لباس بالدار جدیدترین محصول ب‌ ام‌ و +(عکس)

0

در نتیجه همکاری میان بخش خودروهای برقی شرکت ب‌ام‌و (BMW i) و شرکت Designworks  یک وسیله نقلیه جدید شکل گرفته است: یک لباس بالدار!

لباس بالدار چیست قیمت لباس بالدار اخبار شرکت بی ام و محصولات جدید بی ام و پرواز با لباس بالدار پیشرفت تکنولوژی اخبار خودروسازان

”لباس بالدار ب‌ام‌و در مقایسه با نمونه‌های مشابه از توان حرکت با سرعت بالاتر و زمان بیشتر پرواز برخوردار است.این لباس بالدار که در مقایسه با نمونه‌های مشابه از توان حرکت با سرعت بالاتر و زمان بیشتر پرواز برخوردار شده، به دو پروانه مجهز است که هریک نیروی خود را از پیشرانه برقی به قدرت ۱۰ اسب‌بخار دریافت می­‌کنند. این پروانه‌ها که نیروی خود را از باتری می­‌گیرند، می‌­توانند تا ۵ دقیقه با نهایت توان خود یعنی ۲۵ هزار دور در دقیقه گردش کنند.

تکمیل این پروژه ۳ سال زمان برده و متخصص اتریشی پرش آزاد یعنی آقای Peter Salzmann نقش مهمی در توسعه مهندسی و پیشبرد آزمایشات ایفا کرده که شامل چندین مرحله حضور در تونل باد نیز می­‌شود.

آقای سالزمن که اخیراً با این لباس بالدار پرواز کرده، از تجربه شتابگیری ناگهانی و پرواز با سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت سخن گفته است. وی به همراه دو ورزشکار دیگر با هلیکوپتر به ارتفاع سه هزار متری رفته و سپس به بیرون پریدند. براساس اعلام شرکت ب‌ام‌و، آقای سالزمن به لطف لباس بالدار ب‌ام‌و توانسته سریع‌تر از دو فرد دیگر حرکت کرده و حتی در بالای قله کوهی که در آن منطقه قرار داشته، به پرواز درآید.

 لباس بالدار چیست  قیمت لباس بالدار  اخبار شرکت بی ام و  محصولات جدید بی ام و  پرواز با لباس بالدار  پیشرفت تکنولوژی  اخبار خودروسازان

پرواز با این لباس بالدار به عنوان بخشی از رویداد #NEXTGen ب‌ام‌و بوده که در طی آن، از مدل iNext رونمایی خواهد شد. این خودروی الکتریکی قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر رونمایی شود چند روز بعد نیز مدلی جدید از مینی هم در روز ۱۷ ام همین ماه معرفی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.