ام وی ام ۳۱۵ پلاس با امکانات جدید در راه بازار ایران است (عکس)

0

ام وی ام ۳۱۵ پلاس به عنوان محصول جدید مدیران خودرو با تغییرات ظاهری و فنی جدید نسبت به گذشته در راه بازار ایران است. در ادامه با مشخصات و امکانات این هاچ بک چینی آشنا می‌شویم.

قیمت ام وی ام 315 امکانات ام وی ام 315 قیمت ام وی ام 315 اسپرت مشخصات ام وی ام 315 محصولات جدید ام وی ام تازه های خودرو در ایران مجله خودرو خودروهای جدید در ایران ثبت نام ام وی ام 315 اخبار مدیران خودرو نمایندگی ام وی ام در ایران

مدتی است که شرکت مدیران خودرو قصد دارد مدل جدید ام وی ام ۳۱۵ را به بازار کشور عرضه کند و حتی اخیرا نیز تصاویری از این خودرو چینی منتشر شد که از تغییرات آن حکایت داشت. اکنون با گذشت چند ماه شرکت مدیران خودرو مدل‌های تولیدی MVM 315 را به ایران آورده و تصاویر جدیدی از آنها در فضای مجازی منتشر شد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طراحی ظاهری ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام 315 پلاس

در نمای جلو خودرو ام وی ام ۳۱۵ پلاس شاهد تغییرات زیادی هستیم که از جمله این تغییرات می‌توان به جلوپنجره، سپر و چراغ جدید با طراحی نوینی اشاره کرد. احتمال می‌رود طراحان مه‌شکن جلو را از این خودرو حذف کرده و به جای آن چراغ‌های روشنایی در روز را قرار داده‌اند که به دی لایت‌های ام وی ام ایکس ۲۲ شباهت زیادی دارد. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که این هاچ بک چینی از سانروف دو حالته بهره می‌برد و به احتمال زیاد مدیران خودرو نسخه فول ام وی ام ۳۱۵ پلاس را به همراه این آپشن به بازار عرضه خواهد کرد.

طراحی داخلیقیمت ام وی ام 315 امکانات ام وی ام 315 قیمت ام وی ام 315 اسپرت مشخصات ام وی ام 315 محصولات جدید ام وی ام تازه های خودرو در ایران مجله خودرو خودروهای جدید در ایران ثبت نام ام وی ام 315 اخبار مدیران خودرو نمایندگی ام وی ام در ایران

در کابین این هاچ بک چینی شاهد تغییرات زیادی بوده‌ایم و طراحان از داشبورد جدیدی مشابه ام وی ام ایکس ۲۲ استفاده کرده‌اند. خودرو ام وی ام ۳۱۵ طی چند سال گذشته در سه مرحله با تغییر طرح کابین مواجه بوده است. این داشبورد جدید دارای سیستم تهویه همانند مدل‌های قبلی بوده و دارای همان سامانه مکانیکی است. از این رو باید گفت برند چری و ام وی ام برای این بخش این خودرو چینی تغییرات زیادی را در نظر نگرفته‌اند. به طور کلی می‌توانیم بگوییم کابین ام وی ام ۳۱۵ پلاس با ام وی ام ایکس ۲۲ شباهت‌های زیادی دارد و نمی‌توان میان آنها تفاوت بزرگی را مشاهده کرد.

مشخصات فنیام وی ام ۳۱۵ پلاس نسبت به گذشته از لحاظ فنی به‌روزرسانی‌های مناسبی را تجربه کرده است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۵ تا ۱۰۷ اسب بخار را به همراه گشتاور ۱۳۵ تا ۱۴۰ نیوتن‌متر ارائه کند. این خودرو موفق به کسب استاندارد یورو ۵ پلاس نیز شده است. گیربکس ۵ سرعت دستی یا گیربکس ۴ سرعت استپ گیت اتوماتیک قدرت تولیدی از موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند. همچنین احتمال دارد مدیران خودرو دو قابلیت سیستم کنترل پایداری و سنسور باد لاستیک ام وی ام ایکس ۲۲ را به این هاچ بک چینی اضافه کند.

امکاناتMVM 315 پلاس از امکاناتی چون شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ مشکی و نارنجی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور و دوربین پارک عقب، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی، سیستم تهویه دستی، فرمان هیدرولیک، سانروف، کامپیوتر سفر، باربند تزیینی، دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، کامپیوتر سفری، بلوتوث و کروز کنترل بهره می‌برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.