خرید ‌۶ هزار خودرو ‌توسط یک خانم

0

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، گفت: یک خانم از کجا می‌تواند ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو خریداری کند.

نمایندگان مجلس مافیای خودرو دست های پشت پرده واردات خودرو کلاهبرداری دلالان خودرو واردکنندگان خودرو اشتباهات دولت حسن روحانی اخبار سیاسی مبارزه با مفاسد اقتصادی اخلالگران اقتصادی سوابق احمد امیرآبادی فراهانی

به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، با اشاره به اینکه معمولاً طرح‌ها باید بر‌اساس اصول اساسی قانون اساسی شکل ‌گیرد، اظهار داشت: طرح‌هایی در مجلس وجود دارند که بار مالی نداشته و می‌توان به این طرح‌ها ورود کرده و موردبحث و بررسی قرار داد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: تنها جایی که نمایندگان می‌توانند ورود کنند و بار مالی نداشته باشد بودجه است، بنده ۹۵ پیشنهاد در بودجه ۹۸ داشته‌ام که تعداد قابل‌توجهی از این طرح‌ها به تصویب رسید.

وی در مورد طرح‌های عادی نیز گفت: در مجلس نهم بیش از ۴۰۰ طرح داشته‌ایم که بنده حدود ۱۶طرح داده‌ام و هر نماینده‌ای به طور متوسط حدود ۲ طرح را پیشنهاد داده‌اند، در مجلس دهم ۸ طرح داده‌ام که ۵ طرح به قانون تبدیل شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دلایل تصویب نشدن طرح اعاده اموال نامشروع گفت: در این طرح گفته‌شده قانونی داریم که مربوط به قبل انقلاب بوده و بعد از انقلاب قانون نداشتیم که در ۱۶ ماده نوشته شد، این طرح شامل همه مقامات می‌شود و اگر ظن قوی شود که این نامشروع است باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است.

وی با اشاره به طرح‌های مجلس برای حل نابه‌سامانی‌های اقتصادی در کشور گفت: نداشتن برنامه دلیل اصلی مشکل کشور در زمینه مسکن است، امیدواریم با اجرای طرح ساخت ۴۰۰ هزار مسکن مشکل خانه‌دار شدن مردم حل شود.

امیرآبادی عنوان کرد: در طول چند سال گذشته با وجود وزیر مسکن سابق ما بیشترین زیان را در زمینه مسکن داشتیم زیرا سیاست‌گذاری در زمینه مسکن نداشتیم و ما را الان با معضل مسکن مواجه کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر الان مسکن مهر پردیسان وجود نداشت ما چه بحران مسکنی در قم داشتیم چراکه اکثر این ساکنان اقشار متوسط رو به پایین هستند.

وی با اشاره به معضلات بخش خودرو نیز گفت: به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، سازمان‌های نظارتی هم در این زمینه خوب ورود نکرده‌اند، اگر افرادی از قوه مقننه و مجریه پشت این مسئله نباشند قطعاً نمی‌توانند این کار را بکنند، والا یک خانم از کجا می‌تواند ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو خریداری کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.