نسخه جدید جک S5 بزودی وارد بازار ایران خواهد شد

0

شرکت کرمان موتور از آغاز عرضه نسخه جدید خودرو جک S5 طی روزهای آتی خبر داد.

نمونه‌ای که در این تصویر مشاهده می‌نمایید، در وبسایت رسمی جک به نام S5 II معرفی شده است. نسخه فیس لیفت جک S5 شباهت انکارناپذیری با مدل اولیه دارد و نشان می‌دهد طراحان جک یک فیس لیفت جزئی را روی این کراس‌اوور اعمال کرده‌اند. به جلوپنجره نسبتا بزرگ جک S5، یک لبخند کرومی اضافه شده و پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز قسمت میانی را پوشانده است. طراحی چراغ‌های مه شکن نسبت به مدل اولیه تغییر کرده و تهاجمی شده است.

اخبار کرمان موتور قیمت محصولات کرمان موتور تازه های خودرو در ایران قیمت شاسی بلند معرفی شاسی بلند مجله خودرو

همانند اکثر فیس لیفت‌های جزئی، نمای جانبی خودرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان همان ظاهر اولیه را شاهد هستیم. نمای عقبی خودرو نیز هیچ تغییر خاصی نداشته و به نظر می‌رسد طراحان جک از ظاهر این قسمت به اندازه کافی رضایت داشته‌اند. فیس لیفت جک S5 در سال ۲۰۱۷ انجام شده، از این رو لوگو ستاره مانند جک را در این خودرو شاهد هستیم هرچند مدتی بعد لوگو جدید نیز به جلوپنجره این خودرو افزوده شد.

کرمان موتور اطلاعات دقیقی هنوز از این محصول منتشر نکرده است ولی انتظار میرود پیشرانه استفاده شده در این مدل همان پیشرانه خودرو KMC K7 یعنی ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با حداکثر ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن‌متر گشتاور باشد.

به احتمال فراوان طی چند روز آینده بخشنامه فروش خودرو جک S5 فیس‌لیفت توسط شرکت کرمان موتور فعال شود.
cbzm3dggvbcfnxq3sm0o.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.