رونمایی از نسل جدید پژو ۲۰۰۸ +قیمت ومشخصات

0

در حالی هنوز ایران خودرو در تولید پژو ۲۰۰۸های قدیمی مشکل دارد که نسل جدید ۲۰۰۸ روی خطوط تولید شرکت پژو رفته است. محصولی که ما در ایران به عنوان پژو ۲۰۰۸ می شناسیم، در حقیقت فیس لیفت نسل اول این خودرو بوده که باید گفت فروش نسبتاً موفقی در بازار اروپا داشته است. حال نسل دوم این خودرو معرفی شده و شاهد تغییرات زیادی در طراحی این فرانسوی هستیم. چهره جلوی این خودرو بسیار شبیه به نسل جدید پژو ۲۰۸ است که اخیراً معرفی شده و چراغ های جدید LED پژو روی این خودرو نیز کار گذاشته شده است.

پژو 2008 جدید محصولات جدید پژو تازه های خودرو قیمت پژو 2008 مشخصات پژو 2008 مجله خودرو PEUGEOT 2008

به گزارش ایران‌جیب از خودروبانک، از نظر ابعاد، پژو ۲۰۰۸ جدید بزرگ تر شده و حدود ۱۴ سانتیمتر در فاصله بین دو چرخ نسبت به نسل کنونی تفاوت دارد. این بدان معنا است که نسل جدید این خودرو در داخل کابین فضای بیشتری برای سرنشینان دارد. فضای بار پژو ۲۰۰۸ دقیقاً ۴۳۴ لیتر حجم دارد که نسبت به نسل کنونی نیز افزایش پیدا کرده است.

روی داشبورد، یک صفحه نمایش بزرگ در وسط کابین قرار داده شده و قسمت شمارنده های پشت فرمان نیز به صورت کاملاً دیجیتالی شده است. دکمه های زیر صفحه نمایش میانی نیز به صورت عمودی است که مشهور به طراحی پیانو است زیرا نوع قرارگیری کلید ها شبیه دکمه های پیانو است.

پژو 2008 جدید محصولات جدید پژو تازه های خودرو قیمت پژو 2008 مشخصات پژو 2008 مجله خودرو PEUGEOT 2008

پژو ۲۰۰۸ جدید از نظر سطح امکانات رفاهی در ۴ نسخه Allure، GT-Line، Active و GT عرضه می شود که تمام این نسخه ها می توانند به موتور بنزینی و یا دیزلی مجهز شوند. اما پژو ۲۰۰۸ یک نسخه دیگر نیز دارد که به صورت تمام برقی است و با نام e-2008 عرضه خواهد شد. موتور تمام برقی پژو ۲۰۰۸ می تواند حدود ۱۳۶ اسب بخار و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند که از طریق باطری ۵۰kWh تولید می شود. با این باطری و با هر بار شارژ کامل، پژو ۲۰۰۸ می تواند ۳۱۲ کیلومتر مسافت را طی کند. شارژ سریع این باطری نیز تنها در ۸۰ دقیقه انجام می شود.

اما اگر موتور بنزینی را انتخاب کنید، یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندری عرضه می شود که به تکنولوژی PureTech مجهز است. همین پیشرانه می تواند در سه مدل مختلف با توان خروجی ۱۰۰، ۱۳۰ و یا ۱۵۵ اسب بخار عرضه شود. اما موتور دیزلی پژو ۲۰۰۸ چهارسیلندر است و ۱.۵ لیتر حجم دارد و می تواند ۱۰۰ اسب بخار و یا در نسخه دیگر، ۱۳۰ اسب بخار را تولید کند.

این خودرو در حال حاضر بین ۱۶ تا ۲۲ هزار یورو قیمت دارد.

پژو 2008 جدید محصولات جدید پژو تازه های خودرو قیمت پژو 2008 مشخصات پژو 2008 مجله خودرو PEUGEOT 2008

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.