رونمایی از سوپراسپرت پرقدرت‌ مک‌ لارن (+تصاویر)

0
شرکت مک‌ لارن از قدرتمند‌ترین سوپراسپرت تولید شده خود رونمایی کرد.

مک‌ لارن سال بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت و معرفی خودرو‌های جدید این شرکت همچنان ادامه دارد.

از ابتدای سال سوپراسپرت‌های جذاب و قابل توجه این شرکت به ترتیب معرفی و وارد بازار شدند و سالی موفقیت‌آمیز را برای این شرکت انگلیسی رقم زدند.

بهترین خودرو اسپرت محصولات جدید مک لارن بهترین خودروهای 2020 مجله خودرو قیمت مک لارن مشخصات مک‌ لارن GT تازه های خودرو معرفی خودرو شرکت مک لارن

از مدل‌های مک‌لارن در سال ۲۰۱۹ می‌توان به سوپراسپرت بدون سقف Elva، نسخه آزمایشی GT، ۶۰۰LT اسپایدر، خودرو مسابقه‌ای Senna GTR و چند سوپراسپرت نسخه ویژه اشاره کرد. سال ۲۰۱۹ هنوز تمام نشده و مک‌لارن باز هم از یک نسخه ویژه رونمایی می‌کند.

این بار گروه اسپرت مک‌ لارن یک نسخه ویژه و جذاب از ۶۲۰R را معرفی کرد که از نظر عملکرد از خودرو‌های مسابقه‌ای سرسخت ۵۷۰S و ۵۷۰S GT4 الگوبرداری شده و به عنوان قدرتمندترین خودرو تولیدی بخش اسپرت مک‌لارن شناخته می‌شود.

این مدل کوپه در تنهاد محدود ۳۵۰ نسخه تولید می‌شود و از پیشرانه مشهور ۳.۸ لیتری V8 با ۶۱۱ اسب‌بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد.

این مقدار ۴۹ اسب‌بخار و ۲۰ نیوتن‌متر گشتاور از نسخه بروزرسانی شده ۵۷۰S بیشتر است. این قدرت اضافی به مک‌ لارن ۶۲۰R اجازه می‌دهد تا تنها در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و رکورد‌های قبلی بخش اسپرت این شرکت را بهبود ببخشد.

زمان رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیز به طور قابل توجهی از ۹.۵ ثانیه به ۸.۱ ثانیه کاهش پیدا کرده است. نهایت سرعت این ابرخودرو بر روی ۳۲۲ کیلومتر در ساعت تنظیم شده است.

قدرت و سرعت بالا خودرو از ارتقاء پیشرانه ۸ سیلندر و کاهش وزن خودرو به دست آمده است. وزن ۶۲۰R به هزار و ۲۸۲ کیلوگرم رسیده که ۳۱ کیلوگرم از مدل استاندارد ۵۷۰S کمتر است.

بهترین خودرو اسپرت محصولات جدید مک لارن بهترین خودروهای 2020 مجله خودرو قیمت مک لارن مشخصات مک‌ لارن GT تازه های خودرو معرفی خودرو شرکت مک لارن

برای عملکرد بهتر نیز خریداران می‌توانند از تایر‌های مسابقه‌ای و صاف Pirelli P Zero R استفاده کنند، مک‌لارن اعلام کرد که برای اولین بار چرخ‌های بزرگ ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب برای تایر‌های صاف و بدون نیاز به اعمال تنظیم‌های اضافی تولید شده است.

تولید سوپراسپرت مک‌ لارن ۶۲۰R از ماه ژانویه آینده آغاز می‌شود و هر نسخه از این خودرو با قیمت ۲۹۹ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.