بکسل ۴۵۰ تن با یک فورد الکتریکی +عکس

0

فورد هشدار داده بکسل ۴۵۳ تن از ظرفیت بکسل یک فورد الکتریکی بیشتر است و مشتریان نباید بر روی نسخه‌های تولیدی خودرو مانند نخسه اولیه و آزمایشی حساب باز کنند.

فورد سال‌هاست که روی نسخه  الکتریکی پرفروش‌ترین خودروی خود یا همان پیک‌آپ F150   کار می‌کند. پیش از این عکاسان صنعتی موفق به ثبت تصاویر با پوشش‌های استتاری از این خودرو شده‌اند، اما اینک فورد با ارائه تصاویر رسمی قدرت این نسخه را به رخ رقبای خود می‌کشد.

فورد برای نمایش پیک‌آپ معروف F150 خود، دست به اقدامی بزرگ زده و در حرکتی جالب و نمایشی محموله‌ای به وزن  ۴۵۳ تن را با خودروی الکتریکی‌اش می‌کشد.

فورد در این نمایش بزرگ ۱۰ قطار ۲ طبقه را با خود بکسل کرد. این قطارها حامل ۴۲ پیک‌آپ F150 هستند.

فورد تولید نسخه‌های الکتریکی را تائید کرده و از احتمال ساخت مدل‌های هیبریدی و ورود آنها به بازار در سال آینده خبر می‌دهد.

https://cdn.asriran.com/files/fa/news/1398/5/2/997711_351.jpg

F150 الکتریکی فورد قابلیت و گیرایی همیشگی  F150  غیرالکتریکی این برند را نشان می‌دهند.

احتمالا این خودرو برای چنین نمایشی تقویت شده است.

فورد هشدار داده بکسل ۴۵۳ تن از ظرفیت بکسل یک فورد الکتریکی بیشتر است و مشتریان نباید بر روی نسخه‌های تولیدی خودرو مانند نخسه  اولیه و آزمایشی حساب باز کنند.

بکسل 450 تن با یک فورد الکتریکی

https://cdn.asriran.com/files/fa/news/1398/5/2/997713_529.jpg

هنوز جزئیات فنی ۱۵۰ الکتریکی  را اعلام نکرده است. با این وجود پورت شارژ این خودرو روی سپر جلو قرار دارد و باتری‌های نمونه الکتریکی نیز زیر کابین جای دارند. احتمال دارد در نسخه‌های بعدی خودرو تغییرات  بیشتری نشان دهد.

قیمت فورد f150 FORD F150 قیمت پیکاپ فورد f150 پیکاپ برقی فورد قویترین پیکاپ دنیا موتور فورد محصولات جدید فورد مجله خودرو

بکسل 450 تن با یک فورد الکتریکی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.