قیمت خرید انواع ردیاب خودرو چقدر است؟

1

ردیاب خودرو دستگاهی است که دارای کاربردهای زیاد بوده و برای نظارت کردن روی وسایل نقلیه به کار می رود. نرم افزار این دستگاه موقعیت خودرو را به شکل آنلاین به نمایش در آورده و قادر است که برای شش ماه اخیر گزارش های سرعت و مسافت های طی شده خودرو را نشان دهد.

قیمت ردیاب:

ردیاب خودرو دستگاهی است که دارای کاربردهای زیاد بوده و برای نظارت کردن روی وسایل نقلیه به کار می رود. نرم افزار این دستگاه موقعیت خودرو را به شکل آنلاین به نمایش در آورده و قادر است که برای شش ماه اخیر گزارش های سرعت و مسافت های طی شده خودرو را نشان دهد. قیمت ردیاب در بازار باتوجه به کیفیت قطعات، نرم افزار ردیابی و پشتیبانی آن متفاوت بوده و این سه نکته در خرید ردیاب خودرو بسیار حائز اهمیت است.

 

ردیاب gps جی پی اس چیست؟

در ردیاب gps  جی پی اس امکان پیدا کردن موقعیت از طریق اتصال ماهواره ای وجود دارد و با استفاده از اینترنت سیمکارت می تواند اطلاعات مورد نظر را برای سرور بفرستد. سرور این اطلاعات را ذخیره کرده و می تواند تا مدت زمان ۶ ماه آن ها را در اختیار کاربران قرار دهد. برنامه اندروید یا آی او اس که بر روی موبایل نصب می شود، برای استفاده کردن از سامانه ردیابی می باشد که از این طریق در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو وسیله ای است که جهت نظارت کردن و ردیابی روی انواع خودروها به کار می رود. این ردیاب از طریق اتصالی که به سیستم موقعیت یاب جهانی جی پی اس دارد، قادر است موقعیت دقیق خودرو را جستجو کند. عملکرد ماهواره های جی پی اس به این گونه است که در تمام دنیا به صورت ۲۴ ساعته کار کرده و در کل دنیا قابلیت استفاده را دارد. نصب ردیاب خودرو در جاهای مخفی ماشین انجام می شود و به وسیله برق باتری تغذیه می شود. اگر برق آن قطع شود، با کمک باتری پشتیان برق ان تأمین خواهد شد. اتصال ردیاب خودرو از طریق سیم کارت به اینترنت صورت می گیرد و می تواند اطلاعات مربوط به تردد خودرو را در نرم افزار ردیابی ذخیره نماید. در داخل کشور، استان ها و جاده های بین استانی محدودیتی برای این نوع ردیاب وجود ندارد و اگر ماشینی از کشور خارج گردد از طریق رومینگ بین المللی هزینه مربوط به دیتای موبایل حساب خواهد شد و هزینه آن بالاتر خواهد بود. ردیاب خودرو دارای هزینه مصرف اینترنت به میزان پایین بوده و نیازی به خرید بسته اینترنتی برای آن نیست.

ردیاب های آهنربایی

از ردیاب آهنربایی می توان به عنوان ردیاب کمکی یاد کرد. این نوع ردیاب دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشد. به عنوان مثال ردیاب آهنربایی را می توان در داخل چمدان یا بار قرار داده و به وسیله آن روزانه موقعیت را چک کرد. برخلاف ردیاب خودرو که همیشه روشن است، ردیاب آهنربایی این گونه نیست و چون در وضعیت آماده به کار قرار دارد، دارای مصرف باتری بسیار کمی می باشد. از این نوع ردیاب ها در شرکت های باربری، استفاده در ماشین به عنوان ردیاب کمکی و حفاظت از اموال می توان استفاده کرد. این نوع ردیاب ضد اب و گرد و غبار بود و دارای قابلیت شنود صدای اطراف می باشد. ردیاب آهنربایی با باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر کار می کند. این باتری دارای قابلیت شارژدهی یک ماهه به شکل آنلاین بوده و می توان از ان برای استفاده طولانی مدت و دو ساله به شکل آفلاین استفاده کرد.

ردیاب اتوبوس

ردیاب اتوبوس یکی از انواع ردیاب است که از جمله انواع ردیاب های جی پی اس شرکت جیپیران به شمار می آید. این نوع ردیاب جهت کنترل ناوگان اتوبوسرانی و برای ردیابی کردن اتوبوس های بین شهری و داخل شهری ساخته شده است. از طریق این نوع ردیاب می توان موقعیت دقیق تر اتوبوس و مسیرهایی که اتوبوس پیموده است را روی نقشه پیدا کرد.

کاربردهای ردیاب خودرو چیست؟

جی پی اس های تولید شده در کلاس تجاری حداقل می تواند ۲ متر خطا داشته باشد. این مقدار برای حالت هایی به کار می رود که دستگاه جی پی اس را در هوای گرم و در زیر آسمان صاف روشن نمود. هنگام نصب دستگاه ردیاب خودرو احتمال دارد که سیگنال ها با افت کیفیت مواجه شوند و در آن خطا به وجود آید. میزان دقت ردیاب خودرو تا اندازه ای است که امکان تشخیص ماشین مورد نظر به راحتی در کوچه ها و پس کوچه ها وجود دارد. این میزان خطا به اندازه ۲ تا ۱۵ متر متغیر خواهد بود.

با نصب کردن ردیاب خودرو می توان کلیه مسیرهایی که ماشین شما پیموده است را مشاهده نمود و می توان با کمک آن زمان حرکت و توقف ماشین ها را از دور شاهد بود. با استفاده از آن می توان سرعت رانندگان ماشین های خود را از راه دور مورد بررسی قرار داد. اگر سرعت این رانندگان بیشتر از حد مجاز باشد، برای شما یک اس ام اس ارسال می شود و به شما این هشدار داده می شود که ماشین شما دارای سرعت غیر مجاز می باشد و در همان هنگام می توان این موارد را به رانندگان گوشزد کرد. ردیاب خودرو دارای کاربرد زیاد در مواردی مانند حفاظت کردن از خودروهای شخصی، ردیابی خودروهای امانتی، ردیابی مجرمین متواری، سیستم مدیریت ناوگان و ردیابی کانتینرها می باشد. از طریق ردیاب خودرو می توان مواردی مانند : کنترل مصرف سوخت، کنترل سرعت غیر مجاز، کنترل تردد خودرو در مناطق تعیین شده و اندازه گیری مسیرهای پیموده شده را انجام داد.

ویژگی های ردیابی جیپیران

بیشتر ردیاب هایی که در بازار وجود دارند، از نوع چینی می باشند. شرکت جیپیران دستگاه هایی که ارائه می دهد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین دارای یکسال ضمانت نامه تعویض می باشند. از جمله ویژگی هایی که دستگاه های ردیابی جیپیران دارند، می توان به پشتیبانی مادام العمر، دقت بالا و به روز رسانی های آن توسط شرکت سازنده اشاره کرد. کلیه پروتکل های سخت افزاری دستگاه و تمام امکانات آن را پوشش دهی می کند. توصیه می شود که کاربران پیش از خریدن ردیاب از هر شرکت ابتدا نسبت به درخواست نرم افزار دمو اقدام کرده و قیمت ردیاب و کیفیت و دقتی که سامانه ردیابی دارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

تماس و مشاوره رایگان:

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید: ۰۹۱۲۲۹۰۰۸۸۳- ۴۴۰۶۶۷۰۴

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. امیر عظیمی می گوید

    خرید ردیاب خودرو واقعا یکی از مهم ترین اقدامات به حساب میاد و باید مردم عزیز کشورمان اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.