هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ چه مشخصاتی دارد؟+تصاویر Honda Ridgeline

0

شاید هوندا در ساخت خودروهای پیکاپ و پیکاپ تراک ها خیلی سابقه زیادی نداشته باشد اما چندسالی هست که هوندا پا به پای برندهای معروف این عرصه حرکت می کند و حتی از برخی از این برندهای بزرگ مثل نیسان پیشی گرفته است.

بحث امروز ما درمورد خودرو هوندا ریج لاین ۲۰۲۱ است.  چیزی که ما تاکنون از این خودرو در دسترس داریم تنها چند عکس است اما با توجه به فروشی که نسخه ۲۰۲۰ این خودرو در بازار امریکا  شمالی و کانادا داشته است پیش بینی می شود این خودرو حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

 

نکته شایان توجهی که در مورد این خودرو وجود دارد این است که پایه شاسی این خودرو بر روی یک خودروی شاسی بلند طراحی شده  و به همین خاطر فضای کابین بسیار زیادی دارد و در عکس هایی هم که از این خودرومنتشر شده ان را در کمپینگ ها ودر کنار خانواده مشاهده می کنیم این بیانگر این است که این خودرو یک خودروی مناسب خانواده  و طبیعت گرد ها محسوب می شود.

قیمت هوندا ریجلاین مشخصات هوندا ریجلاین محصولات جدید هوندا اخبار شرکت هوندا بهترین وانت های دنیا بهترین پیکاپ های دنیا معرفی خودرو بهترین خودروهای آفرود مجله ماشین

جالب است بدانید که نسخه ۲۰۲۰ این خودرو جز ایمن ترین پیکاپ تراک های موجود در امریکا بوده و جالب تر از ان این است که در نسخه ها ی  قدیمی این ماشین ۱۶ تریم داخلی برای داخل خودرو قابل سفارش بود  که این خودش نشان دهنده اهمیت مشتری برای هوندا است .

شاسی این خودرو یک شاسی چهار اتصالی نردبانی است که استحکام زیادی داشته و با سیستم تعلیق خودرو بسیار هماهنگ است و برخلاف انتظاری که از خودروهای پیکاپ تراک داریم سواری این خودرو بسیار نرم است .

وقتی در مورد طراحی این ماشین بحث می کنیم باید بگوییم که تغییر شگرفی در ان ایجاد نشده ولی خودرو هوندا ریج لاین در رده خود خودروی زیبایی محسوب می شود.  در مدل ۲۰۲۱ تغییراتی در گرافیک چراغ ها دیده می شود اما تغییر اصلی در مورد داخل کابین خودرو است که سبب می شود هارمونی بهتری با بیرون خودرو داشته باشد.

در مدل جدید نمایشگر ۸اینچی و امکاناتی که همه ی طبیعت گردها به آن نیاز دارند ازجمله درگاه دوازده ولتی برق و سیستم ناوبری و سرگرمی خیلی خوبی در این خودرو وجود دارد.  این خودرو دارای دوربین ۳۶۰ درجه ، سیستم های ترمز abs،ebd،esp ،کمربند سه نقطه ای و هشت ایربگ به طور پایه داراست و از نظر ایمنی بسیار خودرو کاملی محسوب می شود .

 قیمت هوندا ریجلاین  مشخصات هوندا ریجلاین  محصولات جدید هوندا  اخبار شرکت هوندا  بهترین وانت های دنیا  بهترین پیکاپ های دنیا  معرفی خودرو  بهترین خودروهای آفرود  مجله ماشین

البته باید منتظر قیمت آن بمانیم و ببنیم که ایا میتواند خودروی موفقی باشد یا نه، زیرا با لیست کاملی شامل فولکس واگن آماروک، میتسوبیشی l200، ایسوزو دی ماکس و چندین تراک آمریکایی هوندا کار سختی در پیش دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.