لیموزین کیا کارنیوال ۲۰۲۱؛ ایده آل برای گردش خانوادگی +(عکس)

0

کیا مینی‌ون پرچم‌دار خود را در مدل «کارنیوال ۲۰۲۱» و به‌ویژه تیپ «های لیموزین» دستخوش تغییرات گسترده‌ای کرده و حالا با یک خودروی عمومی بزرگ یا به عبارتی ترکیب یک مینی‌ون و شاسی‌بلند روبه‌رو هستیم که گزینه‌ای ایدئال برای گردش خانوادگی و گروهی محسوب می‌شود.

در حالی که طراحی بیرونی «کارنیوال» (Carnival) مدل ۲۰۲۱ به تنهایی از مشخصه‌های شایان ستایش آن محسوب می‌شود، اما این خودروی بزرگ که در آمریکا با نام کیا «سدونا» (Sedona) هم شناخته می‌شود، دارای طراحی داخلی به همان اندازه شاخص است.

در اصل این خودروساز کره‌ای با دادن تم جدید به طراحی داخلی کارنیوال این کار را انجام نداده است بلکه کارنیوال ۲۰۲۱ جدید در کشور کره دارای یک تیپ با نام «های لیموزین» (Hi Limousine) خواهد بود که این مینی‌ون رده بالا را به سطح دیگری هم ارتقا می‌دهد.

قیمت کیا کارنیوال مشخصات کیا کارنیوال محصولات جدید کیا موتورز زیباترین ون مسافرتی بهترین لیموزین دنیا عکس ماشین لیموزین قیمت کیا سدونا مشخصات کیا سدونا

در نمای بیرونی این خودرو انحراف از یک کارنیوال عادی به روشنی دیده می‌شود که شامل سقف بالاتر و نور کمکی ترمز است. صفحه‌های گام گذاشتن به لبه‌های خودرو افزوده شده تا ورود و خروج را آسان‌تر کنند، در حالی که نشان‌های تیپ «های لیموزین» هم برای مشخص کردن این خودرو در بدنه دیده می‌شود.

کارنیوال های لیموزین در داخل ۷ صندلی دارد که شامل صندلی راننده و سرنشین جلو هم می‌شود. در ردیف دوم دو صندلی بزرگ (کاپیتانی) قرار دارد و به گفته‌ی کیا چیدمان کابین بسیار قابل تنظیم است. اما ویژگی‌های استاندارد این خودرو شامل یک نمایشگر بزرگ ۲۱٫۵ اینچی برای سرگرمی‌های داخلی می‌شود و همچنین از فضای بالای سر، دستگاه تصفیه هوای داخلی و تعداد زیادی چراغ مطالعه‌ی LED بهره‌مند است.

قیمت کیا کارنیوال مشخصات کیا کارنیوال محصولات جدید کیا موتورز زیباترین ون مسافرتی بهترین لیموزین دنیا عکس ماشین لیموزین قیمت کیا سدونا مشخصات کیا سدونا

از همه مهم‌تر کیا کارنیوال ۲۰۲۱ در تیپ «های لیموزین» دقیقا مانند یک لیموزین معمولی دارای پرده‌هایی برای حفظ حریم شخصی است. شاید به نوعی شبیه به وسایل نقلیه‌ی مدرسه به‌نظر برسد اما در عین حال شایان تحسین است.

این مینی‌ون همچنین از سیستم‌های پیشرفته‌ی کمک راننده استفاده می‌کند که برای حفظ مسیر حرکت، تشخیص نقاط کور و کمک به جلوگیری از برخورد ماشین با دوچرخه‌سوار و تشخیص عابر پیاده کاربردی است. این سیستم همچنین با سیستم رانندگی نیمه‌خودکار سطح ۲ با «دستیار خروج ایمن» (Safe Exit Assist) همراه است که در صورت شناسایی خودرویی که در حال نزدیک شدن است، از باز شدن درها جلوگیری می‌کند.

کیا کارنیوال ۲۰۲۱ های لیموزین ‌هم‌اکنون در کره به فروش می‌رسد اما مشخص نیست که آیا برای آمریکا هم دردسترس خواهد بود یا خیر. با این وجود واحد آمریکایی کیا در وب‌سایت خود از مدل ۲۰۲۱ سدونا خبر داده است.

عکس کیا کارنیوال ۲۰۲۱ های لیموزین

منبع:موتور وان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.