بهترین خودروسازهای ۲۰۲۰ رسما مشخص شدند!

0

بهترین خودروسازهای ۲۰۲۰ مشخص شد ! با وجود شیوع ویروس کرونا و ضربه اقتصادی به برندهای بزرگ، برخی شرکت ها سود و ارزش بازار خود را به خوبی حفظ کرده‌اند.

با وجود گذشت نزدیک به یک سال از زمان شیوع این ویروس، هنوز خبری از واکسن یا کاهش روند گسترش آن نیست و به نظر نمی‌رسد کسب و کار‌های مختلف بتوانند به این زودی‌ها به وضعیت عادی برگردند. این امر سبب شده اکثر شرکت‌ها با اتخاذ استراتژی‌های جدید سعی کنند خود را با شرایط موجود تطبیق داده و هر یک جایگاهی متناسب را در اختیار بگیرند. در دنیای تجارت، چنین مساله‌ای به معنای دگرگونی و بالا و پایین شدن جایگاه شرکت‌ها در صنایع مختلف است و در صورت تصمیم‌گیری اشتباه این احتمال وجود دارد که آثار خیلی زیان‌باری دامن‌گیر یک شرکت شود.

 مدیر عامل شرکت تویوتا  شرکت تویوتا  بهترین خودروسازان جهان  بهترین خودروهای جهان  ارزش شرکت تویوتا  ارزش شرکت مرسدس بنز  قیمت مرسدس بنز  مجله خودرو  مهم ترین اخبار خودرو جهان

بهترین خودروسازهای ۲۰۲۰ رسما مشخص شدند!

دیروز برایتان گفتیم که، «اینتربرند» گزارش ارزشمندترین برند جهان در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. طبق این گزارش کمپانی اپل توانسته لقب ارزشمندترین برند را در سال جاری از آن خود کند.

اینتربرند در رتبه‌بندی برندها از سه فاکتور کلیدی استفاده می‌کند که عبارتند از:

  • عملکرد مالی محصولات و خدمات برند
  • نقش برند در تصمیم‌گیری مشتریان برای خرید
  • قدرت رقابت‌پذیری برند و توانایی آن در ایجاد حس وفاداری، تضمین تقاضای پایدار و سود آینده

بر اساس ارزیابی‌های اینتربرند، در صنعت خودرو این شرکت تویوتا است که دوباره در رتبه نخست ایستاده و نام آن در لیست ۱۰۰ برند برتر دیده می‌شود. ارزش این خودروساز ژاپنی که در بین تمامی برندها حائز رتبه هفتم شده، ۵۱,۵۹۵ میلیون دلار برآورد شده است.

 مدیر عامل شرکت تویوتا  شرکت تویوتا  بهترین خودروسازان جهان  بهترین خودروهای جهان  ارزش شرکت تویوتا  ارزش شرکت مرسدس بنز  قیمت مرسدس بنز  مجله خودرو  مهم ترین اخبار خودرو جهان

پس از تویوتا مرسدس بنز با ارزش ۴۹,۲۶۸ میلیون دلار در رتبه دوم برترین برندهای خودرویی قرار دارد. رتبه سوم هم به دیگر خودروساز لوکس آلمانی یعنی ب‌ام‌و رسیده است. ارزش این برند پرطرفدار ۳۹,۷۵۶ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

نکته جالب رتبه‌بندی امسال اینتربرند، حضور مجدد تسلا در بین صد برند ارزشمند جهان است. ارزش بازار این خودروساز کالیفرنیایی که رتبه کلی چهلم را کسب کرده، ۱۲,۷۵۸ میلیون دلار محاسبه شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.