رونمایی از جدید‌ترین لامبورگینی در نمایشگاه فرانکفورت +تصاویر

0

لامبورگینی با انتشار تصاویر جدید از ابر خودروی هیبریدی خود طرفداران اتومبیل‌های سوپراسپرت را غافلگیر کرد.
شرکت ایتالیایی لامبورگینی قصد دارد جدیدترین مدل خودروی سوپراسپرت خود با نام Terzo Millennio را در نمایشگاه تخصصی اتومبیل فرانکفورت معرفی کرد. این شرکت چند هفته پیش تیزری تبلیغاتی را از این خودرو منتشر کرد ولی بار دیگر انتشار تصاویری از طرح مفهومی این ابرخودرو همه طرفداران اتومبیل‌های سوپراسپرت را غافلگیر کرده است.

صنایع خودروسازی لامبورگینی همواره با اتومبیل‌های سوپراسپرت و قدرتمند خود در جهان شناخته می‌شود. اگرچه قیمت بسیار بالای اتومبیل‌های این شرکت سبب می‌شود تنها تعداد محدودی از افراد قادر به خریداری و رانندگی با این خودروها باشند ولی عاشقان اتومبیل‎‌های سوپراسپرت حتی تنها از تماشای مدل‌های مختلف لامبورگینی لذت می‌برند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/6/10/10489868_291.jpg

نمایشگاه خودروی فرانکفورت میزبان ابرخودروی جدید لامبورگینی

لامبورگینی چندی پیش خبرهایی از تصمیم این شرکت برای تولید خودرویی جدید داده بود ولی جزئیاتی از این تصمیم و مشخصات اتومبیل در دست طراحی را اعلام نکرده بود. اما حالا انتشار تصاویری جدید از طرح مفهومی ابرخودروی Terzo Millennio اشتیاق علاقه‌مندان به خودروهای سوپراسپرت را برای دیدن این اتومبیل از نزدیک چند برابر کرده است.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/6/10/10489869_529.jpg

تیزر قبلی که از این خودرو منتشر شده بود نمایی مبهم از این اتومبیل  را نمایش می‌داد و علاقه‌مندان نمی‌توانستند جزئیات بدنه آن را تشخیص دهند ولی تصاویر جدید به خوبی تمام قسمت‌های بدنه این خودرو را نمایش داده و بیانگر دقت و تلاش بسیار زیاد مهندسان لامبورگینی در طراحی ظاهر این اتومبیل قدرتمند است.

مجله خودرو معرفی خودرو بهترین خودرو اسپرت قویترین خودروهای دنیا محصولات جدید لامبورگینی قیمت لامبورگینی نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

اتومبیل جدید لامبورگینی در تعدادی بسیار محدود ساخته می‌شود و قرار است تنها ۶۳ دستگاه از این خودرو تولید و به مشتریان فروخته شود. هر دستگاه از اتومبیل Terzo Millennio با قیمت ۲.۵ میلیون دلار به فروش می‌رسد. ابرخودروی لامبورگینی مجهز به موتور V12 با ظرفیت ۶.۵ لیتر و قدرت ۸۳۸ اسب‌بخار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.