محصول جدید مدیران‌ خودرو به زودی رونمایی خواهد شد + قیمت و عکس

0

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودروی جدید این شرکت با نام EXEED در بازار ایران در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو ظهار کرد: EXEED بزودی به بازار ایران معرفی می شود که قیمت پیش بینی شده آن در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است و از ویژگی های این خودرو سوخت ۷.۵ درصد و موتور ۱۶۰۰ سی سی است ضمن آنکه تحت لیسانس اروپا تولید می شود.

سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی صبح امروز یازدهم دی ماه در ابتدای سفر دو روزه خود به استان کرمان از مجموعه مدیران خودروی بم بازدید کردند.

قیمت چری Exeed TX مشخصات فنی چری اکسید اخبار مدیران خودرو محصولات جدید مدیران خودرو قیمت شاسی بلند تازه های خودرو در ایران اخبار خودرو مجله خودرو قیمت ماشین چری اکسید

“ژانگ وو” مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو در این بازدید با بیان اینکه در حال حاضر مدیران خودرو چندین مدل ماشین از جمله تیگو ۵، تیگو ۷، آریزو ۵ و آریزو ۶ تولید می کند گفت: میزان سرمایه گذاری فاز دوم کارخانه مدیران خودرو ۵ میلیون دلار است که ظرفیت تولید سالانه آن ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر سالن های این فاز آماده تولید خودرو هستند، تصریح کرد: به دلیل تحریم ها نتوانسته ایم در سال گذشته از این سالن بهره برداری کنیم این در حالی است که در این سالن می توان همزمان ۱۲ مدل خودرو تولید کرد.

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودروی جدید این شرکت در بازار ایران در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: EXEEO بزودی به بازار ایران معرفی می کنیم که قیمت پیش بینی شده آن در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است و از ویژگی های این خودرو سوخت ۷.۵ درصد و موتور ۱۶۰۰ اسب بخار است و بیشتر قطعات آن در اروپا تولید ضمن آنکه تحت لیسانس اروپا خواهد بود.

چری اکسید TXL بر پایه پلتفرم جدید این شرکت یعنی Chery M3X ساخته شده و از عکس‌ها کاملاً مشخص است که با یک شاسی‌بلند بزرگ سر و کار داریم. نکته جالب در مورد این خودرو این است که بالاخره با یک چینی شاسی‌بلند ملاقات خواهیم کرد که دیگر تنها تک دیفرانسیل نیست و با سیستم چهارچرخ متحرک عرضه می‌شود. همچنین به دلیل قصد چری برای عرضه این خودرو در بازار اروپا، اکسید TXL با استاندارد آلایندگی یورو ۶ تولید می‌شود.
پیشرانه نصب شده روی این خودرو ۱.۶ لیتری TGDI چهار سیلندر مجهز به سیستم پرخوران توربوشارژ است که می‌تواند حداکثر حدود ۱۹۰ اسب بخار را در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه راهی چرخ‌ها کند. این ترکیب مصرف سوخت ۷.۴ لیتری را در سیکل ترکیبی برای راننده دارد که عدد خوبی برای چنین قواره‌ای است.

https://avtonovostidnya.ru/wp-content/uploads/2019/01/Exeed-TXL.jpg
از نظر ابعاد و اندازه طول این خودر دقیقاً ۴۷۷۵ میلیمتر، عرض آن ۱۸۸۵ میلیمتر و ارتفاع آن ۱۷۰۶ میلیمتر است و فاصله بین دو محور اکسید ۲۸۰۰ میلیمتر است. با این ارقام می‌توانید ابعاد آن را با خودروهایی نظیر هیوندای سانتافه و یا کیا سورنتو مقایسه کنید.
آنچه چری روی این خودرو بسیار مانور داده، سیستم هوشمند Baidu Apollo IOV است که می‌تواند دستوراتی صوتی راننده، تشخیص چهره هوشمند، نظارت بر خستگی و خواب آلودگی راننده، و چند عملکرد دیگر را داشته باشد اما معلوم نیست این امکانات در نسخه عرضه شده به ایران وجود داشته باشد یا خیر.
صفحه نمایش وسط داشبورد میانی، ۱۰.۲۵ اینچی است و با رزولوشن ۱۹۲۰x720 توانایی نشان دادن سیستم ناوبری را دارد. البته لازم به ذکر است که چری اکسید TXL به سیستم‌های جدید دیگری همچون دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل انطباقی، فرمان برقی، روکش چرمی صندلی‌ها و یا رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز مجهز است اما مشخص نیست در نهایت مدیران خودرو این لوکس چینی را با چه سطح امکاناتی به بازار عرضه خواهد کرد.

کابین چری اکسید

اما به مهم‌ترین فاکتور یعنی قیمت چری اکسید TXL می‌رسیم. قیمت این خودرو در بازار چین نیز آنچنان ارزان نیست و حدود ۱۵۰ هزار یوان قیمت دارد. البته قیمت جهانی اکسید حدود ۱۸۷۰۰ دلار اعلام شده پس باید منتظر عرضه لوکس‌ترین شاسی‌بلند مدیران خودرو و البته با رکورد قیمتی باشیم که شاید آن را به یکی از گران‌ترین شاسی‌بلندهای چینی بازار تبدیل کند. اما هر آنچه باشد باید فعلاً منتظر گذر این شرکت از بروکراسی طولانی و اخذ مجوزهای مختلف برای عرضه این خودرو باشیم و ببینیم در نهایت چری اکسید TXL با چه مشخصات و سطح امکاناتی به بازار عرضه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.