مجلس یازدهم باید ریشه مافیای خودرو را قیچی کند/خودروهای تولید داخل بی کیفیت و گران

1

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم با بیان اینکه مافیا در صنعت خودرو ریشه انداخته و بر آن چنگ زدند که باید قیچی شوند، گفت: مجلس یازدهم باید ریشه مافیای خودرو را بخشکاند.

شرکت جنرال موتورز اخبار صنعت خودرو مشکلات صنعت خودرو عملکرد اقتصادی دولت روحانی پشت پرده خودروسازان اخبار خودرو حمایت دولت از قطعه سازان خودرو مشکلات اقتصاد ایران ورشکستگی کمپانی جنرال موتورز اعلام ورشکستگی سایپا ورشکستگی قطعه سازان

الهویردی دهقانی منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با بیان اینکه مجلس یازدهم در خصوص صنعت خودرو سازی و خودروسازان باید رویکرد متفاوتی با مجلس دهم داشته باشد، گفت: بسیاری از قوانین و حتی ساختارها باید اصلاح و به روز شوند و گرنه آنچه در گذشته در صنعت خودرو اتفاق افتاده در آینده هم تکرار می شود.

وی با اشاره به ضرورت تفکرات و ایده های جدید برای تولید خودرو، افزود: شرایط و زمان آن رسیده که در روشها، نحوه مدیریت، اتخاذ تصمیمات و قوانین بازنگری شود. باید با شیوه جهادی و انقلابی در عرصه اقتصاد، تولید، صنعت، هدفگذاریها ، مدیریت و عمل کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم تاکید کرد: باید اجازه داده شود تا تفکرات انقلابی، تفکرات جدید و افراد جدید غیر از کسانی که در چندین سال گذشته در عرصه های مختلف مدیریت کردند و دست پخت آنها وضعیت کنونی کشور است، وارد عرصه مدیریت و تولید خودرو شوند.

دهقانی با اشاره به پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف علوم پزشکی، فناوریهای نوین نانو و … تصریح کرد: به رغم این پیشرفت ها چرا باید در تولید یک خودرو منفعلانه عمل کنیم و نتوانیم حداقل، خودروهای مورد نیاز داخل و شایسته مردم را تولید کنیم.

وی با اشاره به نقش مافیا در صنعت خودرو افزود: مافیا در صنعت خودرو ریشه انداخته و بر آن چنگ زدند که باید قیچی شوند تا این صنعت اصلاح شود.

منتخب مردم ورزقان در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید مافیا شناسائی شوند، تصریح کرد: ممکن است این مافیا در جاهای مختلف هم باشند.

دهقانی گفت: باید بخش تولید را تقویت و صادرات را ارتقاء دهیم بطوریکه خودروهای مورد نیاز منطقه خاورمیانه و کشورهای همسایه را تامین کنیم.

وی افزود: متاسفانه شرایط خودرو در کشور بسیار بد است و مردم با هزینه بالا خودروهای بی کیفیت و بیش از اندازه گران استفاده می کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم گفت: خودروهای بی کیفیت تولید داخل، آلایندگی که برای کشور ایجاد می کنند و همچنین مصرف زیادی که دارند، باعث هدر رفتن بیت المال و تحمیل هزینه زیاد بر کشور می شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. رضا طهماسبی کدملی 0321398386 می گوید

    باسلام : باعنایت به ارسال کامنت ودستورات قاطع مقامات محترم نظام در رسیدگی و نهایتا پرونده تشکیل شده از هاشم یکه زارع مدیریت عامل سابق شرکت ایران خودرو ودستگیری ایشان ، مدیریت عامل کنونی شرکت ایران خودرو اقای” فرشاد مقیمی ” باانتساب حامیان وعوامل منفور هاشم یکه زارع ازجمله محسن ناقدی برادران و…..اشکارا برخلاف اصول نظام الهی ومقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بر داشته اند وازعوامل وحامیان هاشم یکه زارع حمایت کامل نموداند ، و وفق اصول نظام در پرونده تشکیل شده ازهاشم یکه زارع کلیه احکام صادره ایشان می بایست باطل شده وبکارگیری دوباره این منسوبان وعوامل ایشان حتی در پایین ترین سطح (کارگر خدمات) نباید اقدام ومورد تایید قرارمیگرفت وبا قطع رابطه وپاکسازی اینان ازشرکت ایران خودرو میبایست اقدامی قاطع درمبارزه با حامیان فتنه انجام میگرفت ، انتساب دوباره وعدم عزل وبرکناری کامل منسوبان وعوامل هاشم یکه زارع به مصابح تمسخر گرفتن ،اصول نظام و…… ، وعامدا حمایت از حامیان فتنه سال ٨ ٨ می باشد .اینجانب ضمن ارسال کامنت در مبارزه با عوامل وحامیان فتنه سال٨ ٨ در وزارتخانه صمت وشرکت ایرانخودرو به جمیع مقامات محترم نظام ودرخواست رسیدگی مورد خصومت مدیران وزارتخانه صنعت، معدن ،تجارت ومدیریت ومدیران شرکت ایران خودرو ( حامیان هاشم یکه زارع) واقع شده ام که انشاالاه در این خصوص با ارسال گزارش وگزارشات درخواست مساعدت نیز از مقامات محترم نظام انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.