هیوندای توسان فیس لیفت به تهران رسید +تصاویر

0

به تازگی پای «هیوندای توسان TL فیس لیفت» به خیابان های پایتخت باز شده و چند وقتی است که در تهران تردد نسخه جدید این کراس اوور کره ای دیده می شود.

به گزارش پدال نیوز به نقل از اسب بخار، این خودرو با پلاک سرویس سفارتخانه ای در محدوده اتوبان صدر، بلوار صبا و اندرزگو تهران دیده شده و فعلا به خدمت یکی از سفارتخانه های تهران در آماده است.

کمپانی هیوندای چند وقتی است که نسخه فیس لیفت توسان TL را به بازار جهانی عرضه کرده است. اما از آن جایی که واردات خودرو در ایران ممنوع شده و همچنین فعالیت تولید هیوندای در کرمان موتور متوقف گردیده است، امکان حضور نمونه های جدید خودروها از جمله توسان TL فیس لیفت در کشور وجود ندارد. مگر اینکه این خودروها به صورت گذر موقت و یا استفاده سفارتخانه ای به ایران بیایند! هیوندای توسان که قرار بود از زمستان ۱۳۹۷ در خط تولید کرمان موتور تولید شود و نمونه فیس لیفت آن به صورت CKD در ایران مونتاژ گردد، حال از حضور در بازار ایران محروم شده و تردد آن با پلاک سرویس سفارتخانه در خیابان های تهران جذاب به نظر می رسد!
هیوندای توسان فیس لیفت ابعاد هیوندای توسان تصاویر هیوندای توسان تولید هیوندای توسان در ایران شرایط فروش هیوندای توسان عکس هیوندای توسان 2019 مزایا و معایب هیوندای توسان قیمت هیوندای توسان مشخصات هیوندای توسان ۲۰۲۰ مجله خودرو
 هیوندای توسان فیس لیفت  ابعاد هیوندای توسان  تصاویر هیوندای توسان  تولید هیوندای توسان در ایران  شرایط فروش هیوندای توسان  عکس هیوندای توسان 2019  مزایا و معایب هیوندای توسان  قیمت هیوندای توسان  مشخصات هیوندای توسان ۲۰۲۰  مجله خودرو

هیوندای توسان فیس لیفت در بخش سپر جلو و عقب تغییر کرده و گرافیک چراغ های آن به روز شده است. همچنین چراغ روشنایی روز و برخی از اجزای سپر این کراس اوور کره ای دوباره طراحی شده است. از سویی کابین توسان فیس لیفت با تغییرات اساسی همراه شده و الگوی جدیدی در آن به کار رفته و باعث شده تا این خودرو جذابتر از گذشته برای سرنشینان باشد. در بحث فنی تفاوت خاصی میان نسخه فیس لیفت و قبل فیس لیفت وجود ندارد. اما باید به این نکته اشاره کرد که نسخه اسپرت هیوندای توسان (سری N) در نسخه فیس لیفت به بازار جهانی ارائه شده است. یکی از رایج ترین نسخه های توسان TL که در بازار ایران وجود دارد، نمونه دو لیتری تنفس طبیعی آن است که توانی در بازه ۱۶۸ تا ۱۶۴ اسب بخار را تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک، توان توسان TL و توسان TL فیس لیفت را به چرخ های جلو و عقب منتقل می نماید.

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، توسان فیس لیفت دارای قابلیت های جدیدی است و سیستم های کمکی راننده آن به روز شده است. اما نمونه خریداری شده توسط سفارتخانه مورد نظر در تهران، جز نمونه های میان رده این خودرو به حساب می آید و آنچنان امکانات خاصی در آن دیده نمی شود.

هیوندای توسان TL فیس لیفت ۲۰۲۰ در نمونه های صادراتی قیمتی در بازه ۶۹ تا ۹۳ هزار درهم را در بازار امارات دارد. به عبارت ساده تر، هیوندای توسان فیس لیفت ۲۰۲۰ قیمت خالصی حدود ۳۰۶ تا ۴۱۳ میلیون تومان را در کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.