معرفی آئودی S7 اسپرت‌ بک مدل ۲۰۲۰ +عکس و مشخصات

0

آئودی قیمت یکی از قدرتمندترین و جذاب‌ ترین خودروهای تولیدی خود را اعلام کرد. آئودی S7 اسپرت‌ بک نزدیک به ۱۰ هزار دلار از آئودی S6 سدان گران‌ تر است.
آئودی این سدان اسپرت فست بک خود را در دو تیپ مختلف به فروش خواهد رساند. مدل استاندارد این خودرو به جلوپنجره‌ی اسپرت، سپرهای اسپرت و رکاب های جانبی اسپرت مجهز است. از دیگر مشخصه های ظاهری این نسخه باید به خروجی های چهارتایی اگزوز، اسپیلیتر جلو با تزیینات آلومینیومی، دیفیوزر عقب کرومی مشکی مات، رینگ های ۲۰ اینچی و تایرهای تابستانی اشاره کرد.

آئودی S7

آئودی S7

درون کابین S7 2020 مواردی مانند پشت آمپرهای دیجیتالی، تهویه چهار منطقه ای، سیستم صوتی Bang & Olufson، دوربین ۳۶۰، GPS، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی بالای داشبورد و نمایشگر ۸.۶ اینچی پایین داشبورد اشاره کرد.

آئودی S7

آئودی S7آپشن های قابل سفارش روی این خودرو شامل رینگ های ۲۱ اینچی و تریم مشکی بدنه اشاره کرد. مشتریان می توانند مدل پرستیژ S7 را با قیمت پایه ی ۸۹ هزار دلار خریداری کنند. از آپشن های این مدل می توان به چراغ های لیزری اشاره کرد.

آئودی S7

آئودی S7قدرت آئودی S7 جدید از یک موتور ۲.۹ لیتری V6 تامین می شود. این موتور تویین توربو می تواند ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۶۰۱ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. در مقایسه با مدل A7 این مدل ۱۰۹ اسب بخار قدرت بیشتر و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور بیشتری دارد.
موتور S7 به یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک متصل است که نیرو را به هر دو محور انتقال داده و این خودرو را در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ می رساند.

محصولات جدید آئودی قیمت آئودی S7 مشخصات آئودی S7 معرفی خودرو مجله خودرو بهترین خودروهای 2020 بهترین خودرو آلمانی بهترین خودرو آئودی

آئودی S7از امکانات دیگر S7 می توان به سیستم تعلیق فعال بادی و ترمزهای قوی تر اشاره کرد. مشتریان می توانند در پکیج S Sport سیستم تعلیق اسپرت تری را سفارش دهند. در این پکیج سیستم چهارچرخ فرمان پذیر نیز ارایه می شود و سیستم چهارچرخ محرک طوری تنظیم می شود که در تمامی سرعت ها عملکرد اسپرتی از خود نشان دهد. خودروهای مجهز به پکیج S Sport را از روی کالیپرهای ترمز قرمز و سیستم اگزوز اسپرتشان می توان شناسایی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.