بی ام و M۲ الکتریکی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

0

بی ام و M۲ الکتریکی دارای قدرت ۱۳۳۴۱ اسب بخار است که به زودی رونمایی می شود.

به تازگی خودرویی جدید از بی ام و در جاده ها دید شده است.خودروی M2 کاملاً الکتریکی بی ام و است و توان این را دارد که  ۱۳۳۴۱ اسب بخار قدرت تولید کند. مجله انگلیسی با نام پروژه Katharina، اعلام کرده که M۲ الکتریکی به موقع برای جشن ۵۰ سالگی BMW M Division رونمایی می‌شود. یعنی در سال ۲۰۲۲ بی ام و قصد دارد از خودرو کاملا الکتریکی خودرو پرده بردارد.

در گذشته بی ام برخی از اطلاعات این خودرو را در منتشر کرده بود که این ماشین اسپرت می تواند در ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ برسد. در حالی که این اعداد به شدت هیجان آور است اما باید به یاد داشته باشیم تا زمانی که خودروساز این خودرو را به تولید نرسانده،  هیچ چیز تأیید نشده است.

سایت BMW به تازگی گزارش داده است که ادعاهایی که در خصوص این خودرو در سایت ها درج شده است حقیقی نیست و هیچ کدام از آنها واقعیت ندارند. آنچه مشخص نیست تاریخ دقیق عرضه این خودرو است و البته خروجی هایی که خواهد داشت هنوز مورد تایید نیست.

حدس و گمان ها حاکی از آن است که این خودرو به اندازه کافی پرقدرت خواهد بود اما نمی توان در مورد آن از هم اکنون نظر داد. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم و گوش خود را برای هرگونه تحول و پیشرفت تیز کنیم.

محصولات جدید بی ام و مشخصات فنی بی ام و M2 قیمت بی ام و m2 اخبار شرکت بی ام و محصولات شرکت بی ام و خودرو برقی مجله خودرو معرفی خودرو مجله ماشین دنیای خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.