رونمایی لکسوس از نخستین خودرو مدل مفهومی الکتریکی + تصاویر

0

لکسوس نخستین مدل خودرو الکتریکی خود را در نمایشگاه اتومبیل توکیو معرفی کرد. این خودرو با صندلی هایی بی نظیر و مشابه صندلی های هواپیما و درهایی با طراحی خاص وارد این نمایشگاه شد.

لکسوس نخستین مدل خودرو الکتریکی خود را در نمایشگاه اتومبیل توکیو معرفی کرد. این خودرو با صندلی هایی بی نظیر و مشابه صندلی های هواپیما و درهایی با طراحی خاص وارد این نمایشگاه شد.

 مجله خودرو  تازه های خودرو  معرفی خودرو  محصولات جدید لکسوس  قیمت لکسوس هیبریدی  بهترین خودروهای 2020  خودرو الکتریکی  خودرو مفهومی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کمپانی لوکس سازنده لکسوس به رانندگان علاقه مند به خودرو الکتریکی اجازه داده است که وسایل نقلیه الکتریکی نسل جدید را بشناسند. این خودرو نمایانگر اوج خودروهای الکتریکی لکسوس است که از سال ۲۰۲۰ وارد جاده ها می شود.

طرح این خودرو خودران از هر نظر آینده نگر است. به نظر می رسد این خودرو نوعی وسیله نقلیه است که تا پیش از این فقط در فیلمهای علمی/تخیلی دیده می شده است. برای مثال کابین این خودرو دارای صفحه لمسی و شیشه های بسیار زیبایی است. این خودرو برقی که با نام  LF-30شناخته می شود با سرعت حداکثر خروجی ۴۰۰ کیلو وات و ۷۰۰ نیوتن متر حرکت می کند و شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر را  فقط در ۳.۸ ثانیه طی می کرد.

 مجله خودرو  تازه های خودرو  معرفی خودرو  محصولات جدید لکسوس  قیمت لکسوس هیبریدی  بهترین خودروهای 2020  خودرو الکتریکی  خودرو مفهومی

از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به کنترل پیشرفته وضعیت استقرار خودرو اشاره کرد که قدرت خروجی رانش از موتورهای برقی گشتاور ، کنترل های حرکتی داخلی و حتی یک سیستم خودران شخصی را برای راننده تنظیم می کند.این خودرو دارای حالت رانندگی کاملاً مستقل است.

در یک تماس دستی ، رنگ چهره جلوی خودرو تغییر می کند تا مشخص شود که آیا یک انسان رانندگی می کند یا خیر. جالب اینجاست که صندلی های جلو نشانه های طراحی خود را از صندلی های درجه یک در هواپیما گرفته اند. این نشان می دهد که رانندگان قادر خواهند بود هنگام مسافرت های طولانی جاده ای به راحتی بخوابند.

LF-30 مخفف “Lexus Future” است. لکسوس LF-30 یک خودروی لوکس و جذاب است که برای هر فردی با هر سلیقه ای امکاناتی خاص دارد. طبق گفته های لکسوس ، طراحان LF-30  برای طراحی این خودرو از عنوان “شکارچی در تعقیب طعمه” استفاده کرده اند اما از آنجا که یک استعاره هرگز کافی نیست می توان گفت این خودرو یک یوزلینگ واقعی است. در ادامه اطلاعات کلی این خودرو ذکر شده است:

_طول ۵،۰۹۰ میلی متر

_عرض ۱.۹۹۵ میلی متر

_ارتفاع ۱۶۰۰ میلی متر

_پایه چرخ ۳۲۰۰ میلی متر

_وزن ۲۴۰۰ کیلوگرم

_سفر به مسافت ۵۰۰ کیلومتر

_ظرفیت باتری ۱۱۰ کیلو وات ساعت

_سرعت شارژ ۱۵۰ کیلو وات

_شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیه

_حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت

_حداکثر خروجی (کیلو وات) / حداکثر. گشتاور (نانومتر)

Lexus can be exploratory with its design – the brand is after all a mere 30 years old – young in the auto world – so, I ask Cartabiano if he benefits from the freedom of not working with a heritage brand. “One of the best parts about being designers for this company is that we don’t have that long-term heritage to be prisoners of. The ‘Takumi’ craft and ‘Omotenashi’ concept of hospitality have now become part of our design ethos. It is great to have Japanese tradition as part of our tradition,” he says before adding, “and as a European studio we can apply a European view to the design execution. Then electrification allows us to create something new.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.