخستین خودرو الکتریکی جگوار می‌گوید: مانورپذیری این خودرو سودنی است و از ۱۰ می توان نمره ۷٫۵ به آی –پیس داد. منتهی چیزی که مرا عمیقا تحت تاثیر قرار داده کیفیت طراحی این خودرو در بدنه و کابین و اتاق است که واقعا بی نظیر است و من از ۱۰ نمره ۱۰ و کامل را به ان می‌دهم. به نظرم ایراد بزرگ این خودرو در نحوه تبلیغاتی است ه جگوار برای ان انجام می‌دهد و روی کلمه شاسی‌بلند تاکید دارد در حالی آی-پیس واقعا یک اس‌یووی نیست و ابدا قادر به رقابت با تسلا X نخواهد بود. منتهی این به معنای بی‌ارزش بودن جگوار نیست. واقعا وقتی دو خودرو را کنار هم قرار می‌دهم عمیقا تحت تاثیر طراحی جگوار قرار می‌گیرم. من عاشق رینگ‌های بزرگ و جالب و فرم جلو و عقب خودرو هستم. استفاده از سیستم خنک کننده در صندلی‌های آی-پیس احساس رضایت را هنگام نشستن در اتاق این خودرو برقی دوچندان می کند. کابین هوشمند و مفرح و پر از فناوری‌های ارتباطی جدید است ولی واقعا نحوه نشستن در اتاق مخصوصا هنگام استفاده از خودرو در هنگام رانندگی اسپورت خوشایند نیست. البته اتاق بی‌صدا و سواری آی –پیس هم نرم و لذتبخش است.

دقیق و کارا مثل مدل ایکس
جاناتان به نکات جالبی درباره تسلا X اشاره دارد. او می‌گوید تسلا خودرو بهتری ساخته و ظاهر و ادواتش با فلسفه‌اش یکسان است. من وقتی بخواهم از طریق گوشی این خودرو را کنترل کنم، به راحتی قادر به کار هستم. مثلا می‌توان آن را خاموش، روشن یا از پارکینگ خارج کنم. این خودرو نسبت به تسلا مدل S بزرگتر و جادارتر است و از آی –پیس هم مدرن‌تر و تکنولوژیک‌تر است. این مورد در مقایسه با آی –پیس وقتی بروز پیدا می‌کند که بدون تجربه قبلی پشت فرمان هر یک از این دو خودرو نشسته باشید. خب، در این شرایط جگوار تقریبا هیچ فرقی با یک اتومبیل بنزینی یا دیزلی ندارد ولی تسلا نه. این خودرو دقیقا مثل یک جت ناشناخته نیازمند مطالعه و طی کردن دوره‌های آموزشی برای استفاده است که این یک عامل مهم برای خریدارانش است. همچنین فضای بزرگ‌تر و بیشتر اتاق کمک می کند تا نسبت به آی –پیس خودرویی خانوادگی‌تر به نظر برسد. بنابراین در مقایسه با اتومبیل جذاب ولی گیج‌کننده جگوار، من ترجیح میدم تسلا را انتخاب کرده و نمره ۱۰ از ۱۰ را در هر دوبخش به این خودرو بدهم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.