ب ام و X6 M با تیونینگ G پاور

0

سگمنت کراس اوورهای کوپه یا بهتر بگوییم ویروس کراس اوورهای کوپه برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ توسط ب ام و با معرفی نسل اول X6 پایه ریزی شد. حال با گذشت ۱۴ سال از آن روز، ب ام و X6 سومین نسلش را هم دیده و فروش بسیار خوبی را با وجود داشتن رقبای بسیار قدرتمندی همچون آئودی Q8 و مرسدس بنز GLE دارد.

مشخصات فنی ب ام و X6

به گزارش خودرونویس، قدرتمندترین و مجهزترین نسخه کارخانه این کراس اوور کوپه، تریم X6 M کامپتیشن بوده که به یک پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ با ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. هرچند این قدرت و گشتاور برای یک کراس اوور بسیار بیش از حد نیاز است، ولی اگر به دنبال استخراج قدرت بیشتر از پیشرانه X6 M هستید، شرکت تیونر G پاور با عرضه یک پکیج تقویتی دقیقا خواسته شما را برآورده می کند و توان تولیدی این کراس اوور کوپه قدرتمند و لوکس را تا حد مطلوبی نسبت به نسخه استاندارد ارتقا می دهد.

بی ام و X6 قیمت بی ام و x6 موتور بی ام و X6 مشخصات بی ام و x6 معایب و مزایای بی ام و X6 آپشن های بی ام و X6 محصولات جدید بی ام و معرفی خودرو مجله خودرو مجله ماشین

پکیج تقویتی جی پاور برای X6 M

شرکت تیونر جی پاور در ازای دریافت مبلغ سه هزار دلار، نرم افزار پرفورمنس خود را روی ECU این خودرو ست می کند که به موجب آن بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه X6 M به ۷۰۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به ۸۵۰ نیوتن متر ارتقا می یابد. به عبارت دیگر تنها با یک به روزرسانی نرم افزاری ساده این خودرو ۷۵ اسب بخار بخار قدرتمندتر و ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به حالت استاندارد تولید می کند.

 

پکیج دوم جی پاور برای X6 M هم باز یک به روزرسانی نرم افزاری ECU این بار به ارزش ۴ هزار و ۲۰۰ دلار و هدرز استیل و سیستم اگزوز استیل با سوپاپ های صدای قابل کنترل به ارزش ۷ هزار و ۱۸۰ دلار بوده که با نصب آن X6 M قادر به تولید بیشینه قدرت ۷۵۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر می شود.

بی ام و X6 قیمت بی ام و x6 موتور بی ام و X6 مشخصات بی ام و x6 معایب و مزایای بی ام و X6 آپشن های بی ام و X6 محصولات جدید بی ام و معرفی خودرو مجله خودرو مجله ماشین

همچنین به صورت آپشنال می توان نرم افزار گیربکس X6 M را هم به روزرسانی کرد و بیشینه سرعت قابل پیمایش این کراس اوور کوپه قدرتمند را به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت ارتقا داد. مشتری همچنین می توان به صورت سفارشی سیستم تعلیق اسپرت تری را برای X6 M سفارش دهد که با نصب آن فاصله این خودرو از سطح زمین مقداری کمتر می شود. به صورت آپشنال امکان سفارش سیستم کنترل صدای تولیدی اگزوز و رینگ های هاریکین RR فورج با عرض ۱۱ اینچ و قطر ۲۳ اینچ با تایرهای عملکردی ۳۱۵/۲۵ برای X6 M تیون شده توسط جی پاور در دسترس هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.