نسل جدیدکیا کادنزا منتشر شد +تصاویر KIA K8

0

جایزگین کادنزا یا K7

همانطور که در نوامبر سال ۲۰۲۰ خبر داده بودیم، کیا قصد دارد که K7 یا همان کادنزا را برای نسل بعد با نام K8 راهی بازار کند تا به نوعی لوکس تر و پریمیوم شدن این خودرو و توان رقابت آن با محصولات لوکس تر را اعلام کرده باشد. در خصوص سایز و ابعاد نیز این سدان اسپرت، لوکس و جذاب در نسل جدید خود بزرگتر از نسخه پیشین بوده و طول کلی آن به ۵۰۱۵ میلی متر افزایش یافته است.

 

طراحی ظاهری کیا K8

به گزارش خودرونویس، سدان لوکس K8 اولین محصول کیا موتورز بوده که قرار است به لوگوی جدید کیا که پیشتر رونمایی شده بود مزین شود. در خصوص طراحی کیا K8 باید اظهار کنیم که نسبت به K7 و کادنزا تا حد بسیار زیادی متمایز شده و به مراتب جذاب تر است. البته این در حالی بوده که کیا کادنزا هم چندان طراحی قدیمی و سالخورده نداشت و کمتر از پنج سال از معرفی آن گذشته بود.

کیا K8 حرف های زیادی در زمینه طراحی برای گفتن دارد؛ از شیب سقف فست بک مانند گرفته تا جلوپنجره پوزه ببر بدون فریم. جلوپنجره این خودرو دیزاین لوزی شکل بسیار جذابی داشته که همین طرح در سپر و چراغ های روشنایی در روز کیا K8 نیز دیده می شود. در خصوص پروفیل عقب هم K8 مانند بسیاری از محصولات کیا دارای یک نوار LED سرتاسری بوده که به صورت Y شکل در گلگیرهای عقب هم  طراحی شده است.

قیمت کیا K8 مشخصات کیا K8 KIA K8 محصولات جدید کیا موتورز دلایل موفقیت شرکت کیا شرکت کیا مال کجاست معرفی بهترین خودروهای جهان بهترین خودرو کره ای مجله خودرو

شاید به دلیل رنگ بدنه کیا K8 در تصاویر خیلی مشخص نباشد، ولی این خودرو دارای یک تریم کرومی بوده که از چراغ های روشنایی در روز LED جلو آغاز شده و در زیر درها امتداد یافته و در زیر گوشه چراغ های عقب خاتمه می یابد. درست همانند نسل جدید کیا سورنتو، ستون عقب دارای یک تریم تزییبی فلزی درست بالای درپوش مخزن سوخت است.

پیش نمایش کیا K8

اینها تنها پیش نمایشی از کیا K8 هستند؛ چراکه این خودروساز کره ای قصد دارد تصاویر کابین و مشخصات فنی این خودرو را در آینده منتشر کند. کیا قصد دارد که در اواخر سال جاری فروش و عرضه K8 را آغاز کند و این خودرو را در بازارهای مختلف جهانی جایگزین کادنزا کند.

قیمت کیا K8 مشخصات کیا K8 KIA K8 محصولات جدید کیا موتورز دلایل موفقیت شرکت کیا شرکت کیا مال کجاست معرفی بهترین خودروهای جهان بهترین خودرو کره ای مجله خودرو

با توجه به تصمیم کیا برای جایزگین کردن K7 یا کادنزا با سدان لوکس تر و بزرگتر K8، این سوال در ذهن همه ایجاد می شود که آیا سدان پرچمدار K9 یا K900 جایی در سبد محصولات آینده این خودروساز خواهد داشت؟ همچنین شرکت مادر یعنی هیوندای باید وجود برند لاکچری جنسیس را هم در نظر بگیرد و از هم پوشانی محصولات کیا با جنسیس خودداری کند. یکی از راه هایی که کیا می تواند K9 را حفظ کند و از هم پوشانی آن با محصولات جنسیس خودداری کند، تبدیل K9 به سدانی الکتریکی و پریمیوم است. باید در آینده دیدکه کیا چه تصمیمی برای سبد محصولات خود می گیرد.

Kia’s decision to replace the K7 with a larger, more upscale product makes us wonder whether the K9 / K900 still has a future in the company’s lineup considering sales haven’t been great. There’s also the Genesis luxury brand to take into consideration, and we can’t help but wonder whether the Hyundai Motor Group is thinking about the risk of overlap between all these sedans. One way to separate the next K9 would be by turning it into an electric flagship for the Kia brand, but that remains to be seen.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.