نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌ های جذاب کیانو ریوز +تصاویر

0

چند سالی است که تصویر کیانو ریوز از پرده سینماها جمع نمی‌شود و به هر منبع سینمایی که سرَک می‌کشیم خبری از موفقیت فیلم «جان ویک» با هنرپیشگی کیانو ریوز می‌شنویم. به‌همین دلیل کیانو ریوزِ ۵۴ ساله به نُقل مجلس انجمن‌های سینمایی تبدیل شده و هواداران از هم‌اکنون چشم انتشار انتشار سومین نسخه از فیلم‌های «جان ویک» نشسته‌اند. محبوبیت کیانو ریوز تنها به «جان ویک» ختم نمی‌شود و این هنرپیشه کهنه‌کار بیشتر از دو جین فیلم بسیار موفق در کارنامه‌اش دارد و به‌لطف این فیلم‌ها دارایی‌های خالص کیانو در سال ۲۰۱۹ چیزی حدود ۳۶۰ میلیون‌دلار ناقابل برآورد شده است.کاملاً مشخص است با چنین ثروتی،‌ کیانو ریوز هر چیزی که اراده کند را می‌تواند بخرد، در نتیجه کیانو که علاقه زیادی به موتورسیکلت‌ دارد، جذاب‌ترین موتورهای دنیا را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است. به‌همین دلیل خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریوز داشته باشیم.

وِست کُوست چاپرز اِل دیابلو

(WEST COAST CHOPPERS EL DIABLO)

نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریووز

کیانو ریوز وسواس زیادی در انتخاب موتورسیکلت دارد و حاضر نیست سوار موتورهای معمولی شود. به‌همین دلیل یک دستگاه موتورسیکلت «اِل دیابلو» مشکی را خریداری کرد اما از آنجایی که امکانات این موتور باب میلش نبود، «ال دیابلو» را به شرکت «وست کوست چاپرز» تحویل داد تا بنا به سلیقه شخصی کیانو ریوز، این موتورسیکلت شخصی‌سازی شود. اگر به‌دنیای موتورسیکلت‌ها علاقه داشته باشید حتماً در جریان هستید که شرکت «وست کوست چاپرز» یکی از معتبرترین نام‌ها برای شخصی‌سازی موتورسیکلت به‌حساب می‌آید و «جِسی جِیمز» (Jesse James)، معروف، شخصاً به روند شخصی‌سازی موتورها در این شرکت نظارت دارد.

بیشتر مشتری‌های «جسی جیمز» را سلبریتی‌های ترازاول و بسیار وسواسی تشکیل می‌دهند که تغییرات زیادی را به موتورهای دلخواهشان اعمال می‌کنند، در نتیجه «جسی جیمز» در هر سال چند دستگاه بیشتر، موتورسیکلت شخصی‌سازی نمی‌کند و از قرار معلوم «جسی جیمز» در کنار شخصی‌سازی «ال دیابلو» برای کیانو ریوز، این مدل موتورسیکلت را برای «شکیل اُونیل» (Shaquille O’Neal)، و «کید راک» (Kid Rock) نیز شخصی‌سازی کرده است. جالب است بدانید «وست کوست چاپرز ال دیابلو» که کیانور ریوز در کلکسیون‌اش دارد چیزی حدود ۱۵۰ هزاردلار در بازار قیمت می‌خورد.

هارلی دیویدسون دینا واید گلاید

(HARLEY DAVIDSON DYNA WIDE GLIDE)

نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریووز

سلبریتی را سراغ نداریم که اهل موتورسیکلت نباشد و دست‌کم یک دستگاه هارلی دیویدسون در گاراژ شخصی‌اش نداشته باشد. کیانو ریوز نیز که عشق موتور است یک دستگاه «هارلی دیویدسون دیتا واید گلاید» به کلکسیون‌اش اضافه کرده است. تاریخ تولید این موتورسیکلت به سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۷ باز می‌گردد و حدود ۱۵ هزار دلار در بازار معامله می‌شود.

ناگفته نماند با هارلی دیویدسون معمولی طرف نیستیم و همان‌گونه که از کیانو ریوز انتظار می‌رود این موتورسیکلت را برای شخصی‌سازی به دست «گارد هولینگِر» (Gard Hollinger) سپرده است. شخصی‌سازی این موتورسیکلت داستان جالبی دارد و نقشه طراحی آن باعث شد تا کیانو ریوز را به فکر ساخت یک برند موتورسیکلت بیاندازد. در نتیجه پس از شخصی‌سازی «هارلی دیویدسون دیتا واید گلاید» شاهد تولید موتورسیکلت «آرچ کی‌.‌آر.‌جی‌.‌تی.وان» (Arch KRGT-1) از برند موتورسیکلت‌سازی «آرچ» بودیم. بنیانگذار این برند کیانو ریوز است و موتورسیکلت‌های شخصی‌سازی شده‌ای را در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد.

آرچ کی‌.‌آر.‌جی‌.‌تی.وان (ARCH KRGT-1)

نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریووز

کیانو ریوز با ساخت این موتورسیکلت قدم به دنیای تولیدکنندگان موتورسیکلت گذاشت و برند «آرچ»‌را معرفی کرد. این موتورسیکلت اختصاصا برای مسافت‌های طولانی طراحی شده است و برای هر مشتری کاملاً شخصی‌سازی می‌شود تا بهترین تجربه را از موتورسواری در اختیار سرنشین آن قرار دهد.

«آرچ کی‌.‌آر.‌جی.‌تی.‌وان» ابتدا در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد و در سال ۲۰۱۸ نیز نسخه‌ای بهینه‌شده از این موتورسیکلت را با تغییرات فنی و بصری شاهد بودیم. فرایند ساخت این موتورسیکلت کاملاً زیرنظر کیانو ریوز انجام شده است و همان‌گونه که انتظار دارید یک دستگاه از آن در گاراژ کیانو ریوز جا خوش کرده است. از قرار معلوم به لحاظ رانندگی نیز با موتورسیکلت خوش‌رکابی طرف هستیم که در مسافت‌های طولانی،‌ موتورسیکلت‌سوار را خسته نمی‌کند و کنترل آن در سر پیچ‌ها بسیار راحت است.

نورتون کوماندو ۷۵۰ (NORTON COMMANDO 750)

نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریووز

کیانو ریوز از طرفداران پروپاقرص برند موتورسیکلت‌های نورتون است و در بازه‌های زمانی مختلف،‌ چندین دستگاه از این موتورسیکلت‌ها را در اختیار داشته است. کیانو ریوز به‌اندازه‌ای به این موتورسیکلت علاقه دارد که از هرفرصتی برای سواری گرفتن از نورتون کوماندو ۷۵۰ بهره

می‌گیرد. به همین دلیل در سال ۲۰۱۱ این موتورسیکلت عزیزِ کیانو ریوز دچار حادثه‌ شد.

ماجرا از این قرار بود که کیانو ریوز موتورسیکلت نورتون کوماندو ۷۵۰ خودش را جلوی یک مرکز درمانی پارک کرده بود و یک راننده خانم با اتومبیل مرسدس با موتورسیکلت کیانو ریوز تصادف می‌کند. خوشبختانه در این حادثه کیانو ریوز صدمه‌ای نمی‌بیند و موتورسیکلت نورتون کوماندو ۷۵۰ نیز آسیب زیادی ندید و در عکس‌هایی که پس از این حادثه از کیانو ریوز سوار بر نورتون کوماندو ۷۵۰ شاهد بودیم، این موتورسیکلت صحیح و سالم است و حسابی به کیانو سواری می‌دهد.

نورتون کوماندو ۸۵۰ ام.‌‌کی ۲ رودستر مدل ۱۹۷۳

(۱۹۷۳ NORTON COMMANDO 850 MK II ROADSTER)

نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریووز

در بالا برای شما از علاقه کیانو ریوز به برند نورتون کوماندو گفتیم و برای اثبات این ادعا کافی است به «نورتون کوماندو ۸۵۰ ام.‌کی ۲ رودستر مدل ۱۹۷۳» کیانو ریوز اشاره کنیم. این موتورسیکلت،‌ قدیمی‌ترین موتورسیکلت در کلکسیون کیانو ریوز به‌حساب می‌‌آید و تاریخ خرید آن به سال ۱۹۸۷ باز می‌گردد. از قرار معلوم این اولین موتورسیکلتی است که کیانو ریوز خریداری کرده است و مِهر این موتورسیکلت به‌رغم موتورهای جدید کلکسیون کیانو ریوز، در دل این هنرپیشه کم نشده است و هنوز هم گاه‌و‌بیگاه کیانو ریوز را سوار بر این موتورسیکلت قدیمی اما جذاب مشاهده می‌کنیم.

خالی از لطف نیست اگر برای شما ماجرای ایجاد عشق کیانو ریوز به موتورسیکلت‌ را هم بازگو کنیم. قضیه از این قرار است که سال‌ها پیش کیانو ریوز برای فیلمبرداری به آلمان مسافرت می‌کند و در آنجا یک زن که سوار موتورسیکلت «کاوازاکی اِندورو» (Kawasaki Enduro) بود، به کیانو ریوز اصول اولیه موتورسیکلت‌سواری را آموزش می‌دهد و از آن زمان به‌بعد عشقی پایدار میان کیانو ریوز و موتورسیکلت‌های ترازاول و جذاب را شاهد هستیم.

آرچ متد ۱۴۳ (ARCH METHOD 143)

نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریووز

در این قسمت به دومین موتورسیکلتی رسیدیم که توسط برند «آرچ» و زیرنظر کیانو ریوز تولید شده است. شاسی اولین مدل مفهومی این موتورسیکلت با الیاف کربن ساخته شد و در دیگر قسمت‌های آن از آلومینیوم کمک گرفته شده است. این موتورسیکلت به لحاظ ظاهری نیز طراحی بسیار شیک و جذابی دارد و از موتورسیکلتی برای شما صحبت می‌کنیم که به‌تعداد محدود تولید شد و تنها ۲۳ دستگاه از آن در دنیا وجود دارد. با این حساب کاملاً به کیانو ریوز حق می‌دهیم اگر به‌عنوان مالک برند «آرچ»، یک دستگاه «آرچ متد ۱۴۳» را به‌ گاراژ‌ شخصی‌اش اضافه کند.

آرچ ۲۰۱۹ وان‌.اس (ARCH 2019 1S)

نگاهی به کلکسیون موتورسیکلت‌های جذاب کیانو ریووز

این موتورسیکلت یکی از جدیدترین دستاوردهای برند «آرچ‌» به‌حساب می‌آید و برای موتورسوارانی که به‌دنبال موتورهای هیجان‌انگیز می‌گردند طراحی شده است. از طرف دیگر اصل مهم برند «آرچ» که راحتی موتورسیکلت‌سوار است نیز در طراحی «آرچ ۲۰۱۹ وان‌.‌اس» رعایت شده و این موتورسیکلت به‌رغم سرعت زیادی که دارد، قدرت مانور خوبی را در اختیار سرنشین قرار می‌دهد. «آرچ ۲۰۱۹ وان‌.‌اس» همانند دیگر موتورسیکلت‌های برند «آرچ» کاملاً از جانب مشتری قابل شخصی‌سازی است و افرادی که سوار این موتورسیکلت‌ شده‌اند مدعی هستند تجربه‌ای همانند موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای را به‌ارمغان می‌آورد.

با این حساب کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد که کیانو ریوز یک دستگاه «آرچ ۲۰۱۹ وان.‌اس» را روانه کلکسیون موتورسیکلت‌های خود کند.

دوکاتی سبزی که در فیلم «ماتریکس: بارگذاری مجدد» دیدیم

(MATRIX: RELOADED GREEN DUCATI)

بیوگرافی کیانو ریوز همسر کیانو ریوز موتورسواری کیانو ریوز زندگی بازیگران هالیوود معروف ترین سلبریتی بازیگران آمریکایی ثروت کیانو ریوز اخبار سینما خودرو بازیگران ثروت بازیگران

قانون نانوشته‌ای وجود دارد که بر اساس آن هنرپیشه‌ها تمایل دارند تا موتورسیکلت‌ها و خودروهای جذابی که در فیلم‌ها استفاده می‌کنند را به کلکسیون شخصی‌شان اضافه کنند. در همین راستا نیز کیانو ریوز که ستاره اول مجموعه فیلم‌های ماتریکس بود، موتورسیکلت دوکاتی سبزی که در دومین نسخه از این فیلم‌ها، «کری ان ماس» (Carrie-Ann Moss)، سوار شده بود را روانه گاراژ‌ شخصی‌اش کرد.

جالب اینجاست که از قرار معلوم «کری ان ماس» قبل از موتورسواری در دومین نسخه از ماتریکس، تاکنون سوار موتورنشده بود و با این حساب می‌توان گفت انصافاً به‌خوبی از عهده صحنه‌های پرهیجان موتوسواری در این فیلم بر آمده است. پس از فیلمبرداری، کیانو ریوز ترجیح می‌دهد این بوکاتی را که به رنگ سبز برای فیلم‌های ماتریکس رنگ‌آمیزی شده بود را به کلکسیون‌ موتورسیکلت‌هایش اضافه کند.

منبع:برترین ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.