خاص‌ترین لیموزین‌های دنیا با قیمت‌های کهکشانی

0

تصور کنید قیمت این لیموزین‌های لوکس و خاص تازه از ۱ میلیون دلار شروع می‌شود و سپس به مدل ۱۴ میلیون دلاری مربوط به سلطان برونئی می رسد.

خاص‌ترین لیموزین‌های دنیا با قیمت‌های کهکشانی

خودروهای لیموزین یکی از جنبه‌های زندگی‌های لوکس هستند.

در واقع لیموزین‌ها این امکان را به مسافرین خود می‌دهند که با خیال راحت در انتهای خودرو بنشینند و از تجهیزات و وسایل مختلف موجود در خودرو که در خودروهای معمولی پیدا نمی‌شود استفاده کنند.

حتی کسانی که توانایی خرید آن‌ها را نیز ندارند برای امتحان کردن حس لوکس بودن این خودروها را حتی برای یک شب هم که شده اجاره می‌کنند.

لیموزین‌ها بالطبع خودروهایی گران قیمتی هستند. حد اقل قیمت آن‌ها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار است.

اما لیموزین‌هایی که در این جا قصد داریم معرفی کنیم همگی بالاییم میلیون دلار قیمت دارند!

شرکت‌های سازنده به علت هزینه ای بسیار بالای این لیموزین‌ها تا زمانی که سفارشی دریافت نکنند، اقدام به ساخت آن‌ها نمی‌کنند.
مرسدس بنز S600 پولمن
قیمت: ۱ میلیون دلار
مرسدس بنز S600 پولمن در طی سال‌های گذشته بارها در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است و قرار است به طور رسمی در سال ۲۰۱۵ برای افرادی که آن را سفارش داده‌اند عرضه شود. در واقع مرسدس بنز S600 پولمن جایگزینی برای لیموزین می باخ ۶۲ بوده است. می باخ برندی است که متعلق به شرکت مرسدس بنز بوده و تخصصش در رابطه با تولید خودروهای بسیار لوکس و گران‌قیمت است.

دلیل حذف شدن برخی از خطوط تولید می باخ این بود که این برند نمی‌توانست با لوکس سازهای دیگری مانند رولزرویس و بنتلی رقابت کند. مرسدس بنز S600 پولمن یک لیموزین ۲۱ فوتی است که بدنه آن در مقابل شلیک اسلحه و انفجارهای کوچک مقاوم است. و قیمت آن نیز ۱ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.


مینی میلیون یورویی
قیمت: ۱.۳۵ میلیون دلار
گران‌قیمت ترین خودروی مینی در دنیا صورتی رنگ است و در مالکیت پرنسس رجینای قزاقستان قرار دارد. در این مینی لیموزین یک تلویزیون ۴۷ ایتچی در کنار ۷ مانیتور TFT دیگر برای مصارف مختلف تعبیه شده است. این خودرو دارای ۳۰ سنسور پارک و ۲۰ دوربین مکم به پارک خودرو است.

بدنه این لیموزین از بیش از ۱ میلیون قطعه کریستال سوارسکی تشکیل شده و هر چرخ نیز یک کریستال ۸ سانتی متری در میان خود دارد. فریم پنجره‌ها نیز از ۵۰ گرم طلای خالص ساخته شده که همه این‌ها در کنار هم قیمت این لیموزین میلیون یورویی را به ۱.۳۵ میلیون دلار می‌رساند.


می باخ لاندالت
قیمت: ۱.۴ میلیون دلار
همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره شد، می باخ یکی از برندهای لوکس خودرو در مالکیت مرسدس بنز بود که از سال ۲۰۱۳ تولید خودروهای آن متوقف شد. با وجود اینکه لیموزین‌های می باخ از بنتلی و رولز رویس لوکس تر بودند، قیمت بسیار بالا و عدم شناخت خریداران از این برند باعث شد تا می باخ نتواند هم پای رقبای خود فروش خوبی داشته باشد. می باخ لاندالت بر اساس مدل‌های اولیه لیموزین‌های لوکس می باخ در سال‌های دور ساخته شده است.

این خودرو از موتور توربو دوقلوی S62 استفاده می‌کند. و یکی از قابلیت‌های خاص آن که طرفدار زیادی نیز دارد سقف جمع شونده آن است. دز طراحی داخلی این خودروی ۱.۴ میلیون دلاری از چرم سفید با دوخت طلا استفاده شده است.


سوار نیمه شب
قیمت: ۲.۵ میلیون دلار
این لیموزین فوق العاده بزرگ ملقب به سوار نیمه شب، در سال ۱۹۸۶ طراحی وساخته شده است و بزرگ‌ترین لیموزین اجاره ای دنیا به حساب می اید. این لیموزین متشکل از یک تریلر بزرگ است که گنجایش ۴۰ مسافر را دارد. فضای تریلر از سه بخش مجزا تشکیل شده که هرکدام مجهز به اسپیکرهای ۱۸۰۰ واتی است. یک آشپزخانه مجزا در کنار سالن موسیقی نیز در این تریلر بزرگ در نظر گرفته شده است.

سوار نیمه شب ۲.۵ میلیون دلار قیمت دارد وعلاوه بر تریلر بزرگ لقب سنگین‌ترین لیموزین دنیا را نیز یدک می‌کشد.


کرگدن
قیمت: ۳ میلیون دلار
لیموزین هیولا را به‌عنوان با کلاس ترین تانک دنیا می‌شناسند. این لیموزین از سال ۲۰۰۹ وظیفه حمل و نقل رئیس جمهورهای امریکا را بر عهده دارد. حدوداً ۱۲ نمونه از این کادیلاک‌های لیموزین ساخته شده است. کادیلاک یک وظیفه حمل و نقل رئیس‌جمهور را بر عهده دارد.

به طور معمول ساخت چنین لیموزینی ۳۰۰ هزار دلار هزینه دارد. اما برای داشتن حداکثر امنیت ۳ میلیون دلار برای این لیموزین هزینه شده است. مقاومت این خودرو به قدری است که می‌تواند از یک حمله آر پی جی جان سالم به در ببرد. به دلیل سری بودن این خودرو مشخصات دیگر از آن در دسترس نیست. اما بسیاری معتقدند این خودرو علاوه بر مقاوم بودن امکانات حمله را نیز دارد.


لیموزین رولز رویس فانتوم
قیمت: ۳.۸ میلیون دلار
شاید برای شما هم جالب باشد که این لیموزین شرکت رولز رویس از لیموزین ضد تانک کادیلاک برای رئیس جمهور آمریکا نبز گران‌تر است. یک مدل از لیموزین رولز رویس فانتوم که در حال حاضر متعلق به یک سرمایه دار چینی است حدوداً ۳.۸ میلیون دلار قیمت دارد. این لیموزین خاص کاملاً ضد گلوله بوده و یک دفتر کار کامل را به همراه تمام تجهیزات لوکسی که در خودروهای رولز رویس وجود دارد در خود جای داده است.

موتور ۶.۸۷ لیتری V12 لیموزین رولز رویس فانتوم ۴۳۲ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.


رویای آمریکایی
قیمت ۴ میلیون دلار
لیموزین ملقب به رویای آمریکایی متعلق به کلکسیون دار بزرگ جی اوربرگ است. رویای آمریکایی با ۱۰۰ فوت طول لقب طولانی‌ترین لیموزین دنیا را نیز دارد.

این لیموزین دارای یک جکوزی آب گرم، یک استخر کوچک! تخت خواب بزرگ است که قیمت آن را به ۴ میلیون دلار می‌رساند.


رولز رویس سیلور اسپار سلطان برونئی
قیمت: ۱۴ میلیون دلار
سلطان برونئی، حسن البولکیاه بزرگ‌ترین کلکسیون خودرو در دنیا را دارد. ارزش کل کلکسیون سلطان برونئی حدوداً ۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است. وی همچنین مالک بزرگ‌ترین کلکسیون رولز رویس در دنیا نیز است. گفته می‌شود در دهه ۹۰ میلادی، سلطان برونئی و خانواده‌اش تقریباً نیمی از کل خودروهای تولید شده توسط رولز رویس را خریداری کرده‌اند.

رولز رویس به سفارش سلطان یک خودروی لیموزین مخصوص را برای روز عروسی وی طراحی و تولید کرد. سلطان برونئ رولز رویس سیلور اسپار خود را با طلای خالص ۲۴ عیار تزئین کرده است که فیمت آن را به ۱۴ میلیون دلار رسانده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.