فورد F150 با تیونینگ سنگین مخصوص اهالی آفرود (عکس)

0

تیونینگ آرکتیک تراکس در پروژه ی جدید خود، فورد F- 150 را به تایر های ۴۴ اینچی و سامانه ی تعلیق ارتقاء یافته مجهز کرده است. این اتومبیل مناسب مناطق قطبی است.

شرکت آرکتیک تراکس (Arctic Trucks) به تیونینگ خودرو های چهارچرخ متحرک معروف است. این شرکت ایسلندی تا به حال مدل های آفرود مختلفی برای کاربری های سنگین من جمله سفر به قطب شمال و جنوب فراهم کرده است.

قیمت پیکاپ فورد f150 مشخصات فورد F150 رپتور قیمت فورد f150 محصولات جدید فورد تاریخچه شرکت فورد مجله خودرو دنیای خودرو بهترین پیکاپ های دنیا تیونینگ خودرو آفرود

یکی از مشهورترین محصولات آنها، ماشین تویوتا هایلوکس AT38 است که سالها پیش با برنامه ی تاپ گیر مشهور شد.

هم اینک ۱۴ مدل تیونینگ از ۶ اتومبیل تویوتا و دو خودرو نیسان با ۶ بسته ی مختلف برای کاربری های سبک من جمله بازدید های معمولی مناظر قطبی تا سفر های سنگین اکتشافی در وب سایت این شرکت ارائه می شود. بعلاوه، میان محصولات آنها مدل هایی از لکسوس، مرسدس بنز و فولکس واگن، فورد، ایسوزو و ایوکو به چشم می خورد. وانت پیکاپ فورد F- 350 در دو مدل با تایر های ۳۵ اینچی و ۴۶ اینچی حضور دارد و جدیدا F- 150 پیکاپی با کاربری سبک فورد نیز با بسته ی A44 معرفی شده است. A44 نمایانگر تایر هایی با قطر ۴۴ اینچ است.
۶۷.jpg” alt=”فورد F-150 با تیونینگ آرکتیک تراکس,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو” width=”600″ height=”400″ />

فورد F- 150 A44 در ایسلند تولید می شود. تایر های استفاده شده ی این محصول ساخت نوکیان و از نوع ۴۷۵/۷۰ (پهنای ۴۷۵ میلی متر و فاق ۷۰ درصد پهنا) هستند که روی رینگ های ۱۷ اینچی سوار شده و مجموعا ۱/۱ متر ارتفاع دارند. هر حلقه ۷۰ کیلوگرم وزن دارد و جنس آج ها ویژه ی مناطق قطبی است. برای پوشش قوس چرخ های خودرو با این تایر ها ی بزرگ، در انتها یشان گِل پخش کن تعبیه شده است.

این محصول از پیشرانه ی ۳/۵ لیتری تویین توربو V6 فورد با فن آوری اکوبوست بهره می برد که در حالت استاندارد، ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. صحبتی از تقویت پیشرانه نشده؛ ولی سامانه ی تعلیق این ماشین ارتقاء یافته است.

 

فورد F-150 با تیونینگ آرکتیک تراکس,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

در آغاز پروژه ی تیونینگ، این نگرانی وجود داشت که پیکاپ سنگین وزن آمریکایی با تایر های ۴۴ اینچی نتواند به راحتی در برف حرکت کند. بعلاوه، ارتفاع خالصش از سطح زمین نیز نسبتا کم بود؛ درنتیجه، برای دسترسی به سواحل بعضی رودخانه ها، مسیر های ویژه ای نیاز است تا کف خودرو به سطح زمین گیر نکند و برای این که مشکلی پیش نیاید، زنجیرچرخ های کامیون روی این خودرو نصب می شود.

عملکرد این محصول در جاده ها ی برفی رضایت بخش است. این موضوع به علت کاهش وزن خودرو به لطف استفاده از ورق های آلومینیومی F- 150 است. با تنظیم فشار باد لاستیک ها رو ی ۲‎/۵ psi، این خودرو هر مسیری را می تواند پشت سر بگذارد. همچنین، به دلیل قدرت و توانایی های حرکتی چشم‌گیر و فاصله ی محوری زیاد درکنار مرکز ثقل پایین، عبور از شیب های تند نیز ممکن است و درمقایسه با اغلب خودرو های آفرود برتری درخورتوجهی دارد.

 

فورد F-150 با تیونینگ آرکتیک تراکس,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.