معرفی پردرآمدترین بازیگران سینمای هالیوود + تصاویر

0
نشریه معتبر فوربس همه‌ساله فهرستی از پردرآمدترین سلبریتی‌های سال منتشر می‌کند.

نشریه معتبر فوربس همه‌ساله در اواسط سال میلادی، فهرست ۱۰۰ سلبریتی پردرآمد سال را منتشر می‌کند؛ فهرستی شامل خواننده‌ها، ورزشکارها، مجری‌های تلویزیونی، هنرپیشه‌ها و حتی دیوید کاپرفیلد شعبده‌باز مشهور. در فهرست امسال نیز مانند سال‌های قبل، چند نام تکراری به چشم می‌خورد و باز هم نفر اول، تیلور سوییفت، خواننده آمریکایی بود. فهرست ۱۰۰ سلبریتی پردرآمد فوربس، شامل ۱۱ بازیگر سینما و تلویزیون است؛ ۹ مرد و ۲ زن. جزئیاتی از فعالیت‌های یک سال اخیر پنج نفر اول فهرست را در این گزارش می‌خوانید:

 بیوگرافی دواین جانسون  ثروت دواین جانسون  ثروت کریس همسورث  ثروت بازیگران  سلبریتی های آمریکا  بازیگران مشهور هالیوود  بیوگرافی رابرت داونی جونیور  ثروت رابرت داونی جونیور  بازیگران هندی  ثروت آکشی کومار  بیوگرافی جکی چان  دانستنی های جالب

دواین جانسون
پانزدهمین نام این فهرست ۱۰۰ نفره که اولین بازیگر آن است، دواین جانسون (راک) ستاره ۴۷ ساله سینماست که در یک سال گذشته، ۸۹ میلیون دلار درآمد داشته. این ستاره تنومند که کارش را از رینگ کشتی کج آغاز کرده، در یک سال گذشته در آثاری، چون «سریع و خشمگین: هابز و شاو» و «جومانجی: سطح بعدی» بازی کرده و با سریال «بلرز» در عرصه تلویزیون نیز حضور داشته است. دواین جانسون چند برند پوشاک، کفش و هدفون هم دارد.

پردرآمدترین ستاره‌های دنیای سینما معرفی شدند / بزن‌بهادر‌ها در صدر جدول + تصاویر

کریس همسورث
نفر بیست‌وچهارم، دومین ستاره سینمای حاضر در این فهرست است. کریس همسورث که به دلیل ایفای نقش «ثور» در مجموعه فیلم‌های مارول شناخته می‌شود، در یک سال اخیر ۷۶ میلیون دلار درآمد کسب کرده که منبع بیشتر این درآمد از فیلم‌های «انتقام‌جویان: آخر بازی» و «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» است. این بازیگر ۳۶ ساله استرالیایی که برای هر فیلمش ۱۵ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد، قرارداد‌هایی سنگین برای مدلینگ دو برند مشهور صنعت مد دارد.

پردرآمدترین ستاره‌های دنیای سینما معرفی شدند / بزن‌بهادر‌ها در صدر جدول + تصاویر

رابرت داونی جونیور
سومین بازیگر پردرآمد سال، بازیگر ۵۴ ساله فیلم‌های اکشن و کمدی است. رابرت داونی با ۶۶ میلیون دلار درآمد، نفر سی‌ویکم فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های سال است. او بیشتر این درآمد را مدیون «انتقام‌جویان: آخر بازی» است که با احتساب سهمش از فروش فیلم، ۷۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود؛ اگرچه این مبلغ برای زمانی بیشتر از یک سال است و به همین دلیل، درآمد سالانه وی کمتر از ۷۵ میلیون شده. او سفیر یک برند چینی تلفن همراه هم هست.

پردرآمدترین ستاره‌های دنیای سینما معرفی شدند / بزن‌بهادر‌ها در صدر جدول + تصاویر

آکشی کومار
سوپراستار ۵۱ ساله سینمای هند، نفر سی‌وسوم این فهرست و چهارمین سینماگر پردرآمد سال گذشته است که ۶۵ میلیون دلار درآمد داشته است. او که برای هر فیلم بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد، از چهره‌های ثابت فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های سال است. آکشی کومار امسال در دو فیلم حاضر بوده و بازیگر اصلی یکی از اولین فیلم‌های فضایی تاریخ سینمای هند هم هست. او با بیش از ۲۰ برند تجاری، قرارداد مدلینگ بسته است!

پردرآمدترین ستاره‌های دنیای سینما معرفی شدند / بزن‌بهادر‌ها در صدر جدول + تصاویر

جکی چان
ستاره ۶۵ ساله سینمای شرق آسیا، در یک سال گذشته ۵۸ میلیون دلار درآمد داشته تا سی‌ونهمین چهره این فهرست باشد. او همچنان بیشترین درآمد خود را از فیلم‌های سینمایی‌اش به دست می‌آورد؛ آثاری، چون «شوالیه سایه‌ها» و «معمای نشان اژدها». جکی چان امسال با ستاره‌های آمریکایی دنیای فیلم‌های رزمی، چون جان سینا و آرنولد شوارتزنگر همبازی خواهد شد. بخشی از درآمد چان، مربوط به سالن‌های سینمای تحت مالکیت اوست.

پردرآمدترین ستاره‌های دنیای سینما معرفی شدند / بزن‌بهادر‌ها در صدر جدول + تصاویر

منبع: روزنامه خراسان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.