معرفی خودروی جدید رنو “HBC” +عکس و مشخصات

0

پس از رنو ترایبر و فیس لیفت رنو کوئید، مدل رنوی جدید بعدی در بازار هند یک شاسی بلند کوچک جدید خواهد بود.
این خودرو که با کد رنو HBC شناخته می شود در Auto Expo ۲۰۲۰ ماه فوریه رونمایی خواهد شد.
رنو HBC احتمالا از طراحی شاسی بلندی مناسب با ابعاد مرسوم بهره خواهد برد که مورد علاقه اکثر خریداران شاسی بلند هندی است. این خودرو از پلتفرم CMF-A+ بهره خواهد برد که با رنو ترایبر مشابه است. این خودرو در Auto Expo ۲۰۲۰ در حالت پیش تولید رونمایی می شود. مدل تولیدی این خودرو کمی قبل از عرضه در بازار، معرفی خواهد شد.

قیمت رنو HBC مشخصات رنو HBC محصولات جدید رنو شرکت رنو مجله خودرو معرفی خودرو

رنو HBC شاسی بلند ساب کامپکت این خودروساز فرانسوی است که اختصاصا برای بازار هند ساخته شده است. این خودرو که در جایگاهی پایین تر از رنو داستر قرار می گیرد، طولی بیش تر از ۴۰۰۰ میلی متر نخواهد داشت. بنابراین، این خودرو می تواند از تخفیف های مالیاتی بهره برده و در نتیجه ارزان تر باشد.

رنو HBC از پلتفرم B0 رنو داستر و یا B0+ رنو کپچر ۲۰۲۱ بهره نمی برد. این خودرو به پلتفرم CMF-A+ رنو ترایبر مجهز می شود. این خودرو همتای فنی نیسان مگنیت خواهد بود که در می ۲۰۲۰ به فروش می رسد. این خودرو همچون همتای ژاپنی خود از موتور HR10 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر بنزینی و گیربکس دستی پنج سرعته و دستی اتوماتیک شده بهره خواهد برد. این موتور بیشینه قدرت ۹۵ اسب بخار دارد.

قیمت رنو HBC مشخصات رنو HBC محصولات جدید رنو شرکت رنو مجله خودرو معرفی خودرو

رنو HBC دارای برخی ویژگی های جذاب خواهد بود که در هیچ یک از مدل های کنونی رنو در هند ارائه نمی شود. یکی از این ویژگی ها سانروف است. این شاسی بلند از سیستم کنترل دمای خودکار و کنترل های صوتی نصب شده روی فرمان نیز بهره خواهد برد. می توان انتظار داشت برخی تکنولوژی های ارتباطی نیز در این خودرو ارائه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.