تولید یک سدان براق در رندر‌های غیررسمی

0

میتسوبیشی لنسر در رندر‌های غیررسمی دوباره به عنوان یک Sedan براق تولید شد.

میتسوبیشی به عنوان یک خودروساز کمی گم نام شده است، یعنی از خط تولید آن کاسته شده و این برند با تغییر سلایق مصرف کننده، چندین مدل را متوقف کرده است که یکی از این قربانیان، لنسر بود.

سال هاست که شایعه شده است لنسر قرار است با ظاهری جدید به بازار عرضه شود. اگرچه تمام آنچه که تحقق یافته، ارائه غیر رسمی بوده است اما اکنون گویا قرار است این شایعه به واقعیت تبدیل شود و علاقمندان به این خودرو از این واقعیت خوشحال هستند.

اکنون رندر‌های جدید، جدیدترین طراحی از میتسوبیشی به سدان را ارائه می‌دهد که کاملا تهاجمی است. در جلو، لنسر از یک جلوپنجره مشبک مستطیلی گسترده‌ای استفاده می‌کند که با چراغ‌های کوچک با شکاف نازک ترکیب می‌شود.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/11/28/13478086_284.jpg

مدل‌های جدید میتسوبیشی دارای چین و چروک‌های بدنه‌ای واضح در قسمت عقب خودرو هستند و در رندر‌های لنسر نیز چنین مواردی وجود دارد که باعث می‌شود خودروی سدان از گلگیر‌های عقب برجسته بهره مند باشد و در قسمت زیرین درب‌ها عمق فرو رفتگی داشته باشد. نمای عقب  به طرز شگفت انگیزی تمیز طراحی شده است.

اخبار خودرو اخبار خودروسازان مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو محصولات جدید میتسوبیشی شرکت میتسوبیشی بهترین خودروهای 202

ترکیب رنگی سیاه و سفید بر روی لوله‌های خروجی اگزوز دوگانه به تقویت بیشتر ظاهر ورزشی آن کمک می‌کند. سال گذشته، رنو، نیسان و میتسوبیشی استراتژی تجاری جدیدی را اعلام کردند که می‌گوید میتسوبیشی می‌تواند به مناطق جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه خدمت کند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/11/28/13478085_483.jpg

شایعات مربوط به لنسر چیز جدیدی نیست و حتی شایعاتی درباره احیای Lancer Evolution نیز وجود دارد، هرچند که بدون سدان معمولی این اتفاق نخواهد افتاد. بازگشت آن به یک سوبارو WRX STI دوباره یک رقیب مناسب می‌بخشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.