معرفی آئودی Q3 اسپرت بک ۲۰۲۰ کوپه جذاب آلمانی +عکس و مشخصات

0

کمپانی آئودی رقیب مستقیم بی‌ام‌و X2 و مرسدس بنز GLA را با نام آئودی Q3 اسپرت بک مدل ۲۰۲۰ معرفی کرد.

آئودی همچنان درحال گسترش خط تولید خود است. به همین جهت این غول آلمانی نسخه کوپه مانند آئودی Q3 به نام آئودی Q3 اسپرت بک را به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

قیمت آئودی Q3 2018 آئودی Q3 مدل 2019 قیمت آئودی Q3 مشخصات آئودی Q3 AUDI Q3 2019 بهترین شاسی بلند 2019 بهترین خودرو آلمانی محصولات جدید آئودی مجله خودرو

آئودی ظاهر جدیدی را بدون تغییر پلتفرم به Q3 اسپرت بک مدل ۲۰۲۰ بخشیده است. خطوط شکسته قرار گرفته بر روی بدنه به همراه سقف شیب‌دار جدید، طراحی اسپرت‌تر را به آئودی Q3 اسپرت بک هدیه داده‌اند. سقف جدید و شیب‌دار کراس‌اوور جدید آئودی یکی از چشم‌گیرترین تغییراتی است که نسبت به آئودی Q3 بر روی این خود صورت گرفته است.

البته آئودی Q3 اسپرت بک شاهد تفاوت‌های دیگری نیز بوده است که این خودرو را کاملا نسبت به مدل استاندارد آن متمایز می‌کند. چنین فعالیت‌هایی توسط آئودی باعث شده تا اولین کراس‌اوور جمع و جور این برند متولد شود. جلوپنجره مشکی رنگ با دیزاینی شش ضلعی چاشنی اسپرت بودن را برای آئودی Q3 اسپرت بک به ارمغان آورده است.

دریچه‌های ورودی و خروجی هوا با طراحی ذوزنقه‌ای نیز باعث جذاب‌تر شدن بیش از پیش کراس‌اوور جدید آئودی شده‌اند. اضافه شدن اسپویلر در قسمت بالایی صندوق عقب خودرو، دیفیوزر جدید و اسپرت و همچنین اضافه شدن دریچه‌های خروجی هوا و المان‌های روشنایی جدید به بخش عقب آئودی Q3 اسپرت بک را به یک کراس‌اوور کاملا تازه برای آئودی تبدیل کرده است.

تمامی چراغ‌های بیرونی این کراس‌اوور LED هستند. بالاترین مدل چراغ‌هایی که برای این خودرو به صورت جداگانه قابل سفارش هستند، چراغ‌هایی با فناوری Matrix LED هستند که باعث بهبود عملکرد چراغ‌ها شده و به صورت هوشمند برای بهتر شدن دید راننده نسبت به جاده تطابق می‌یابند.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2019/07/Audi-Q3_Sportback-2020-1024-2a.jpg

در داخل کابین شاهد اضافه شدن یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی لمسی در بالای داشبورد هستیم. صفحه پشت آمپر نیز یک صفحه کاملا دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی است.

سیستم رهیاب MMI، شبکه اینترنت پرسرعت LTE، گزارش آنلاین ترافیک، دریافت اطلاعات در مورد جاهای خالی پارک، دریافت اطلاعات چراغ‌های راهنمایی و دستیار صوتی آمازون الکسا برخی از امکانات رفاهی تعبیه شده در کابین آئودی Q3 اسپرت بک هستند. سیستم صوتی Bang & Olufsen با کیفیت بی‌نظیر و همچنان پخش اصوات سه بعدی برای سرنشینان کراس‌اوور جدید آئودی در نظر گرفته شده است.

فضای بار آئودی Q3 اسپرت بک نیز ۵۳۸ لیتر است.

از سیستم‌های امنیتی استاندارد این خودرو نیز می‌توان به سیستم هشداردهنده انحراف از مسیر،  سیستم هشدار تغییر لاین، ترمزهای اضطراری خودکار و همچنین سیستم تشخیص موانع و عابرین پیاده است. سیستم هشداردهنده انحراف از مسیر باعث حرکت در بین خطوط می‌شود، در حالی که سیستم هشدار تغییر لاین در صورت وجود خودرویی در نقاط کور راننده باشد هشدار لازم را می‌دهد.

کروز کنترل هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار پارک خودرو و سیستم هشدار ترافیک در عقب نیز به عنوان آپشن‌های جداگانه قابل خریداری هستند. در زیر کاپوت دو پیشرانه بنزینی و دو پیشرانه دیزلی قابل سفارش هستند. پیشرانه بنزینی قدرتمندتر، که قدرتمندترین پیشرانه آئودی Q3 اسپرت بک نیز به شمار می‌رود، یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژ است که ۲۲۶ اسب‌بخار توان و ۳۵۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

قیمت آئودی Q3 2018 آئودی Q3 مدل 2019 قیمت آئودی Q3 مشخصات آئودی Q3 AUDI Q3 2019 بهترین شاسی بلند 2019 بهترین خودرو آلمانی محصولات جدید آئودی مجله خودرو

دیگر پیشرانه بنزینی نیز یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت است که باعث مصرف بهینه بنزین به کمک یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی را به ارمغان می‌آورد. این سیستم باعث کاهش مصرف سوخت به اندازه ۰.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌شود. پیشرانه‌های دیزلی نیز دارای حجمی ۲.۰ لیتری بوده و توان‌های ۱۴۷ و ۱۸۷ اسب‌بخاری تولید خواهند کرد. تمامی پیشرانه‌ها با یک گیربکس ۷ سرعته دابل کلاچه S Tronic آئودی هماهنگ شده‌اند.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2019/07/Audi-Q3_Sportback-2020-1024-3c.jpg

پیشرانه‌های ضعیف‌تر از دیفرانسیل چرخ‌های جلو بهره می‌برند، و موتورهای قدرتمندتر چهاچرخ متحرک خواهند بود. قیمت رسمی این کراس‌اوور به صورت رسمی توسط آئودی اعلام نشده است اما پیشبینی می‌شود که قیمت پایه آن از قیمت پایه ۳۵.۶۹۵ دلاری آئودی Q3 کمی بالاتر باشد. آئودی Q3 اسپرت بک از پاییز سال جاری میلادی به بازارهای اروپایی و در اوایل سال آینده میلادی به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.