رونمایی از مرسدس بنز E63 S مدل ۲۰۲۱ + عکس و مشخصات

0

شرکت «مرسدس بنز» از مدل های جدید خانواده “E63 S” با ظاهر به روزرسانی شده رونمایی کرده است.

پس از به روزرسانی سدان E-Class، اکنون مرسدس بنز مدل قدرتمند “E 63 S” سدان و واگن جدید را نیز معرفی کرده است. در نمای جلو ظاهر کاسه چراغ، جلوپنجره و فرم سپر تغییر یافته است. زیر سپر بادشکن جدیدی نصب شده که در حالت استاندارد با رنگ نقره ای و در بسته AMG Night Package با رنگ تیره مزین شده است. با سفارش بسته ظاهری Carbon-Fiber Package I، بادشکن تولیدشده از جنس فیبرکربن در قسمت زیرین سپر قرار می گیرد.

 مجله خودرو معرفی خودرو محصولات جدید مرسدس بنز بهترین خودروهای 2021 قیمت مرسدس بنز مشخصات مرسدس بنز E63 قیمت مرسدس بنز E63
تغییرات ظاهری در قسمت عقب نیز ادامه می یابد که مهم ترین آن نصب چراغ های کشیده و باریک تر نسبت به مدل قبل است. در نسخه واگن E63 S، ظاهر چراغ های عقب کمی متفاوت است. در تمامی مدل های E63 S از باله عقب کوچکی استفاده شده که دو حالت همرنگ با بدنه یا ظاهر فیبرکربنی قابل سفارش هستند.

کابین

 مجله خودرو معرفی خودرو محصولات جدید مرسدس بنز بهترین خودروهای 2021 قیمت مرسدس بنز مشخصات مرسدس بنز E63 قیمت مرسدس بنز E63

در کابین خودرو طراحی شبیه به مدل کنونی E 63 را شاهد هستیم، با این تفاوت که در مدل جدید از نمایشگرها و تاچ پد بزرگ تر در سیستم MBUX استفاده شده است. بدون شک یکی از مهم ترین تغییرات کابین، طراحی و ظاهر جدید فرمان است که دکمه های متعددی را در خود جای داده است.

ویژگی های فنی

در مدل جدید مرسدس بنز E63 S از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو استفاده شده که ۶۰۳ اسب بخار قدرت و گشتاور خارق العاده ۸۵۰ نیوتن متر را در هر دو مدل سدان و واگن تولید می کند. پیشرانه قدرتمند خودرو با جعبه دنده ۹ سرعته دوکلاچه Speedshift جدید هماهنگ شده که انتقال قدرت را به تمامی چرخ ها انجام می دهد.

 مجله خودرو معرفی خودرو محصولات جدید مرسدس بنز بهترین خودروهای 2021 قیمت مرسدس بنز مشخصات مرسدس بنز E63 قیمت مرسدس بنز E63

بدین ترتیب، سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در دو نسخه سدان و واگن به ترتیب در ۳٫۳ و ۳٫۴ ثانیه صورت می گیرد. همانند مدل کنونی، مرسدس بنز E63 S فیس لیفت نیز از سیستم تعلیق AMG Ride Control+ بهره می برد. در این سیستم از تعلیق بادی و کمک فنرهای فعال استفاده شده که حالت های رانندگی کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس را عرضه می کند.

https://rokida.com/wp-content/uploads/2020/06/Screenshot_2020-06-21-2021-Mercedes-AMG-E-63-S-Sedan-And-Wagon-Are-Bad-To-The-Bone-Carscoops3.png

حالت دریفت نیز اکنون به صورت استاندارد روی خودرو نصب شده تا بیش ترین گشتاور ممکن به چرخ های عقب منتقل شود. در بحث ترمزگیری، در قسمت جلو از دیسک های ۱۵٫۴ اینچی با کلیپرهای ترمز ۶ پیستون و در عقب از دیسک های ۱۴٫۲ اینچی با کلیپرهای تک پیستون استفاده شده است. ترمزهای کربن سرامیکی AMG با اندازه بزرگ تر نیز قابل سفارش است. قیمت مدل های فیس لیفت سدان و واگن E63 S در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

منبع:اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.