خاص‌ ترین خودرو پلاک ملی در ایران +عکس

0
فراری ۴۵۸ شاید خاص‌ترین خودرو وارد شده به کشور باشد که هنوز هم ورودش به خیابان‌ها توجه همه را جلب می‌کند.

این فراری از طریق مجوز اعطا شده به یکی از ورزشکاران مطرح کشورمان توانست قوانین عمومی را نادیده گرفته و با تلاش‌های مالکش  از محدودیت‌های واردات را عبور کند.

فراری 458 در ایران قیمت فراری ۴۵۸ مشخصات فراری ۴۵۸ مجله خودرو گرانترین خودرو در ایران خودروهای خاص مجله ماشین

مسئولان وقت سازمان توسعه و تجارت کشور درباره واردات این خودرو جنجالی اعلام کردند: مصوباتی در دولت وجود دارد که به اشخاصی مثل هنرمندان، ورزشکاران و جانبازان خاص اجازه واردات خودرو می‌دهد. در این مجوزها به فرد اجازه داده می‌شود که خارج از مصوبات فنی خودرویی را وارد کشور کنند.

اولین بار این خودرو در یک تیزر خودرو رونمایی شد که توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد و بعد پلاک شدن برچسب قیمتی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی روی آن نصب شداما امروز با توجه محدودیت‌هایی که برای واردات خودرو وجود دارد و احتمال تقریبا محال ورود آن به کشور این خودرو هرچقدر که صاحب آن تعیین کند قیمت گذاری می‌شود.

فراری ۴۵۸ یک سوپراسپرت ایتالیایی موتور وسط است که اولین رونمایی خود را در ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۰۹ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت تجربه کرد. خودرویی منحصر به فرد که از همان ابتدا به یکی از نمادهای صنعت خودرو تبدیل شد و توانست با طراحی مدرن و بدیع، موتور قدرتمند و پایداری بالای خود به موفقیت‌های بالایی در زمینه فروش دست یابد.

این خودرو با استفاده از یک موتور ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر با ۵۶۲ اسب‌بخارقدرت و ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تنها در حدود ۳ ثانیه زمان نیاز داشت تا سرعت را از صفر به صد برساند. این خودروی ۲۵۰ هزار دلاری که به عنوان جانشین فراری اف۴۳۰ معرفی شده بود، با وزن ۱۳۴۰ کیلوگرمی و به کمک یک گیربکس ۷ سرعته توانایی آن را داشت تا به سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.