قیمت جک ایکس ۷ یا KMC K7 شاسی‌بلند جدید کرمان موتور +عکس و مشخصات

0

جک x7 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی JAC است که به ‌واسطه شرکت کرمان موتور و تحت عنوان کی ام سی کی ۷ (KMC K7) روانه بازار ایران خواهد شد. سومین خودروساز بزرگ کشور ابتدا بنا داشت مدل ریفاین اس ۷ را به لیست تولیدات خود اضافه کند؛ حتی نمونه‌هایی از این محصول طی یکی دو سال گذشته به‌منظور انجام تست‌های فنی وارد کشور شد اما درنهایت با عرضه جهانی مدل فیس‌لیفت جک اس ۷ موسوم به X7، مسئولان کرمان موتور طی یک حرکت تحسین‌برانگیز نمونه قدیمی‌تر جک S7 را کنار گذاشته و نسخه فیس لیفت آن یعنی جک X7 را در معرض فروش برای مشتریان داخلی قرار دادند.

 jac x7  قیمت جک x7  مشخصات جک x7  نمایندگی جک و لیفان  اخبار کرمان موتور  محصولات جدید کرمان موتور  تازه های خودرو در ایران  مجله خودرو  قیمت شاسی بلند  KMC K7

جک X7 به‌واسطه تحول کامل نمای جلو و پشت به همراه تغییر طراحی فضای داخلی کابین، خودرویی به‌مراتب مدرن‌تر و مشتری‌پسندتر از S7 به شمار می‌رود و گویا در اولین مرحله فروش قطعی آن قرار بر این شده تا با قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومان به نخستین دسته از متقاضیان این کراس‌اور نسبتا جمع‌وجور تحویل داده شود. در ادامه مطلب مهمترین شاخصه‌های ظاهری، فنی، امکانات، بازار احتمالی فروش کی ام سی K7 در ایران و… را مورد تحلیل قرار خواهیم داد.

طراحی ظاهری کاملا مدرن، با اقتباس از محصولات جدید هیوندای

کمپانی جک در ابتدای فعالیت خود توجه ویژه‌ای به زبان طراحی محصولات هیوندا نشان می‌داد و حتی حین همکاری با این شرکت کره‌ای، برخی محصولات نظیر جک S5 و جک S3 را بر اساس هیوندای توسان LM طراحی و تولید کرد. این رویه به میزانی کمتر در جدیدترین کراس اوور جی ای سی موتورز موسوم به ایکس ۷ نیز مشاهده می‌شود.

بارزترین شاخصه ظاهری ایکس۷ که می‌توان آن را به زبان طراحی محصولات جدید هیوندای نسبت داد، چراغ‌های ال ای دی نواری باریک در دو سمت فوقانی چهره هستند که برخلاف روال معمول، جایگاه چراغ‌های اصلی را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که چراغ‌های اصلی به جوانب سپر مهاجرت کرده‌اند.

طرح تهاجمی جلو پنجره به همراه نوارهای کرومی کمک شایانی به ارتقای نمای چهره و مدرن‌تر جلوه کردن طراحی ظاهری X7 نموده است. قاب مشکی‌رنگ چراغ‌ها در طرفین سپر جلو به همراه طراحی عضلانی درپوش موتور و سپر نیز فرمی استخوانی و اسپرت برای چهره این کراس اوور چینی به ارمغان آورده‌اند.

طراحی نمای بغل تفاوت چندانی با جک اس۷ نداشته است و به‌واسطه شمایل متعادل خود آرامشی خاص و دلچسب به بیننده القا خواهد کرد. نمای پشت این خودرو نیز دستخوش تحولات اساسی شده و به رسم این روزهای بسیاری از کمپانی‌های چینی، از چراغ‌های به‌هم‌پیوسته بهره برده است. سراگزوزهای چهارضلعی دوگانه در طرفین تحتانی سپر جنبه‌های اسپرت نمای پشت KMC K7 را تا حدی ارتقا بخشیده‌اند، هرچند که سبک طراحی آنها در مقایسه با سایر المان‌های این بخش اندکی ناهماهنگ جلوه می‌کند. فرم خاص اسپویلر بالای شیشه عقب را نیز باید به خصیصه‌های بصری جدیدترین کراس اوور کرمان موتور اضافه کرد.

به هر حال ظاهرا کرمان موتور یک محصول زیبا و خوش آتیه را آماده حضور در بازار کرده است و به‌احتمال قوی مالکان این خودرو تا مدت‌ها از زیبایی اتومبیل خود در جمع دوستان و آشنایان صحبت کرده و چه بسا فخرفروشی نیز بکنند.

 

jac x7 قیمت جک x7 مشخصات جک x7 نمایندگی جک و لیفان اخبار کرمان موتور محصولات جدید کرمان موتور تازه های خودرو در ایران مجله خودرو قیمت شاسی بلند
طراحی کابین جک X7

جک ایکس ۷ با نام ایرانیزه کی ام سی کی ۷ یکی از نوین‌ترین کابین‌های حال حاضر در بازار کشور را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به‌ویژه حضور المان‌هایی همچون پنل کیلومتر شمار دیجیتال پشت فرمان به علاوه نمایشگر بزرگ در میانه داشبورد را می‌توان به‌عنوان تاکیدی بر آینده‌نگرانه بودن کابین ایکس۷ دانست. در این بین طرح بسیار جذاب اهرم تعویض دنده و نیز دکمه‌های لمسی سیستم تهویه که با پلاستیک مشکی براق احاطه شده‌اند، کاملا جلب توجه خواهد کرد. وجود پد شارژ بی‌سیم تلفن همراه در کنسول میانی از دیگر شاخصه‌های منحصربه‌فرد این کراس اوور چینی به شمار می‌رود.

پهنای کنسول بین صندلی‌های جلو و زیر آرنجی با روکش چرمی موجود در این قسمت، فضایی اختصاصی به سبک خودروهای لوکس را در اختیار کاربران ردیف جلو قرار می‌دهد تا سواری خوشایندتری روی صندلی‌های خوش‌فرم این خودرو تجربه کنند. طرح دلپسند بازویی رودری‌ها مجهز به روکش چرمی به علاوه دستگیره مدرن کروم‌رنگ نیز از دیگر خصوصیات منحصر به‌فرد کابین جک X7 شمرده می‌شوند.

فاصله بین محور چرخ‌های کی ام سی K7 در مقایسه با مدل جک اس ۷ حدود ۵ سانت کاهش یافته، بنابراین شاهد فضایی کمتر درون کابین این خودرو نسبت به گذشته خواهید بود. با این حال هنوز هم جای کافی برای حضور ۵ سرنشین بزرگسال در اینجا یافت خواهد شد. همچنین وجود ۹۶۰ لیتر فضا در محفظه بار این خودرو هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای خانواده‌ها به‌ویژه هنگام مسافرت‌های طولانی باقی نخواهد گذاشت. همچنین در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف دوم فضایی به‌مراتب بزرگتر معادل ۱۳۵۸ لیتر به وجود خواهد آمد.

سطح کیفی متریال به کار رفته در نواحی کابین به‌ویژه داشبورد و رودری‌ها تقریبا مطلوب ارزیابی می‌شود. البته باید منتظر ماند و دید که کرمان موتور چه نوع متریالی با چه کیفیتی درون کابین K7 به کار خواهد برد.

jac x7 قیمت جک x7 مشخصات جک x7 نمایندگی جک و لیفان اخبار کرمان موتور محصولات جدید کرمان موتور تازه های خودرو در ایران مجله خودرو قیمت شاسی بلند

تجهیزات رفاهی  KMC K7

در حال حاضر جزئیات دقیق سبد امکانات رفاهی و ایمنی جک X7 توسط کرمان موتور منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد باید منتظر یک کراس اوور نسبتا پرآپشن از خودروساز کرمانی باشیم. از جمله شاخص‌ترین تجهیزاتی که جک X7 در بازارهای بین‌المللی ارائه داده می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، ورود و استارت بدون کلیده، حسگر پارک، دوربین ۳۶۰ درجه، فشار باد تایر، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، سامانه کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل حرکت در سرازیری، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، پنل کیلومترشمار دیجیتال، سانروف، شیشه‌بالابرهای برقی، ۴ تا ۶ عدد کیسه هوا و … اشاره کرد.

مشخصات فنی جک X7

کرمان موتور کی۷ درون سینه خود یک قلب تپنده توربوشارژ به حجم ۱.۵ لیتر و توان خروجی ۱۷۴ اسب بخار قدرت به علاوه ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور را جای داده است. نیروی این موتور به‌واسطه جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک به سوی چرخ‌های جلو ارسال خواهد شد. میانگین مصرف سوخت جک X7 حدود ۸.۵ لیتر برآورد شده و حداکثر سرعت آن نیز از ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت فراتر خواهد رفت. جک X7 اندکی بیشتر از هزار و ۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد و باک سوخت آن قابلیت حمل ۶۴ لیتر بنزین را خواهد داشت.

 jac x7 قیمت جک x7 مشخصات جک x7 نمایندگی جک و لیفان اخبار کرمان موتور محصولات جدید کرمان موتور تازه های خودرو در ایران مجله خودرو قیمت شاسی بلند KMC K7

قیمت وضعیت فروش جک s۷ در ایران

جک X7 به واسطه طراحی مدرن، کابین باکیفیت و شیک و نیز توان فنی متعادل می‌تواند به یکی از گزینه‌های معقول مشتریان ایرانی تبدیل شود. اما در بین فاکتور قیمت عاملی تعیین‌کننده بوده و به‌طور مستقیم بر میزان استقبال از این خودرو تاثیر خواهد گذاشت. در حال حاضر به نظر می‌رسد کرمان موتور قیمت ۹۰۰ میلیون تومان را برای JAC X7 در نظر گرفته که گرچه اندکی گران به نظر می‌رسد اما با این حال نسبت به شرایط موجود می‌توان آن را تقریبا منطقی برآورد کرد. به عنوان نتیجه باید گفت که در صورت عدم وجود رقبای قدرتمند با قیمت پایین‌تر، احتمالا جک X7 یا همان KMC K7 مورد استقبال مناسب مشتریان شاسی سوار ایرانی قرار خواهد گرفت.

 jac x7 قیمت جک x7 مشخصات جک x7 نمایندگی جک و لیفان اخبار کرمان موتور محصولات جدید کرمان موتور تازه های خودرو در ایران مجله خودرو قیمت شاسی بلند KMC K7

KMC K7 (کرمان موتور K7) از نظر اندازه در ردیف خودروهایی مانند هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد. این خودرو در بازار ایران با خودروهایی مانند دیگنیتی پرایم، هایما اس۷ توربو و تیگو۷ به رقابت خواهد پرداخت.

شرایط فروش خودرو KMC K7 کرمان موتور – دی ماه ۹۹:

نحوه فروش پرداخت مرحله اول (تومان) پرداخت مرحله دوم(تومان) سود مشارکت موعد تحویل
قیمت روز ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ همزمان با دعوتنامه ۱۸ درصد خرداد ۱۴۰۰
قیمت قطعی ۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان تخفیف اردیبهشت ۱۴۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.