رونمایی از نیسان آرمادا ۲۰۲۱ +عکس و مشخصات

0

نیسان آرمادا مدل ۲۰۲۱ با استایل ظاهری به روزرسانی شده، کابینی مدرن سازی شده و پیشرانه قدرتمندتر رونمایی شد. نیسان ضمن رونمایی نسخه به روزرسانی شده اسیووی پرچمدار خود، هنوز جزییات مربوط به قیمت آرمادا ۲۰۲۱ را اعلام نکرده است.

طراحی ظاهری

در خصوص طراحی بیرونی نیسان آرمادا ۲۰۲۱ باید اظهار کنیم که پروفیل جلوی این خودرو به لطف به روزرسانی های صورت گرفته حال دیزاینی مشابه با نیسان پاترول ۲۰۲۱ دارد. نیسان آرمادا ۲۰۲۱ حال به صورت استاندارد دارای چراغ های LED بوده که چراغ های روشنایی در روز استایلی مشابه براکت دارند. جلوپنجره V شکل آرمادا ۲۰۲۱ نسبت به مدل پیشین عریض تر بوده و طرحی برآمده با یک قاب کرومی عریض است تا از استایل آن از سادگی خارج شود.

قیمت نیسان آرمادا 2021 مشخصات نیسان آرمادا محصولات جدید نیسان شرکت نیسان معرفی شاسی بلند مجله خودرو بهترین شاسی بلند مجله خودرو کارستان

در قسمت پایینی سپر جلو، یک قاب کرومی در اطراف مه شکن های LED آرمادا ۲۰۲۱ نصب شده که ظاهرا نصب این مه شکن ها به صورت آپشنال امکان پذیر است. در پروفیل عقب آرمادا ۲۰۲۱ هم تغییراتی مشابه جلو صورت گرفته و شاهد چراغ هایی LED با دیزاینی به روزرسانی شده و سپر تغییر شکل یافته هستیم. مشتریان در صورت سفارش نسخه SL آرمادا ۲۰۲۱ می توانند استایل ظاهری این اسیووی فول سایز را با تم مشکی تیره به همراه پکیج Midnight ادیشن سفارش دهند.

مشخصات فنی نیسان آرمادا ۲۰۲۱

نسخه به روزرسانی شده نیسان آرمادا همچنان از یک پیشرانه ۵.۶ لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند. ولی قدرت این نیروگاه حجیم حال به ۴۰۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به ۵۶۰ نیوتن متر ارتقا پیدا کرده است. این در حالی بوده که همین پیشرانه در نسخه پیشین آرمادا بیشینه قدرت ۳۹۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۵۳۴ نیوتن متر را تولید می کرد. نیروی تولیدی این پیشرانه همچنان توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر دو محور آرمادا منتقل می شود. بیشینه ظرفیت یدک کشی نیسان آرمادا ۲۰۲۱ با وجود ارتقا قدرت پیشرانه همچنان ۳۸۶۰ کیلوگرم باقی مانده؛ ولی نیسان سیستم کنترل ترمز یکپارچه با تریلر و همچنین کنترل حرکت های جانبی تریلر را در برخی از نسخه های آرمادا ۲۰۲۱ به صورت استاندارد لحاظ کرده است.

قیمت نیسان آرمادا 2021 مشخصات نیسان آرمادا محصولات جدید نیسان شرکت نیسان معرفی شاسی بلند مجله خودرو بهترین شاسی بلند مجله خودرو کارستان

طراحی کابین

درون کابین نیسان آرمادا ۲۰۲۱ یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی نصب شده است. این نمایشگر حال جانشین نمایشگر هشت اینچی لمسی پیشین در میان داشبورد شده است. این نمایشگر بزرگتر حال رزولوشن ۱۹۲۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته که کیفیت تصویر بهتری را نسبت به نمایشگر کوچکتر پیشین ارائه می دهد. سیستم سرگرمی جدید نیسان آرمادا ۲۰۲۱ قادر است به وسیله وای فای اطلاعات مربوط به نقشه مسیرها و سایر نرم افزارها را به روزرسانی کند. همچنین این سیستم از دو درگاه اپل کار پلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می کند.

قیمت نیسان آرمادا 2021 مشخصات نیسان آرمادا محصولات جدید نیسان شرکت نیسان معرفی شاسی بلند مجله خودرو بهترین شاسی بلند مجله خودرو کارستان

در بین نمایشگرهای پشت فرمان نیز، یک صفحه دیجیتالیی هفت اینچی نصب شده است. نسخه پلاتینیوم مجهزترین تریم نیسان آرمادا بوده که حال دارای یک آینه دیجیتالی دید عقب با ابعاد ۹.۴ اینچ است. این در حالی است که نسخه پیشین همین مدل دارای آینه دیجیتالی به ابعاد ۷.۵ اینچ بود. این آینه بزرگتر هم مانند نمایشگر لمسی این خودرو دارای کیفیت تصویر و وضوح بالاتری نسبت به مدل پیشین است.

درون کابین آرمادا ۲۰۲۱ یک کنسول میانی به روزرسانی شده دیده می شود که سرنشینان می توانند آن را از جلو یا عقب باز کنند. همچنین درون این کنسول میانی یک سینی قابل جداشدن نیز تعبیه شده است. نیسان آرمادا ۲۰۲۱ به صورت استاندارد به پکیج ایمنی نیسان Safety Shield 360 مجهز شده و در کنار آن تجهیزاتی مانند کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و کمکی تثبیت کننده خطوط حرکت، ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین می کنند.
منبع: motor1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.